
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

PS. sory za chyby. Zkolaboval mi pocitac a pisu to na mobilu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

Naposledy editováno 19.10.2009 18:49:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???
gtrcbf>Voldemort> Jizdni ne. Jinak vycitky: nepridelas tankvak, problematicky se pridelava gps, pokud nechces pouzit original drzak,ktery ti gps umisti opticky pod pristrojovku, coz neni uplne koser, original treti kufr je maly a drahy, givacky, se pridelava po vrtani do kapot, pri zastaveni sou stupacky zrovna tam, kde mas lytka, takze si musis zvyknout davat nohy krapet jinam a mohla byt krapet nizsi.dale pod sedlo nestrcis nic,krome drobneho naradai navic a vraceni oddelaneho sedla chce trochu vic cviku.pak jaxem psal, je to janek pri otaceni se.V tomhle meli novinari pri testech pri predstaveni pravdu.Ale to same nekde vycitali i novemu bmw k1300.Jinak jizdne opravdu nic.Samozrejme,jestli si jezdec supersportu, tak najdes nevyhovujicich veci vic,ale me turistovi sedi.Sirka motorky s kuframa mi neprijde nejak vyjimecna.Napada me, ze dalsi nevyhoda, jestli parkujes do uzke garaze, tak zrcatka sklopis jen trochu a potrebujes minimalne metr siroke dvere, jinak smula.Spadla mi ze stojanu(prselo a stojan prosel hlinou i s podlozkou) a zrcatko se sklopilo a vydrzelo a kufr to ustal jen se skrabancem v laku.Dalsi divnost je, ze kipass odmkne a nastartuje motorku, ale do kufru stejne tahas klic.Prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne.Pokud nemas schopnosti saxany .Za mne je to vse.Ale samozrejme mi verit nemusis.Jeste abych trochu priblizil muj postoj k motorkam si treba myslim, ze cbf 1000 je uplne supr stroj. Vse hodnoceno nekym, kdo jezdi neustale ve dvou na hranici max. zatizeni motorky a za kazdeho pocasi. Dojizdime z moravy do prahy nekolikrat tydne a jezdime na dovolene.Koncime s prvnim snehem a zaciname s poslednim. Nejezdim se na motorce bavit treba do buchlova a tak.na cestu do sto km nema cenu masinu vytahovat... Jen abys vedel co sem zac a z jakeho pohledu stroje hodnotim.Jako predmet k uzivani a potrebe jezdit nekam.
nepridelas tankvak - nádrž je plastová nebo co?
problematicky se pridelava gps - já mám RAM Mount na šroubech nádrže a dlouhý ramínko; kde se přidělává ten originál?
original treti kufr je maly a drahy - kolik teda stojí? Kufry od Hondy jsou drahý jako prase, na CBF stály boční okolo 25.000

mohla byt krapet nizsi, prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne - tak to mě netrápí, mám dva metry

jestli parkujes do uzke garaze - garáž je primárně pro auto, ne?

A pokud jde o typ motorky, tak mě nikdy supersporty nebraly, chci motorku spíš praktickou
něž využitelnou jen na okruhu. Proto taky uvažuju o GTR, resp. teď o VFR s turistickými doplňky.
Naposledy editováno 20.10.2009 13:49:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???
a po tydnu sem zjistil,ze ji tam dali v krawe na nove gtr. asi me nekde videli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???




Ale pokud vše půjde jak mám tak příští rok jí vyměním za aktuální model, tam už jsou tyhle mouchy odchytaný
gtrcbf píše: Ahoj.Tuhle Krawku mam novou od dubna.Zatim najeto 13000.Snad to bile jeste roztaje.Doted mam najeto na litrovem cbf 50000 za dva roky a pred tim na malem diversionu 30000 za rok.Ke Krawce:absolutni spokojenost.Pri prekroceni 60 prestavam vnimat zmeny rychlosti.Podvozek a plasty vse odkloni mimo jezdce.Ani v rychlostech ke dveste nalozena a obsazena masina dvema nijak nedava najevo jakykoliv neklid.Nalozenim myslim tri kufry,stan na topcasu a drobnosti ve vaku na bocnim.Jedina drobnost k ovladatelnosti snad,ze v malych rychlostech v prudkych obratech a jeste v kopci a nalozena, je Krawka tak trochu nervozni. Zavre riditka a pada.Ale to dela kazda.Myslim kazda velka cestovni potvora.Jinak pro info pri jizde 130 toci 3750 otacek.Ve 140 4000 a ve 160 4500.Proste sestka jako rychlobezka je perfektni na cesty.Horsi na predjeti na okresce.Ale staci skopnout a hooodne pevne se drzet.Ze zkusenosti hodne ridicu aut i motek tuhle prerostlou potvoru podceni.. . Spotreba..ve dvou na dovolene,uplne nalozenej pri dodrzovani predpisu 4,8, dalnice ve stejnych podminkach,rychlost 160 6,4. Celkova prumerna podle pocitace 5,5.Za sebe zatim plna spokojenost, zavady zadne a ceny servisu v Krawe proti Honde tak trictvrtinove a vstricnejsi pristup.Zatim teda hodnotim jen garancky.Ty sou stejne jak u cbf. Po 6000 drobnosti, ve dvanacti olej a tak.A na konec snad jen, ze sem asi nasel pro sebe ten top. Je to rychle, malo zere, je to stabilni a velice user friendly. Kdybys chtel neco vic, ptej se. Ciao, Ja
Zdarec taky mě tato zaležitost padla do oka , měl jsem možnost se na ní svést ale mám tedy trochu jine pocity co se týká komfortu , byl to model 09 jizdni vlastnosti trochu až supersport ze zatačky do zatáčky jde ladně zadní odpružení pracuje sqele předech by chtěl doladit ale nechtěl jsem to majiteli rozladovat obvšem v rychlostin nad 60 naopak začneš extremě pocitovat mám cca 190cm a vše co sklouzne po plexi mi jde přímo na ramena a výš vpodstatě horší jak na naháču při max zvednutém plexi to jde přímo na spodek helmy a řidítka by mohly být o trochu výš tak cca 5cm tak že jako cesták trochu sklamání snad jen pořešit
prodloužení řidítek a vyšší plexi a snad trochu vyvýšit zrcátka ale to je vcelku dost práce na motokterá je označováa za GT
škoda ještě budu muset zvážit změnu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bezdrátové ventilky Kawasaki GTR 1400 Kawasaki GTR 1400 | Geoffrey | 20 | 1.4.2025 v 17:48 Fugo |
Padáky na GTR1400 Kawasaki GTR 1400 | Fazer-1 | 18 | 7.9.2024 v 19:47 Wolf1 |
Při prudkém přidání plynu zhasne mo... Kawasaki GTR 1400 | Skalnak | 3 | 16.8.2024 v 22:02 Kohlstein |
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 | Niki76 | 7 | 19.2.2024 v 20:49 1Václav1 |
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 | bubuolin | 7 | 7.8.2023 v 10:54 bubuolin |