1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
3 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
znáte tu zásadu " silnější rovná se rychlejší je už dávno překonaná"!
Zdá se, že šílení po brutálních výkonech se dostává do konce
pět koníků sem, pět koníků tam
Naposledy editováno 15.02.2010 18:36:00
takže až budete někdo kupovat ghettokchár tak jedině KIA PYČŠO
2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
Další věc je,jestli se tomu dá věřit...
Až to zabrzdí někdo tady,tak at dá vědět...Další věc je ,podle jaké normy to korigují...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
kawapepek>všimni si,je tam zkratka bhp-to je zkratka pro výkon na zadním kole
neni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
Daseinn>jste cypy jag hřyby
znáte tu zásadu " silnější rovná se rychlejší je už dávno překonaná"!
Zdá se, že šílení po brutálních výkonech se dostává do konce
pět koníků sem, pět koníků tam
silnejsia nemusi byt rychlejsia, bohuzial (pretoze neznasam bmw) v tomto pripade toto moto je naozaj skvele: vykon spolu s trakcnou kontrolou a abs umoznia kdejakemu jazdcovi velmi odvazne veci.
co je vsak potesitelne je nedokonalost trakcnej kontroly na tomto bmw, kde neumoznuje jazdit po zadnom kolese a kedze je to naozaj vykonna moto tak svizny rozbeh vyzera takto: plyn - predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso dole - zrychlenie - opat predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso spadne na zem - .... atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
...a kdepak jsi to slyšel prosím tě
... to sou zase moudra
...ta TC má několik režimů
2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
trakcna kontrola sa da aj vypnut a potom nezavadzia. to co som napisal nie su moje slova, ale volne citovane Bike magazin kde tu trakcnu kontrolu bmw porovnavali s inymi, napriklad od ducati, ale kludne sa mozes predvadzat dalej.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
Blackadder>silnejsia nemusi byt rychlejsia, bohuzial (pretoze neznasam bmw) v tomto pripade toto moto je naozaj skvele: vykon spolu s trakcnou kontrolou a abs umoznia kdejakemu jazdcovi velmi odvazne veci.
co je vsak potesitelne je nedokonalost trakcnej kontroly na tomto bmw, kde neumoznuje jazdit po zadnom kolese a kedze je to naozaj vykonna moto tak svizny rozbeh vyzera takto: plyn - predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso dole - zrychlenie - opat predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso spadne na zem - .... atd.
Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
kawapepek>Jo,je to tak,Bavorák má mít na zadním kole 184PS...všimni si,je tam zkratka bhp-to je zkratka pro výkon na zadním kole...GSX-R má mít 185 PS na motoru...
wtf?
výkon na zadním kole, je RWHP (rear-wheel HP)
A další, nemůžete srtovnávat PS a HP, není to totéž!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
a kdo to chce rozflákat, stačí všechno vypnout a blbnout
FiZzeR>wtf?
výkon na zadním kole, je RWHP (rear-wheel HP)
A další, nemůžete srtovnávat PS a HP, není to totéž!
Jo mas pravdu. Ale ten bavor to ma fakt na zadku. Maj to tam asi blbe oznaceny. Koukal sem i na stranky akrapovice a tech 15 koni ma BMW navrch.
PS a HP je rozdil 2% (pomer ke kW je 1.34 a 1.36) (edit: no spis je to 1.5% )
Naposledy editováno 16.02.2010 10:16:49