Co jsem tak vyčetl, ani s jednou nejspíš neudělám chybu a v téhle cenové kategorii to bude špíš o konkretním kusu, než značce. Přesto bych ale rád věděl, po které mám koukat nejvíce :)
díky za vaše rady
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
i) když jsem uchlastal svíčky
ii) když jsem měnil baterku tak zuřivě, že jsem vyrval ten plech na baterce a nevšiml jsem si toho (snažil jsem se pod to narvat matku, která tam prostě nešla )
iii) když jsem startoval se zapnutejma světlama, tak mi odcházely pojistky.
Co jsem tak četl, tak se mi SV zdá jako nejlepší poměr cena / zábava. Ale vlastní zkušenosti s ostatními nemám.
PS: moje SV je rv 2000, s trochou shánění se podobný do 50000 dají sehnat
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
Jinak nevim kolik zakolik se da koupit hornet nebo bandour ale uz o tolik penez to nebude a to by byla jasna volba....tyhle dve motorky jsou byly a jsou nejprodavanejsi stroje neni divu ze ji ma kazdej druhej nebo tretí o necem to svedci...
http://www.tipmoto.c...cb-600-f-hornet.html
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
nejlépe.. Se projeď aspon na tom SV a banditu a uvidíš..
Řešilo se to teď tady Téma: Bandit versus er5 versus TDM 850 a tady Téma: Yamaha XJ 600 N Diversion nabo Suzuki GSF 600Ban a va padesáti stejných vláknech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
Naposledy editováno 28.09.2009 11:14:43
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
pylot>C.J.> Ok uznavam ze z hlediska ergonomie a velikosti pro nej bude SV mozna trosku maly a v tom by byl ten bandit lepsi. Ale promin bandit se svoji vahou a vykonem srovnatelnym s SVckem nikdy nepojede lip a ani nebude zabavnejsi. To mi nikdo nenamluvi.
max souhlas bandit jede hezky az pak ve vysokych otackach, to uz je lepsi ten GSF 650, tomu upravili prubeh vykonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
pylot>C.J.> Ok uznavam ze z hlediska ergonomie a velikosti pro nej bude SV mozna trosku maly a v tom by byl ten bandit lepsi. Ale promin bandit se svoji vahou a vykonem srovnatelnym s SVckem nikdy nepojede lip a ani nebude zabavnejsi. To mi nikdo nenamluvi.
Banditovi na SV určitě vždy ujedeš. SV je mnohem lehčí, suchá hmotnost o 30kg nižší Maximálnéí rychlsot je stejná, těsně nad 200, zrychlení an 1/4 míle mají obě 12.3sekund, beru zpět, že bandit jede lépe, bandit jede jinak Prostě rozdíl průběhu dvouválce a průběhu řadového čtyřválce, můžeme udělat anketu, ale řekl bych, že většině lidí sedí spíše průběh čtyřválce.. Jízda na Banditu je mnohem plynulejší, ne tak ucukaná a nervózní jako na SV.. Nízká váha je na jednu stranu výhoda na SV, ale pohodlnější a pro mě příjemněšjí je jízda na banditu..
Zkusím pohledat grafy SV a Bandasky..
TDM ne, jak jsem řekl, chci klasickou klasiku.. protože jsem sám klasik
hornet je asi už moc silnej a do města zbytečnej.
1 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
WenCa>Tady ti každá liška vychválí svůj ocas... Nezbyde ti nic jiného, než si ty motorky někde vyzkoušet... Osobně si myslím, že do města se víc hodí čtyřvál, protože je mnohem víc imunní vůči podtáčení a nebudeš muset tolik spojčit... ale je to o zvyku... dá se jezdit s čímkoliv...
Já nemám ani jednu
S vyzkoušením máš svatou pravdu.
A s vhodností čtyřválů taky.
Na XJ 600 jsem toho odjezdil dost, je to taková volba rozumu, primitivní 8ventoilový motor, ze všech čválcových 600ccm jede dole nejlépe, je nejpohodlnější, s nejjemnější mmotorem, za 50tis seženeš v super stavu, motor jen olej/vzduch, žádná voda, max. jen kolem 180km/h, na začátek ideální.. Každá motorka má něco do sebe, když se podíváte na grafy, tak průběh výkonu XJ a SV je dost podobný. V prospěch XJ mluví ale spotřeba, která ani při "střelbě" (lze li to na XJ tak nazvat) nepřeleze 5l/100km. XJ jsou všechny uzavřeny, jde je jednoduše otevřít na cca 70 koní pouhým odřezaním dotazů nad šoupátky.
graf XJ
a ještě jednou graf SV
Ale srovnat SV a XJ nejde, to už jsou diametrálně odlišné stroje. XJ je pohodlný cesťáček, mlaďoši budou tvrdít že nudný, SV je proti tomu supersport
2 reakcí na tento příspěvek XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600N vs SV650N vs ER5 vs CB500
tipoval bych ješt původní vzduchový filtr a nebo díru v nádrži
Naposledy editováno 28.09.2009 12:26:53
tak se spamatuj a nebuď pořád chytrý jak rádio když o té motorce víš hovno!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
N Honda CB 500 | Dee7005 | 0 | 22.9.2024 v 12:15 Dee7005 |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Schéma budíků CB 500 1999 Honda CB 500 | Bodlin | 2 | 30.8.2024 v 05:22 Bodlin |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
Honda CB500 1996 - světla Honda CB 500 | dzouunas | 5 | 17.7.2024 v 00:17 dzouunas |