1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
Haesty>Ty tvoje by stejně nikdo nechtěl,páč na nich máš vepředu sluníčko a vzadu škrtátko
To není sluníčko,ale mapa...Páč to jsou speciální zálesácký
Naposledy editováno 17.05.2010 18:34:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
MiDv>Toni> ty voe, ten výfuk se leskne jak psí kulky jen se mi nelíbí to sedlo
Jóó zvouček je luxusní výfuk úplně nový a sedlo myslím že časem taky bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5
istonbike>Přešité u DD-tuning.....skvělá práce můžu jen doporučit
vypadá parádně...na kolik to u nich vyšlo a za jak dluho to měli hotové ? dík za odpověď
Rogerer>vypadá parádně...na kolik to u nich vyšlo a za jak dluho to měli hotové ? dík za odpověď
Mám dojem že 3700,- a jelikož jsem to měl před vánocemi tak to trvalo asi měsíc jinak po domluvě jsou rychlejší a mi to nespěchalo
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
Haesty>Ty tvoje by stejně nikdo nechtěl,páč na nich máš vepředu sluníčko a vzadu škrtátko
Mluví z Tebe nejspíše vlastní zkušenost,tak ti to radši vyvracet nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
Venca00> Mluví z Tebe nejspíše vlastní zkušenost,tak ti to radši vyvracet nebudu.
Ee.Já nemám vzadu škrtátko,ale motokros
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5
co se týče rozdílu mezi bubnem a kotoučem v zadu, tak na to se rovnou vykašli, protože buben dokáže zadní kolo zablokovat uplně stejně jako kotouč, pro začátečníka je možná spíš výhoda to že brzdová páka u bubnu vyžaduje větší sílu sešlápnutí než kotouč.. štelování ventilů bych viděl jako výhodu u er-5 (šrouby vs. podložky). výkonově tam je rozdíl uplně minimální, takže ve finále stejně záleží na vkusu která se ti líbí víc.. faktem asi zůstává, že s tvojí finanční situací podle mě seženeš líp gso než er-5ku, nicméně i tak mě příjde limit 30k jako dost šibeniční při výběru motorky.. co budeš dělat až bude potřeba vyměnit gumy, gufera vydlí, desky, seřídit synchro karburátorů atd? i když sou ty pětistovky relativně bezúdržbový stroje, stejně do nich něco nacpat musíš, kór když se jedná o motorku v týhle cenový relaci...
Martin.z.brna>jestli chceš info o er-5 tak si pročti můj profil.. jinak tyhle pětikila sou více méně na stejný brdo, kawa je o trošku větší, takže jestli eměříš 165cm tak pro tebe bude pohodlnější..
co se týče rozdílu mezi bubnem a kotoučem v zadu, tak na to se rovnou vykašli, protože buben dokáže zadní kolo zablokovat uplně stejně jako kotouč, pro začátečníka je možná spíš výhoda to že brzdová páka u bubnu vyžaduje větší sílu sešlápnutí než kotouč.. štelování ventilů bych viděl jako výhodu u er-5 (šrouby vs. podložky). výkonově tam je rozdíl uplně minimální, takže ve finále stejně záleží na vkusu která se ti líbí víc.. faktem asi zůstává, že s tvojí finanční situací podle mě seženeš líp gso než er-5ku, nicméně i tak mě příjde limit 30k jako dost šibeniční při výběru motorky.. co budeš dělat až bude potřeba vyměnit gumy, gufera vydlí, desky, seřídit synchro karburátorů atd? i když sou ty pětistovky relativně bezúdržbový stroje, stejně do nich něco nacpat musíš, kór když se jedná o motorku v týhle cenový relaci...
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5
[URL=
Když koupíš novější kawu(co má kulatý víčko) Tak bych řekl,že vypadá dospěleji,než GS...A o CBčku nemluvim,páč to je motka pro holky
Naposledy editováno 18.05.2010 13:26:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
Delta>Za mě Suza,je to vzducháč = o starost míň,kotouč i v zadu a líp vypadá(má víčko nádrže jako dospělej bajk a ne plechovku od sardinek jako starší ER5)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5
GS:
+ vzduchac (o starost min)
+ podle myho lepsi ram
+ podvozek, centr. tl. jednotka (otazka je, jestli umi neco vic nez 2 tlumice na ER5, ale kazdopadne to lip vypada)
+ vzadu kotouc, ale jen pro design, buben na ER5 brzdi taky velmi dobre (na GS jsem zadni kotouc skoro nepouzival, pac stacilo trosku slapnout a uz bylo kolo skoro ve smyku, na ER5 se buben da pouzivat k pribrzdovani prakticteji)
- design (er5 je podle myho hezci, plasty, budiky, nadrz), je trosku mensi
- o neco slabsi (i kdyz zadna tragedie)
- starsi modely maji docela rady olej (moje GS chtelo dolevat docela dost, ER5 ani jednou od jara, kdy jsem menil olej i s filtry), vzduchac obecne zere vic oleje nez vodnik
Jinak + a - ER5 jsou presne inverzni k tomu, co jsem napsal o GS, jeste podotknu par postrehu k ER5:
+ ma palivomer (narozdil od GS), i kdyz ten je spis orientacni (ukazuje prazdno, pritom dojedu na polohu ON jeste tak 30 km, nez jsem nucen prepnout kohout na RES a pak dal na RES dojedu jeste asi 75 km)
+ o neco vyssi
+ lepe vyresen centralni stojan, motka je vic vyvazena a k postaveni staci daleko mene sily (coz oceni hlavne holky), v podstate ji postavis na stojan vahou sveho tela, kdyz prislapnes ten "pedal"
+ o dost pohodlnejsi sedlo
+ lip sviti (hlavne starsi GS jsou docela bludicky, ale to lze odstranit celkem snadno)
- casto (i na mladsich modelech) byva ve vyfuku vypalena jakasi prepazka a zvuk je pak takovy piskavy, coz rada lidi resi ladakem (nejlevnejsi za 5-6 tacu, ja to vyresil upravou puv. vyfuku asi za 50 Kc)
Asi nejvetsi minus ER5 je podle myho to, ze vsecko je reseno moc komplikovane, neprakticky (kvuli vymene svicek musis sundat nadrz a i tak se k nim leze dost blbe atd.), GS bylo konstrukcne jednodussi, jakakoliv udrzba byla o dost snazsi, co se tyce pristupu (treba na svicky, ventily atd.)
Suma sumarum, z hlediska ovladatelnosti, vahy, jizd. vlastnosti jsou obe motorky velmi podobne, zalezi pri vyberu na tobe, ktera ti lip sedne do ruky. Musis zvazit plusy a minusy obou variant z hlediska tvych preferenci, pro nekoho muze mit jedna nevyhoda maly vyznam, pro druheho ta sama naopak zasadni.
Podle myho, at uz se rozhodnes jakkoli, chybu asi udelat nemuzes. Se svou zkusenosti s obema motorkami bych se velice, ale velice mirne priklanel na stranu GS. Je to ale fakt jen o fous, tak 52:48 ze sta pro GS. Cili v podstate totez.
A zase jsi tam, cos byl
Naposledy editováno 18.05.2010 14:00:04
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5
zrx1984>Kup kawu, je pohodlnější a víc Ti odpustí. Měl jsem GS a už nikdy, na naučení dobrý, ale tvrdý a nepohodlný. Zadní brzdu neřeš na motce se brzdí hlavně předkem. Navíc pakny do bubnu seženeš za pár kč, kdežto obložení na kotouč už něco stojí. Jinak s těma penězma teda taky nevím. Určo bych koukal spíš kolem 40 tis. Jinak z er5 se dá vyždímat i 200, což jsem na GS nikdy nedal.....
tak když si narazil na max.rychlost, tak za sebe můžu říct že 200km rychlosti na GS dosahuji, sice jí to trvá dlouho než se to tam vyšplhá,ale dá...druhá otázka ještě jestli to tak opravdu jede, to co je na budíku nemusí být vždy pravda
MiDv>Želva_2> ty jsi přesedlal z gs na er-5 proč? sis měl koupit už něco silnějšího
Z jednoduchyho duvodu, GS jsem si moc neuzil, pac me polibila pani s Toyotou RAV4. Penize, co jsem dostal od pojistovny a co jsem schrastil jeste okolo, mi vysly akorat tak na mladsi petikilo v dobrym stavu a za stejny prachy vylitanyho litra pred smrti nemelo cenu kupovat. Taky jsem potreboval jeste asi 10 litru rezervu stranou, takze stejnej rocnik proste treba naky 750 ccm byl proste mimo moje moznosti. A nechtelo se mi cekat, nez bych na nej nasetril, a tim ztracet moznost jezdit v nove sezone .
Dalsi duvod byl, ze nejsem zadnej strelec a ze me i to petikilo vykonove nijak neomezuje. Cest. rychlost mivam tak do 110 km/h a kdyz to nekdy chci otevrit vic, ke 190 to taky jede, ale me uz to, ac to treba zni jako klise, proste nebavi.
George1982>tak když si narazil na max.rychlost, tak za sebe můžu říct že 200km rychlosti na GS dosahuji, sice jí to trvá dlouho než se to tam vyšplhá,ale dá...druhá otázka ještě jestli to tak opravdu jede, to co je na budíku nemusí být vždy pravda
Podle my zkusenosti, co jsem odpozoroval za jizdy, GS premerovalo vic (asi kolem 8km/h) nez Er5 (max. do 3 km/h).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |