Možná triviální dotaz , ale chci se zeptat , jestli jde na prvni pohled poznat motorku ktera byla padená na rám , následně lepená a daná dokupy . Hodně jsem tady četl a překvapilo mě kolik lidí koupilo motorku po "italském duchodci" a zjistili co ta motka byla skutečně zač až když bylo pozdě a rozpadla se jim pod rukama .
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
ale nejlíp se to stejně pozná až na měření v nějaký servisu
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
Spieke>myslim,ze kdyz mas moto padle a dobre spravene tak neni co resit.Jinak lepsi si to nechat promerit.Stejne na prvni pohled nepoznas nic.Muselo by byt ram hodne hlej.Nebo az budes kupovat motorku tak at ti sunda nadrz a muzes se mrknout z vnitrni strany jak to vypada.
kde se to da promerit ?1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
No a jinak se dívat jestli není rám nastříkaný, někteří odborníci se neserou a stříkají to normálně sprejem aniž by rám odstrojili a pak přestříkané i kabelové svazky atd. a taky se mrknout na sváry jak už bylo řečeno výše.
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
1 reakcí na tento příspěvek Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
Naposledy editováno 10.02.2010 20:33:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
Naposledy editováno 10.02.2010 23:22:07
ke straně chce to tak pustit řidítka ve větší rychlosti určitě tak přes kilo
. A nebo si zajeď na dálnici a pusť tam full gas co to dá když už ručička tachometru bude na dorazu a ty pojedeš místo rovně do svodidel tak to asi nebude moc v pohodě
Naposledy editováno 11.02.2010 02:44:40
Stojí to ale peníze. Odhadoval bych to na 5000 - 6000 Kč.
Uvaž ale co by bylo, kdybys to nezměřil. Pořád budeš přemýšlet jestli motorka někam netáhne… Začneš nakupovat nejdřív levnější, pak dražší díly. Samozřejmě nic neodhalíš protože budeš prd vědět jestli to dělá řízení, rám, nebo co… V součtu budeš mít zkaženou sezónu, utracené peníze a nakonec stejně půjdeš na měření…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
mischa638>Ale jinak pokud nemáš možnost si ho nechat změřit, tak se určitě podívej na dorazy řízení, tam to poznáš hned jestli byla motorka vyválená Jako když pustíš řídítka, tak poznáš akorát tak prd, možná si tak rozbiješ hubu
No a jinak se dívat jestli není rám nastříkaný, někteří odborníci se neserou a stříkají to normálně sprejem aniž by rám odstrojili a pak přestříkané i kabelové svazky atd. a taky se mrknout na sváry jak už bylo řečeno výše.
Kamo Nechci ti do toho kecat ale dorazy rizeni u novejch mrdek jsou jak z papiru a urazis je u kdyz to nekde svalis natoz abys to nekam napalil...
Zajimave ze kamos sroloval vyrval celej krk ale dorazy byly netknute (brzdil o prekazku)
A krivej ram ma more motorek NOVEJCH uz z tovarny...
Pise o tom par borcu konkretne u 'R1nic kdyz je prestavuji na okruh tak automaticky meri rovnaj.
Naposledy editováno 11.02.2010 07:22:06
Týmy který je kupujou na závody, si je nechají přeměřit a dorovnat.
Sám jezdim na vařeném a rovnaném rámu už 4rok a žádný problém.
Samo musíš opravu svěřit profesionálům.
Ale ne všechno jde opravit,vždy se to musí pohybovat v nějaké toleranci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
No a jak říkáš, že maj motorky křivý rám už s továrny, tak kolik si těch rámů už změřil, že to víš, hmm? To žes to někde slyšel si nech do hospody, já už pár změřených mám, včetně toho na mojí motorce. A to zařízení s kterým sem pracoval (Scheibner m.i.n.) měří na setiny mm! A to se to měří opticky existují ještě přesnější laserové měřící přístroje! Je to něměcká firma která tyhle zařízení vyrábí a věnuje se tomu už dost let, tak to maj docela zmáklý. V sofwaru, máš několik stovek typů motorek, tak si vybereš tu kterou chceš měřit, zadáš tam parametry, které si naměřil na určitých místech rámu a soft ti přesně spočítá kde a o kolik je rám pokřivený. Samozřejmě, že sou dovolené určité tolerance, ale je to tak do jednoho nebo dvou milimetrů na celou délku rámu. To ti jízdní vlastnosti neovlivní, tak nemusíš nic rovnat. Ale jak říkáš, že to borci rovnaj u nových motorek protože je to křívý, tak nevím nevím tede, v japonsku nejsou žádné paka aby dělaly o cenťák křivé rámy na nových motorkách.
Čip>Haesty>Proto je nejlepší kupovat si novou mašinu.Aspoň víš,do čeho jdeš...
Jako Ty [b] [/b] [/quote]Až to dostanu trochu do pracek,tak si novou koupim,to se spolehni.A tuhle jsem nekoupil,ale dostal místo peněz,který mi dlužil jeden,,kámoš''