Jeden z tech lepších pokusu
A nejake ty pokusy (posledni se mi povedl)
Naposledy editováno 23.10.2009 21:33:59
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
tady máš průběhy, mezi 2T je to opravdu něco vyjimečnýho, takhle "plochou" křivku u jinýho nenajdeš.
ty kvalty jsou odstupňovaný hůř, hlavně mezi jedničkou a dvojkou je skok jak prase, což může byt znat. jenomže dál už je to v pohodě a ta pětka jako DALŠÍ kvalt chybí na každé rovině. takhle mně jeden 120 protože se motor dál netočí, neměla by problém jít na 150, jenomže jak říkám, ta maximálka je otáčkama, ne silou. ideální otáčky má na čtverku při 70, pak už se motor přetáčí.
nevim jakou máš ty představu, ale já jsem tam čtverku držel do táhlýho dvanáctiprocentního stoupání na necelý tři tisíce otáček a mašina pořád táhla a vyjel jsem to bez toho aby šly otáčky níž.
samozřejmě jsem mohl podřadit na trojku a vyhnat to, zrychlila by, jenomže jsem chtěl vědět jestli to motor zvládne- a zvládnul
jinak 110 na trojku si představit nedokážu, to musí mít písty únikovou rychlost a klika se musí provrtat ven
jak říkám, sice se občas v náklonu zhoupne, ale neni to vůbec žádné problém, nebyl by to problém ani pro naprostýho začátečníka. sice to neni pevný jako helvétská víra ale je to v pořádku.
psal jsem že od volnoběhu se rozjedu- to když si chcu vychutnat příjemnou poklidnou jízdu a užívat si to polštářovitosti kterou poskytuje, když si s ní poklidně brumlám a vychutnávám si hlaďoučký rozjezdy a jízdu. jinak s ní jezdím většinou mezi maximálním krouťákem a výkonem a levou stupačku ohoblovanou, na pravou se mně berou zatáčky hůř
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
memphis.unv>maras> upal se
Nemám důvod, ale mlít sračky můžeš jinam...tvoje jawa těch udaju z grafu nedosahuje a ani se ji o tom nesnělo, rozebíráš pičoviny, přitom téma je o Blatě....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
dvě kila ne, ale na 150 by to stačilo 130 totiž jezdí každá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
memphis.unv>maras> nejsou to sračkyale fakta a věcný informace. navíc já jsem jenom odpovídal na to co mně kdo napsal. a co se týká toho tvýho výkřiku do tmy- jo, já mám verzi která má o 2Nm míň
dvě kila ne, ale na 150 by to stačilo 130 totiž jezdí každá
K čemu mi jsou fakta jakesik jawy když mě zajímá ta Blata
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
řekl jsem že třipade pokud by na to měla kvalty, třeba kdyby měla pětku tak by 150 zvládla. silu by na to měla, se současným zpřevodováním se ale tak vysoko nevytočí.
je to jakobys současném litrovém superbikům dal první dva kvalty a divil se že se na ty tři kila nevytočí. demence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
S tou kvalitou videa to snad nebude tak hrozný, né
Naposledy editováno 25.10.2009 20:36:55
1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
opakuju že mou maximálku určuje motor co se dál nevytočí. a proč to tvrdím?
já mám maximální krouťák někde zhruba na 3000-3500 (na 3 tis. motor zvládne do kopca neuvěřitelný věci, ale chybí mu pružnost), maximální výkon kolem 4 tis. vypadá to divně vůči hodnotám co se udávají, ale motory jawy jsou co kus to unikát, aji toleranci na otáčky měly 10%. mimo to jak hodnoty v grafu tak běžně dostupný údaje jsou pro hliníkový motory a železný mají otáčky nižší. já pokud jedu 120 km/h (samozřejmě se bavíme o hodnotách tachometrovéch, pokud pojede někdo vedle mě tak to ani jemu nebude měřit nasa)
tak mám zhruba 4800 ot./min..
na motoru je opravdu poznat že od zhruba těch čtyř tisíc se motor přetáčí a vůbec se mu tam nechce, že sice jede ale už nemá tu silu co by měl mít. podle grafu vidíme, že v otáčkách kdy vrcholí výkon, začíná nezadržitelně padat krouťák. do téhle chvíle je charakteristika příznivá, jenomže si představ situaci, kdy ty se dostaneš skoro až na 5 tisíc, to jsou otáčky kdy je motor naprosto mrtvé a už nemá silu vůbec žádnou, proto se tam na tu čtverku už nedostane. jenomže kdyby dostal další kvalt a otáčky padly někam kde by motor ještě neumíral, měla by silu dál zrychlovat. neříkám že by to byl trhač asfaltu, ale dala by se udržovat vyšší cestovní rychlost, případně by ji člověk při jízdě nemusel udržovat tak přetočenou, protože to neni dobrý, jak pocitově tak pro spotřebu. abych udržoval stovku nebo 110 a pořád ji držel otáčkama nad maximem výkonu je na hovno. jak říkám, maximálka je daná tim že motor už tak vysoko umře a dál se netočí. neboj, mám to v citu že když jedu po rovině tak se sám divim že tam ten další kvalt neni, že by ho to chtělo, že motor je vytočené ale silu dokud nezačne umírat ještě má s přehledem.
naopak když jsem blbě seštěloval předstih a byl tak velké, že motor pod dva tisíce zdechal, podařilo se mně mašinu dostat na 130 do kopca kde se fichtl s dvojkou nechytal. proč? protože se charakteristika posunula do daleko vyšších otáček a motor v nich ještě tu silu měl. takže při těchhle zkušenostech si troufnu říct že kdyby ty čtyři kvalty zůstaly jak jsou a přibyl další, v jednom člověku po rovině by neměla problém na 150 se dostat. já mám běžnou maximálku 120, novější motory ale 130 jedou každé! mám nejslabší verzi
Naposledy editováno 26.10.2009 00:27:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard | Martic | 2576 | 1.1.2024 v 00:08 Milan1963 |
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |