2 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590
1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika a jawa 250/590
Hanzy.>Tady je sice 593..ale mohlo by to byt stejny...
Přesněji toto:
http://img.motorkari...59-590_el_schema.zip
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika a jawa 250/590
manaposledni>Dingo> ikdyž je mi pořád divné že je ukostřený +...
Tak to pozor, většina techhle jaw měla ukostřený plus, opravdu...ale na zapalování je štítek a tam je to přesně vyznačený, exportky mívaly i minus...jinak až zase budeš něco potřebovat, zkus se zeptat na jawamanii, tam se ti nestane že ti někdo doporučí na sportku schéma elektriky z vodou chlazené motorky s motorem ze soutěžáka (593)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika a jawa 250/590
manaposledni>Dingo> paráda to jsem potřeboval některé schéma už jsem měl...ale zbytek sjem eště vytiskl...a zítra skusím to dát dohromady...dneska sjem to skoušel podle toho žlutého schéma...a někde byli jinak označené kontakty...hlavně na dynamu...zítra už snad hodí jiskru ikdyž je mi pořád divné že je ukostřený +...
Na tom že bylo kostřený + není nic divnýho - no skoro nic , myslim, že šlo jen a pouze o el.korozi kladívka, ale tim si nejsem jistý.
Dingo>Na tom že bylo kostřený + není nic divnýho - no skoro nic , myslim, že šlo jen a pouze o el.korozi kladívka, ale tim si nejsem jistý.
Špekulovalo se o tom, hlavně u kontaktů relátka, ale nakonec se to nikdy neprokázalo a mínus kostra se dělá prostě že to někdo zvolil a už to měl celej svět, tak aby to neměl každej jinak.
2 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590
1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590
manaposledni>hází jí pořád když protáčim motor...měla by podle mě házet když jsou kladívka u sebe...
Tyjo to sou kódy Jiskru to hodí pouze při rozpojení kontaktů, nikdy jindy. Ty prostě musíš přerušit proud primárním vinutím cívky, teprve potom se akumulovaná energie v jádře cívky přetransformuje a vybije do svíčky. Ale stejně to máš nějaký divný. Ale to zapojení zapalovacího okruhu je jednoduchý, z kladívka to připoj na svorku číslo 1 na indučce, z druhé svorky 15 indučky to zapoj do spínací skříňky, obvykle též svorka 15, ale může byt i 54. A musí to házet jak víno.
1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590
Naposledy editováno 02.10.2009 22:00:24
D a M je na regulátoru(jo a je na něm taky B což z logiky věci je BATERIE), takže by tě mělo napadnout kam to napojit na dynamu kladívko je snad jasný a docela se divim, že tam má "bošák" a ne ten klíčkovej spínač, každopádně pořád tam jsou stejný čísla, takže podle těch schemat to musíš mít zapojený raz dva
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 | SombreroMickey | 38 | 22.4.2024 v 13:04 Mario1504 |
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ | anton_ | 4 | 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER |
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... | Mario853 | 5 | 7.10.2023 v 21:25 cmiral |