u motorky jí sice nemačkám, ale jednu sychravou projíždku jsem pravidelně vymačkával, aby nedošlo k deceleraci moto, když jsem hřál pravou rukou kolena spolujezdkyni... jelo to od 50 do 30 s vymačklou spojkou a neviděl jsem problém - to už víc dle mě dostane na prdel, když jí někdo bude pálit, určo něco přenáší i v rozeplém stavu - je tam i olej, hřát se může, nesmí se škvařit...
jediný co to pak chce dát nějaký ty meziplyny a vydrbat se z pětky na trojku bez ztráty kytičky rachotících zubů
Naposledy editováno 02.11.2009 14:22:32
Petrmoto>K tomu Tvému blá... dopiš, že dojde k uzevření ventilů, jak tu taky někdo psal a staneš se Motorovou Superstáááár.
K jakýmu uzavření ventilů? Psal jsem že do motoru který má vstřikování se nevstřikuje žádný palivo. Prostě při brzdění motorem motor nespálí ani kapku paliva. Motorová brzda má především klapku která uzavře výfuk, pokud vim žádný ventily se neodpojujou.
Maradonna>a co jsi tim chtel ty chytráku říct? první si pořádně přečti a pak odpovídej. bavíme se o tom co ukazuje palubak za jizdy při vyřazenem kvaltu. ja ho umim ovladat i cist , za to ty neumíš jak vídim ani cist natoz pak ho ovládat. zdar
No vždyť já se s tebou nehádám. Když při brzdění motorem necháš zařazenej kvalt a nebudeš přidávat plyn, tak na "Mom. Verbrauch bys měl vidět 0l/h. A verbrauch, tedy průměr by měl zůstat stejnej.
O to jestli mi auto ukazuje l/h nebo l/100km a v jakém režimu se tu s nikým hádat nebudu. Nemá to cenu. Vím co vidím na palubce a stav mi vyhovuje. Někdo tu zmínil Fabii, já jezdím Octavií, jel jsem i Audinou A4 i Passatem a všechny to měli stejné. Ono by ty bylo i divné kdyby auta z jednoho koncernu měli jiný princip měření. Takže stejně to bude mít třeba i Lambo.
Mimochodem myslím, že Mercedes E320 to má taky stejně jako ty co jsem zmínil, ale ruku do ohně za to nedám, jen si myslím, že když jsem to měl půjčené tak bych si asi všiml, kdyby tam bylo něco jinak než na co jsem zvyklý.
3 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
Jo a trochu počtů: Mám na Intruderu najeto necelých 21 tisíc km za rok a čtvrt, když jsem každých 100 km ušetřil litr benzínu, to máme 210 l benzínu při průměrné ceně 27 korun mi dává ušetřených 5670 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Možná k tomu jednou dojde, jinak jestli pochybujete tak se učím druhým rokem
obor Autotronik, tak jen říkám co jsem tak pochitil ve škole.
Jinak k tý spojce - když sem dělal jízdy v autoškole a stál sem dýl na semaforu tak mi vždycky instruktor říkal ať nestojím na spojce a kopnu tam neutrál, že prej to tý spojce nesvědčí. Nevím proč, se asi vymačkaj pružinky.
K tý motorový brzdě, teď si nejsem jistej, ale myslim že se přestanou otvírat sací ventily, když by mělo dojít k sání, tak vlivem zavřených ventilů vzniká podtlak a tím to brzdí. Fakt si tímhle ale nejsem jistej, možná sem vedle.
Naposledy editováno 03.11.2009 23:05:39
1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
Vůbec nevím proč se to tu tak řeší, prostě si kopec sjeďte už od začátku na neutrál, nebo s posledním kvaltem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Libor67>Riddick>Hopsat z kopce na nejvyšší kvalt je taky debilní, protože to cuká,
Pokud to cuká, máš moc nízké otáčky, podřaď o kvalt níž.trpí ventily
Proč by měly trpět ventily? Co to je za blbost?a zbytečně to brzdí. Přidávat plyn je nelogické, potřebuji spíše brzdit.
Tak chceš nebo nechceš brzdit? Rozmysli se.Naposledy editováno 04.11.2009 10:38:55
1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
A soudy že u auta neutrál taky nikdy mi hlava nebere. Kdybych chtěl jet šetřivě třeba na dálnici s mírnýho kopečka, tak mi to s kvaltem nikdy rychlost neudrží, musel bych vždycky přidat plyn. Nehledě na to že každý auto brzdí motorem jinak, některý skoro vůbec a některý dost, se starou fiestu vyřazuju poměrně často protože s kvaltem bych daleko nedojel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
je tady někdo, kdo si něco zničil tím, že vymačkával spojku za jízdy? počítám, že ne - takže se tady jen teoretizuje a míchaj do toho jabka hrušky z aut jsem ochotnej připustit, že to nedělá dobře ložiskům, budiž, ale že by to nějak způsobilo opotřebení lamel? směšný, když si člověk představí, jak spojka funguje a kdy dochází k jejímu největšímu opotřebení, tak nějaký občasný vymačknutí tomu nemůže udělat naprosto nic.
Pokud to cuká, máš moc nízké otáčky, podřaď o kvalt níž.
Důsledkem tohoto bude ještě větší brždění motorem, to nechci.
trpí ventily
Proč by měly trpět ventily? Co to je za blbost?
Když je motor pod optimálníma otáčkama, motor tzv. tarokuje, tím prý trpí ventily. Jak jsem koupil, prodávám.
a zbytečně to brzdí. Přidávat plyn je nelogické, potřebuji spíše brzdit.
Tak chceš nebo nechceš brzdit? Rozmysli se.
Potřebuji zachovat povolenou maximální , nebo optimální rychlost. Poměrně zbytečná poznámka ...
Nechci se s nikým hádat a už vůbec nikomu vnucovat svůj styl jízdy. Spojku mám v pohodě, jezdím plynule, spotřebu mám akorát, já jsem spokojen a nepovažuji se za debila.
Naposledy editováno 04.11.2009 11:07:40
1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
brát to jak to tu vykládáte, tak i samotný řazení rychlostí za jízdy škodí motocyklu - protože v úhrnu to jsou hodiny a hodiny, kdy motorka jede a člověk drží spojku..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Patrik-1>
K tý motorový brzdě, teď si nejsem jistej, ale myslim že se přestanou otvírat sací ventily, když by mělo dojít k sání, tak vlivem zavřených ventilů vzniká podtlak a tím to brzdí. Fakt si tímhle ale nejsem jistej, možná sem vedle.
přestanou se otevírat sací ventily jo? to asi ne ne?
já nejsem automechanik, vycházím jen z techniky pro autoškolu na C+E, ale tam se psalo že motorová brzda je buď : klapka co zavře výfuk, elektrodynamická, kdy se brzdí el. polem co působí na rotor na hřídeli a ještě jedna kterou si nepamatuju
rozhodně si neumím představit že se přestanou zvedat sací ventily (a už vůbec ne jak bys to chtěl udělat, bys musel mít ventily zvedaný elektricky nebo nějak nezávisle a ne přes řetěz nebo táhlo jako u OHC a OHV)
Co se týče brždění motorem, tak v tuto chvíli by do spalovacího prostoru neměla spadnout ani kapka paliva(bavíme-li se o normálních motorech s řídící jednotkou)a motor jen maže, ale nespaluje a jeho komprese brzdí kola.
paja.butcher>přestanou se otevírat sací ventily jo? to asi ne ne?
já nejsem automechanik, vycházím jen z techniky pro autoškolu na C+E, ale tam se psalo že motorová brzda je buď : klapka co zavře výfuk, elektrodynamická, kdy se brzdí el. polem co působí na rotor na hřídeli a ještě jedna kterou si nepamatuju
rozhodně si neumím představit že se přestanou zvedat sací ventily (a už vůbec ne jak bys to chtěl udělat, bys musel mít ventily zvedaný elektricky nebo nějak nezávisle a ne přes řetěz nebo táhlo jako u OHC a OHV)
Na náklaďáku motorová brzda funguje tak, že se nevstřikuje žádný palivo a uzavře se výfuk. Už jsem to tu jednou psal. Žádný sací ventily se neodpojujou.
Naposledy editováno 04.11.2009 19:24:40