paolo_novy Přidat reklamu

Téma: (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku
23.10.2009 v 21:11
Dneska jsem se rozhodl po vcerejsi pokute to natocit na parkovisti a ne na ulici Byli jsme s klukama na parkoviti u Macochy tak jsme to natocili poradne... mam vic videii ale ty šetřím na zimni videjko
Jeden z tech lepších pokusu



A nejake ty pokusy (posledni se mi povedl)



Naposledy editováno 23.10.2009 21:33:59

1 reakcí na tento příspěvek (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 12:14 | Nahoru | #1
Jo měl sem 350, konkrétně 640tku s rovnejma vejfukama. Za tim co sem napsal si stojim a můžu to jen dokázat. Koukněte se na graf z brzdy 8mičkovýho motoru.. Memphis: za pětka tam chybí, ale v odstupňování, ne v konečném převodu, ten motor má už hovno sílu i na tu 4ku. Rozhodně s tim nevyjedeš každej kopec, leda když jezdíš jak dědek a necháš to podtočit, že to nahoře na kopci tak tak vyjede. Když jsem jezdil, tak s origo 17z kolečkem sem tam tu 4ku strkal jen jako udržovačku na silnicích 1 třídy. Jo a motor byl chvíli po generálce, takže žádná vyjetá hujda. Radši 110 na 3ku, než trápit 4ku. No a o tom rámu se vyjadřovat nebudu, je vidět, že si jeho slabiny ještě neobjevil, protože to je tak, jak už sem psal. A to místo za nádrží dolů je právě nejhorší. Ještě k motoru - jeslti se rozjíždíš na volnoběh, tak to vlastně už vysvětluje to, co píšeš..

(reakce na) (Blata 125) Jak jsem se ucil po zadním na dvojku

25.10.2009 v 13:35 | Nahoru | #2
kalkulačka>

tady máš průběhy, mezi 2T je to opravdu něco vyjimečnýho, takhle "plochou" křivku u jinýho nenajdeš.
ty kvalty jsou odstupňovaný hůř, hlavně mezi jedničkou a dvojkou je skok jak prase, což může byt znat. jenomže dál už je to v pohodě a ta pětka jako DALŠÍ kvalt chybí na každé rovině. takhle mně jeden 120 protože se motor dál netočí, neměla by problém jít na 150, jenomže jak říkám, ta maximálka je otáčkama, ne silou. ideální otáčky má na čtverku při 70, pak už se motor přetáčí.
nevim jakou máš ty představu, ale já jsem tam čtverku držel do táhlýho dvanáctiprocentního stoupání na necelý tři tisíce otáček a mašina pořád táhla a vyjel jsem to bez toho aby šly otáčky níž.
samozřejmě jsem mohl podřadit na trojku a vyhnat to, zrychlila by, jenomže jsem chtěl vědět jestli to motor zvládne- a zvládnul
jinak 110 na trojku si představit nedokážu, to musí mít písty únikovou rychlost a klika se musí provrtat ven
jak říkám, sice se občas v náklonu zhoupne, ale neni to vůbec žádné problém, nebyl by to problém ani pro naprostýho začátečníka. sice to neni pevný jako helvétská víra ale je to v pořádku.
psal jsem že od volnoběhu se rozjedu- to když si chcu vychutnat příjemnou poklidnou jízdu a užívat si to polštářovitosti kterou poskytuje, když si s ní poklidně brumlám a vychutnávám si hlaďoučký rozjezdy a jízdu. jinak s ní jezdím většinou mezi maximálním krouťákem a výkonem a levou stupačku ohoblovanou, na pravou se mně berou zatáčky hůř
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard Martic 2576 1.1.2024 v 00:08 Milan1963
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete


TOPlist