ČZ 175/450
a
ČZ 502
Myslím že budu potřebovat spoustu rad, takže se tu budu průbězně ptát A kdokoliv se bude chtít na něco zeptat co se týče těchto motorek, tak je mu toto vlákno k dispozici
Naposledy editováno 14.07.2011 18:10:34
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
... neváhal bych, pokud máš penízky na nějakej takovej kup.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Naposledy editováno 24.12.2009 23:07:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Nevím co s motorkou zamýšlíš jestli renovaci nebo provoz tak jak je. Ta 470 by si renovaci určitě zasloužila .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Naposledy editováno 25.12.2009 00:47:46
přikláním se že 470 je mnohem cennější.. ale 477 pro provoz vhodnější, s výrazně lepší dynamikou a jízdními vlastnostmi.
každopádně jsem rád, že naše staré dobré strakonické motorky se těší zájmu a že nezůstanou jen jako vzpomínky v propadlišti dějin.
1 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Jinak - za mě, šel bych spíše do 250, má krásný zvuk a přeci jen to trochu víc jede oproti 175, je to takovej traktůrek. Pokud možno vem něco nezbastleného, pořád ještě se dají koupit kusy ročníků 1960+ v originál stavu včetně laku, mírně odchází chromy, ale to není problém doladit.
A každej na tebe bude čumět, až se pojedeš projet
pech.> Tak máme stejnej názor . Jinak co se týče líbivosti hranaté nebo kulaté řady jsme letos měli možnost krásného srovnání s Wencou v Rakousku. Ke kulaté Zetce se hlásilo o dost víc lidí – částečně je to dané tím, že se tyhle typy do Rakouska a Německa dovážely, ale obecně jsou líbivější. K hranatým Zetkám se zase spíš hlásili Nizozemci, Francouzi a Britové .
Ale z nabízených možností bych opravdu vzal 470 nebo bych se možná ještě pokoukl po 475 .
Můj sen je tahle kráska aneb 475.04 Trial:
Letos jsem ji málem koupil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
3 reakcí na tento příspěvek Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Pokud chceš hezkou jawku na poježdění, vypadá ok, pokud pošilháváš po zachovalém kousku s důrazem na původní stav, asi bych pátral dál..
Originál lak je originál lak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
PetrXX>PosMiros> vypadá hezky zřejmě v novém celolaku to vypadá (z fotek prd poznat, ale má to imho jiný odstín než originál lak), motor zaštětkovanej černou.. no, není to zlý, ale pokud to budeš chtít dát do původního stavu, je na tom dost práce. Podle mne to někdo "renovoval" dost nešťastným způsobem.
Pokud chceš hezkou jawku na poježdění, vypadá ok, pokud pošilháváš po zachovalém kousku s důrazem na původní stav, asi bych pátral dál..
Originál lak je originál lak
no nejradši bych něco v hodně zachovalém původním stavu
sice práce jak na kostele, ale výsledek bude mňamóóózní
už bych pro ni jel
e:
další voňafka za facku
e2:
dvěpade Custom : )
sice ji zabil, ale zajímavé dílo
Naposledy editováno 25.12.2009 12:28:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocykly ČZ 175/450 a ČZ 502
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
řízení ČZ 175/502 | loguran | 7 | 9.7.2024 v 22:09 Kohlstein |
M2T [1, 2, 3] ČZ 175/450, ČZ 125/453 | Tulák92 | 87 | 15.6.2024 v 13:24 pitbikeros |
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |