Téma: BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
 
15.2.2010 v 16:05
tak jsem si tady na doporučení koupil časopis motohouse. už v tramvaji domů čumím na nové bmw s 1000 rr a nápisy 184 koní - tolik nikdo nemá, nejsilnější motorka atd. říkám si jo asi síla, na začátku sezony se o ní bude určitě hodně mluvit. teď jsem došel na článek o pár stránek dál a je tam u gsxr 2009 v rohu napsán výkon 185 koní bez jakýchkoliv senzací. je tam někde chyba nebo co mi k tomu řekne někdo kdo se zajímá o supersporty? nezajímám se tolik o koně a čísla ale zaujalo mě to

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 08:55 | Nahoru | #1

Blackadder>silnejsia nemusi byt rychlejsia, bohuzial (pretoze neznasam bmw) v tomto pripade toto moto je naozaj skvele: vykon spolu s trakcnou kontrolou a abs umoznia kdejakemu jazdcovi velmi odvazne veci.

co je vsak potesitelne je nedokonalost trakcnej kontroly na tomto bmw, kde neumoznuje jazdit po zadnom kolese a kedze je to naozaj vykonna moto tak svizny rozbeh vyzera takto: plyn - predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso dole - zrychlenie - opat predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso spadne na zem - .... atd.



Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 10:13 | Nahoru | #2
verybusy> Pravda, hlídá zadní kolo páč bychom ho u dvouválu měli stále v luftě
a kdo to chce rozflákat, stačí všechno vypnout a blbnout

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 15:50 | Nahoru | #3

verybusy>Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.



to je samo nesmysl, 8 stupnu ma TC u Ducati-u baworu se da jen zapnout-vypnout ale zabira jinak podle rezimu palivove mapy: rain, road, track slick.

jinak ta trakce zasahuje pri rozdilu otaceni mezi prednim a zadnim kolem-takze kdyz ti jde predni do luftu tak u BMW zasahuje....

Ti testeri z Bike na tom jezdily na okruhu a vyzkouseli to-nevim co te vede k tomu s nima nesouhlasit, kdyz si na tom ani nesedel......

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

17.2.2010 v 16:12 | Nahoru | #4

verybusy>Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.



no oni ty kontroly trakce u tehle motorek csto bejvaj "pseudokontroly" tzn neni snimac otacek na kole ale cidlama co jsou na motoru to hlida jak rychle se motor roztaci, u zvedani na zadni je mozny ze motor-motorku dostanes do rezimu kdy si tahle pseudoTC muze myslet ze prokluzuje zadek (ono kdyz zaspojkujes na zadni tak dost casto kolo kousek proklouzne) a ubere vykon.. tim to ovlivni to jak "jde motorka na zadni"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist