Nechápu proč by se měla při vymáčknuté spojce spojka ničit. Jezdím takhle z kopce pořád a šetřím palivo. Připadá mi logické využít při jízdě z kopce gravitaci a ne zbytečně spotřebovávat benzín a tahat motor přes zuby. Můj Intruder má v manuálu spotřebu 5,5 l, já jezdím za cca 4,3 - 4,5 l právě proto, že z kopce držím spojku, nebo to někdy rozjedu na kotel, chytnu spojku, když mi rychlost klesne pod určitou úroveň, zase přidám a tak dokola. Když jsem byl letos v Alpách, několikrát jsem nahoře v horách, když jsem sjížděl z nejvyššího bodu dolů do údolí jen motorku nastartoval, nechal tam neutral a jen sjel celou cestu dolů cca 9 - 10 km jen na ten neutral. Rychlost jsem měl kolem padesátky a jen jsem se kochal nádhernou krajinou. Je pak jasné, že když dojedu až do místa, kde se silnice zvedá a nejde už jet na neutral, musím počkat až mi rychlost klesne, či přibrzdit, abych mohl zařadit dvojku a nešlo to přes zuby.
Jo a trochu počtů: Mám na Intruderu najeto necelých 21 tisíc km za rok a čtvrt, když jsem každých 100 km ušetřil litr benzínu, to máme 210 l benzínu při průměrné ceně 27 korun mi dává ušetřených 5670 Kč.