Téma: Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?
 
10.2.2010 v 18:12
Zdravím ,

Možná triviální dotaz , ale chci se zeptat , jestli jde na prvni pohled poznat motorku ktera byla padená na rám , následně lepená a daná dokupy . Hodně jsem tady četl a překvapilo mě kolik lidí koupilo motorku po "italském duchodci" a zjistili co ta motka byla skutečně zač až když bylo pozdě a rozpadla se jim pod rukama .

Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?

11.2.2010 v 07:20 | Nahoru | #1

mischa638>Ale jinak pokud nemáš možnost si ho nechat změřit, tak se určitě podívej na dorazy řízení, tam to poznáš hned jestli byla motorka vyválená Jako když pustíš řídítka, tak poznáš akorát tak prd, možná si tak rozbiješ hubu
No a jinak se dívat jestli není rám nastříkaný, někteří odborníci se neserou a stříkají to normálně sprejem aniž by rám odstrojili a pak přestříkané i kabelové svazky atd. a taky se mrknout na sváry jak už bylo řečeno výše.



Kamo Nechci ti do toho kecat ale dorazy rizeni u novejch mrdek jsou jak z papiru a urazis je u kdyz to nekde svalis natoz abys to nekam napalil...

Zajimave ze kamos sroloval vyrval celej krk ale dorazy byly netknute (brzdil o prekazku)

A krivej ram ma more motorek NOVEJCH uz z tovarny...
Pise o tom par borcu konkretne u 'R1nic kdyz je prestavuji na okruh tak automaticky meri rovnaj.

Naposledy editováno 11.02.2010 07:22:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde poznat, že motorka byla padená na Rám ?

11.2.2010 v 10:12 | Nahoru | #2
z-x-r> Tak já neříkám, že je to stoprocentní ty dorazy. Ale jak říkáš že u nových mašin je urveš hned, to je možné, ale vždycky to potřebuje nějaký podmět-ránu aby se to urvalo tím že prudce zatočíš k dorazu tak to snad neurveš ne? Musí to minimálně spadnout ze stojánku. Jako jo, řekneš si to nic není když motorka spadne ze stojánku, ale náhoda je blbec a může se kdeco pojebat i přitomhle.
No a jak říkáš, že maj motorky křivý rám už s továrny, tak kolik si těch rámů už změřil, že to víš, hmm? To žes to někde slyšel si nech do hospody, já už pár změřených mám, včetně toho na mojí motorce. A to zařízení s kterým sem pracoval (Scheibner m.i.n.) měří na setiny mm! A to se to měří opticky existují ještě přesnější laserové měřící přístroje! Je to něměcká firma která tyhle zařízení vyrábí a věnuje se tomu už dost let, tak to maj docela zmáklý. V sofwaru, máš několik stovek typů motorek, tak si vybereš tu kterou chceš měřit, zadáš tam parametry, které si naměřil na určitých místech rámu a soft ti přesně spočítá kde a o kolik je rám pokřivený. Samozřejmě, že sou dovolené určité tolerance, ale je to tak do jednoho nebo dvou milimetrů na celou délku rámu. To ti jízdní vlastnosti neovlivní, tak nemusíš nic rovnat. Ale jak říkáš, že to borci rovnaj u nových motorek protože je to křívý, tak nevím nevím tede, v japonsku nejsou žádné paka aby dělaly o cenťák křivé rámy na nových motorkách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist