raceczech_listopad




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny
22.5.2010 v 06:54
Zdravím vás všechny Tak jsem přesedlal z MZ 150 ETZ A koupil si ( aspoň pro mě ) pořádnou mašinu Motorku jsem si dovezl z Brna, která byla ježděná paní. Je to sice rok výroby 1992, ale nemá jedinou vadu. Na tachometru je 20 500. Myslel jsem si, že je to stažené, ovšem paní mě ujistila, že to měl hodně starý pán, a je to dovoz z německa, a on byl první majitel v ČR. No, uvidíme. Každopádně, proč tady píšu. Potřeboval bych pár rad do začátku. Trošku sem hledal tady na fóru, ale nic sem nenašel. Takže, jaký olej tam nalít? Musím ho vyměnit, protože paní ho neměnila za rok a něco ani jednou, a neví jak je tam starý. A olejový filtr se rozlišuje třeba podle kvality? nebo existuje jenom jeden?. Dále - svíčky. Pro jistotu je raději vyměním, tím nic nezkazím máte někdo nějake osvědčené? A taky se chci zeptat, dnes sem vezl přítelkyni do práce, a když jsem motorku cca 4min zahřál, a jel jsem, přidal jsem třeba trochu plynu, tak netáhla a pak najednou škubla a rozjela se jako divá. Může to být karburátorama? Motorka totiž prý půl roku stála. Všem děkuji za rady, mějte se hezky.

Tohle je ten můj nový mazel )


Naposledy editováno 22.05.2010 06:54:53

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

22.5.2010 v 21:28 | Nahoru | #61
WilíkGS> Polaď

Jinak k těm verzím motorek, je to přesně jak píše libca, ty motorky jsou naprosto stejné. Akorát se liší třeba uložením a tvarem řídítek, třeba viz SV 650. Sková verze má sportovní nízko položené a Nková má klasické cestovní vlaštovky. Ale u toho SV pozor, Sko má změněný sekundární poměr (poměr počtu zubů řetězových kol) více do rychla. Ale u jiných motorek o takových změnách nevím .

Možná se to tu nehodí, ale mi osobně nejvíc vyhovovala jízdní pozice "jako na záchodě" na jawě

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

22.5.2010 v 22:20 | Nahoru | #62
volnoběžné otáčky mají podle manuálu ležet mezi 1100-1300ot. já mám asi 1400, ale nevím jak tam můžete vůbec dát jedničku, pokud máte 1800, zkoušel jsem to jednou se sytičem a jenom jsem počítal zuby

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

22.5.2010 v 23:07 | Nahoru | #63
No, ty jo, já tam mám 1000 - 1100 otáček, pravda, jak není zahřátá dobře, a dám sytič pryč, tak mi klesnou na 500 a vím, že mám dát ještě sytič. Potom už je tam 1000 - 1100. No, ale jak tak čtu, tak ono to možná nebude tak hrozné to, že mi to jede ze začátku blbě. Koukám, že každej GSák s tím má problém. No, snad zítra nebude chcát. Chtěl bych to projet někam do vesnice za městem, a protáhnout ji trošičku, ať vím více. 1800 mi přijde zbytečně přehnané. To by mě sralo kdyby tak řvala - Bylo by mi ji totiž líto třeba za studena kdyby tak hned řvala, bych měl strach, ať se mi s ní nic nestane Ty padáky časem určitě pořídím. Každopádně, teď musím hlavně zaplatit konečně ten řidičák a pak už to bude jiná Stejně, narozky mám až za 2 měsíce achjo

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

22.5.2010 v 23:57 | Nahoru | #64
Manuál - viz ta oscanovaná stránka, je to tam psáno jasně (idle r/min) Na víc člověk skutečně nezařadí, zvlášť se slepenou spojkou. Říkám, nedělalo mi to dobrotu, pak má jednička tendenci vyskykovat a hodně trpí. Teď je v pohodě, když ji ještě pomůžu potlačit tam zpět, tak se zařadí uplně hladce a rozjede krásně.

Ten posaz chce odzkoušet, mám též široké cestovní vlaštovky a jezdím lehce v sedě, to mi přijde nejpohodlnější, na stupačkách špičky, nad 120 přilehávám a 160++ už jezdím plně s prdelí nahoru jak baba, ale na to je úzké sedlo a hlavně mívám tankvak. Akorát mi ale přijde, že má GS hodně vysoko a vepředu těžiště, chce to sedět pevně se zádama a vůbec nedávat dopředu a neopírat na řidítka, jinak se mi chovala dycky jak s nebezpečně lehkým zadkem.

Wilík: To není dáno ani tak kapota nebo nekapota, ale srovnej GS třeba s GSXR, Kawou ZXR, Yamahou Fazerem... Všechny tyhle zalehávací mají jinak řešený posaz celkově - umístění stupaček, tvar nádrže, umístění řidítek, sedlo a tak, vyloženě tě nutí nalehnout. Naproti tomu zase třeba Bandit je víc podobný GSko, také můžeš sedět jak chceš, klidně vzpříma. každému to také vyhovuje jinak.

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 00:02 | Nahoru | #65
OuuYeeAhh> No ony pod 1000 klesnou, ale pokud trochu podržíš plynem a zavrkáš, tak se dostanou nad 1000 a už se udrží. Ale 500 by bylo sakra málo, to snad cítíš každé škubnutí napínáku

Řvaní se zase nemusíš bát, zvlášť s laďákem umí zaječet mnohem víc a docela brutálně, hlavně ve vyšších otáčkách

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 01:48 | Nahoru | #66
OuuYeeAhh> hele nechci ti radit, ale možná by sis měl udělat nejdřív řidičák, jestli tě chytnou bez, tak je to 25000-50000kč pokuty, 1 rok papíry v čistírně a 7 bodů. Nevím jestli to za to stojí...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 07:51 | Nahoru | #67
Jo, určo udělám. Já jen potřebuju vyzkoušet jak jede, a co ji chybí. Jako, říká mi to každej, vím to sám, ale mě to nedá. Stejně, musím počkat ještě dva měsíce do narozenin víš, to je to nejhorší Když někam potřebuju v autě, taky to nějak neřeším. Zatím mám štěstí, snad se mě bude držet alespoň dva měsíce ještě Ale nebudu jezdit. Dám poslední jízdu aspoň po ulici - Máme takovou dlouhou mezi rodinnýma barákama a seru na to, zítra si udělám ty potřebné věci, a budu jen leštit a leštit
dj_hroch> No, těch 500 je opravdu málo, kolikrát mi to aj chcípne. Ale jak říkám, začnu štelovat, až budu mít všecko vyměněné Jinak, ten vzducháč se mění jak? Stačí sundat sedlo, nebo musím aj nádrž? Jo, taky se chci zeptat, má cenu tam rvát shell nebo vervu?..Je nějakej rozdíl?..A ještě jednu otázečku, kolik vás stojí prosím pojištění, a u jaké pojišťovny ho máte?

Naposledy editováno 23.05.2010 09:16:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 09:34 | Nahoru | #68
OuuYeeAhh> Jasně, hlavně sleduj co dělá. Jak budeš mít řidičák tak s ní můžeš na nějaký GS sraz a porovnat s ostatníma. Jen tak mimochodem, neptal ses jak to je s řidičákem? Musíš mít 18 už od zahájení nebo až v den zkoušky? Nechci kecat, ale měl jsem dojem jestli to snad právě nebylo v den zkoušky, mohl by sis odjezdit a v létě mít rovnou papíry. V sezoně každý měsíc dobrý. Jen opatrně.

Výměna čehokoliv je jednoduchá, v manuálu je krásně popsaná. Ale obecně: sundáš sedlo, povolíš 2 šrouby na madle a madlo, sundáš zboku 2 šrouby co drží plast, odděláš 2 křižákama přidělaný prostředek plastu a plasty po jednom pouze vysuneš ze silentbloků. Povolíš zboku na rámu 2 šrouby a buď nadzvedneš nádž, pomocník ji podrží a dostaneš se na filtr, airbox i karburátory, nebo otočíš plochým šroubovákem pod nádrží kohoutem a zavřeš benzín, po jedné odděláš hadičky a necháš někam vykapat a pak sundáš nádrž. Dostaneš se už uplně všude Jinak ta nádrž tam drží sama i bez šroubů, takže pouze výměnu filtru zvládneš jednou rukou přidržovat nádrž a druhou měnit.

Vercajk tam máš? Ve vlákně jsem dával fotku nového kompletu tak můžeš porovnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 09:45 | Nahoru | #69
dj_hroch> hehe, tak jsem právě přijel. Jezdil jsem sice jen 20min, bo máme nehorázno ukravku sousedku - nemáme se moc rádi, několik stížností už na mě poslala 6e prej v 8 ráno tůruju vždycky motorku atd. No to je fuk, tak sem nechtěl jezdit moc dlouho ať nezavolá policajty. Takže. Nechal jsem motku zahřát. Do 3 tisíc netáhne, pak se vždycky chytne a jede jak dívá. A pak tahá tuším až od 5000 zase mezi 3000 - 5000 táhne dobře, ale od 5000 fakt rve. Taky jak je přepad taková ta hadička na olej či co to je. To mi sem tam kápne na svod, a jak přijedu postavím moto na stojan, tak se mi čudí od svodu a smrdí to jak cip. jo ! a zjisitl jsem, že mám otáčky nastavené na 600 dpč. To je v řiti. Stejně, mám známeho v servise. Četl jsem aj o těch ventilech, zavezu to tam. Sice dělá auta, ale jeden jeho člověk má motorku a dělá si ji celou sám. Takže snad mi vyhoví. Olej si udělám za pomocí kámoše zítra, ať si to můžu dělat příště sám. Vzducháč vypadá jednoduše. Svíčky to je pohodička. Akorát mám fest zajebanou tu řetězovku. Karburátory vyčistím asi jak budu mít sundané ty plasty + nádrž. A kde se teda prosím vás štelujou ty otáčky?..Je to třeba jako na jawce, takovej ten šroubeček s tou pružinkou a musím štelovat oba dva karburátory stejně, nebo jak je to ?.
K tomu řidičáku. Ano, můžeš začít dělat půl roku předem klidně - protože půl roku maj platnost papíry od lékaře. Ale já mám narozeniny 20. července. Takže začnu někdy na začátku června, a stihnu to jak nic. Tak sem to dělal i na 125cku. Jo, GS sraz určitě pojedu Ale musím to dát do kupy. Chci, ať se na ní můžu prostě spolehnout. A nemůžou to dělat ještě ty ventily že jsou špatně seřízene?. Kdo ví, kdy na ní kdo dělalt poslední udržby

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 09:48 | Nahoru | #70
Jo ještě ten benzín: je to karbec, cokoliv jiné nevyužiješ. N95 je v pohodě, lít tam něco jiné je většinou blbost. Někdo sice radí na zimu a po delším stání na pročištění, že lepší benzíny neobsahují ty zelené sračky, ale to těžko říct. Shell ji asi neublíží, ale nijak nepomůže. Spíš si najdi svou benzínku v okolí kde se točí, takže jim tam nestojí měsíce stejná dávka a se kterou je nejmíň problémů. Většinou se vyhýbám supermarketům, ve štatlu beru u pár benzínek spíš podle osobních preferencí.

Povinné ručení se mrkni tu na fóru, srovnej s kalkulačkou na netu, nějaká borka zde navíc nabízela i dobré ceny (nick mi už vypadl, sorry) a v pohodě ohlasy. Počítej s tím, že to nebude žádná sláva, jsi v problémové skupině a začínáš, tj. bez bonusů. Jinak mám ČPP nějaké jejich uplně nejvyšší, se zdravotním připojištěním plus asistencí za asi 2.5 kKč. Ale to je stejně zbytečné... Jo a uplně nejlevnějším se vyhni, kdyby se náhodou něco stalo neradi platí, sice ti to může být jedno, ale ať nemáš nervy kdyby po tobě někdo jako "mladém uchu" chtěl prachy by nebylo nic příjemného...

Jinak se s tím docela nesereš, když už tak už: bez not i bez pojištění, svestky by zaplesaly Pojisti to hned a přihlas, na to myslím nemusíš mít ani 18.

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 10:03 | Nahoru | #71

OuuYeeAhh>A kde se teda prosím vás štelujou ty otáčky?..Je to třeba jako na jawce, takovej ten šroubeček s tou pružinkou a musím štelovat oba dva karburátory stejně, nebo jak je to ?.



31 adjuster. Šroub velký co nahmatáš zespod i v rukavicích, pouze nemůžeš minout Nastavuje oboje zároveň, tak bez starostí. Tohle je fakt málo, nedělalo by to motoru dobře. Ventily poradí jiní, ale není je těžké zkontrolovat a rozhodně na ně mrkněte. Pouze pokud bys musel měnit, musíš si pak pořídit podložku o požadovaném průměru a měnit, každopádně do hodně dsítek tisíc by mělo jen stačit kontrolovat. Ventyly se ale projeví jinak, zřetelně by cvakaly, pokud bys poznal už na jízdě to by bylo moc špatné. Jo a zvuk má mít (i když to asi přeřve laďák) pravidelný opravdu jako šicí stroj, nesmí tam nic klepat nebo nepravidelně hrčet.

Ten olej je když čadí tak opravdu smrdí, blbě se pak čistí. Každopádně by to neměla robit ani stará mašina - prohlédni mikrofiše co je to za přepad? Pokud nemáš hodně oleje neměla by moc odfukovat, i když sem tam vyplivnout něco může. V manuálu máš routing diagram, tj. kudy máš který náhon a hadice vést tak si to sprav, ať pak když už, tak stříká mimo moto. Jinak na svody se může ještě dostat i z náhonu otáčkoměru.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 10:12 | Nahoru | #72
To že řve a táhne je dobře, je faj že ani nemáš díru do 5 tisíc. Ten spodek se ještě změní jak nastavíš volnoběh, ale jestli netáhne tak za předpokladu, že jsi už tou jízdou trochu protáhnul případný bordel a nemáš zasranou pilot trysku, tak trochu obohať tím šroubkem (pilot screw) oba karburátory stejně. Měla by jít lépe, ustat střílení při zavírání a svíčka by zase měla mít lepší barvu.

Řetězovku si vyčisti, určitě jsi i na 125 čistil řeťaz Nejlepší hned zahřátou vem hadříkem od nejhrubšího bordleu a pak spray. Jestli nemáš a nemá ani nikdo kdo by půjčil, tak aspoň provizorně naftou. Nechej důkladně vyschnout a pak natřeš, klidně jestli máš i teflonové mazadlo co je na jízdní kola. Všechno lepší než olej, který akorát natáhne bordel a bude cákat.

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 10:50 | Nahoru | #73
dj_hroch> Tak, právě jsem rozdělal plasty boční - ale zjistil jsem, že na jednom je strženej závit co drží střed plastu, a nekdo to tak dorval, že tam musel dát druhou matku, a nejde ten plast sundat Nadzvedl jsem si i nádrž a oddělal jsem ted vzducháč. Vytáhnul jsem ho ven, kouknul do vnitř a je už celkem hodně do černa. Akorát mi z něj nejde sundat to černé víko. Oleje je tam asi dost, možná proto ten přepad tolik pouští. Na zítra mám domluveného kámoše, přijde mi pomoct vyčistit ty karbce a vyměnit olej + filtr. Slyšel jsem, že naftou nemám čistit řetěz, i když já jsem to dělal vždycky Benzínem, nebo technickým, tak to asi udělám znovu. Stejně si koupím spreje, jak čistící, tak mazací. Nebo možná to budu čistit benzínem, a koupím jenom mazací. jo, na otáčky se mrknu a pokusím se to vykutit. Dám zase vědět. Díkes za rady

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 11:19 | Nahoru | #74
Za málo. Ale benzín je hodně agresivní, na těsněné řetezy rozhodně nepoužívat. Na závodní nebo krosku je to jedno, tam je to možná lepší, líp odmastí. Ale na O kroužky raději nebrat

Plast nervi silou, ať ještě nepraskne v tom očku za který šroubek drží. Šroub nebo matku ale dej za každou cenu pryč - vem si klíč, kleště, golu, a sundej. Možná je to přes závit nebo smetené, hodně lidí nemá cit, mám to na své mašině stejně a nechal jsem to do servisu spravit. V originále ten šroub jde rovnou do rámu, pokud máš matku tak už to někdo strnul. Dá se buď zespod odřezat případně co tam je a navařit novou matku nebo vyvložkovat, rozhodni si co je lepší. Stejně ten plast stačí dotáhnout prsty, maximálně lehce tím malým klíčem a s citem.

Vzducháč prosaješ a vyčistíš nebo je už celý na výměnu? Kažopádně počítej s tím, že zasraný vzducháč snižuje průtok vzduch a poměrně tak obohatí směs. S novým se změní poměry, tj. jestli jsi měl teď příliš bohatou směs bude OK, ale jestli jedeš bílé svíčky a chudou směs, tak s novým filtrem to bude ještě horší. Ale to spravíš s karburátorama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 11:44 | Nahoru | #75
dj_hroch> No, právě ta matka co je přivařená na rámu, je strhnutá :-/ No, koupím novej vzducháč. Když už něco dělám, tak pořádně, a ne že se mi pak bude všecko srát Stejně budu čistit karburátory, špatně to jede, takže to možná vysvětluje ty bíle svíčky že tam teče málo benzínu ne?. Tu matku odřežu a chytnu to normálně dvěma matkama zakontruju a bude to dobré. Ok, skusím tu naftu teda na ten řetěz. Jo, a co sou to ty O kroužky?.

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 11:44 | Nahoru | #76
Tak ja taky pridam trosku do debaty.
volnobech na 500ot je fakt hodne malo. Serizeni je otazka si 2s pri zahrate motorce. Nejlepe aspon po 30km. Nahmatas to fakt rukou dej si ale bacha je tam dost horko. Ohledne vzduchace, nekupuj zadnej sportovni, ale original od Suzuki a nemusis pak serizovat ventily. Kamarad vymenil za nejakej podle vyrobce supersportovni a sral se s tim dva dny. Na zaver o umirani v nizsich otackach za studena je uplne normalni az ji poradne zahrejes tak to bude lepsi. Chce to trosku projet delsi trasu ze zacatku pomalu a postupne zrychlovat. Jestli opravdu pul roku stala musi si taky zvyknout.

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

23.5.2010 v 11:54 | Nahoru | #77
OuuYeeAhh> Stačí klidně jedna matka, tam se to nehýbe a drží, já tam měl matku navíc, dotaženou prsty a ustála. Pokud už bys odřezával tak bych rovnou novou přivařil a celé i zatřel a přelakoval, ať to je OK a nerezne.

Kroužky jsou když se mrkneš na řeťaz tak zevnitř, těsní čep. Podívej se sem uvidíš na fotce. O, X, W apod. už jen určují profil a v kolika bodech je styčná plocha, víc bodů líp těsní.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 00:19 | Nahoru | #78
Jo tak ty jseš ten co mi ji vyfouk A co na ni říkáš? v pohodě?

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 00:53 | Nahoru | #79
...tyjo, 4000 otáček na sytič při studeném motoru?? tak to pozdravuj ojnici, brzy ji asi uvidíš
...tedy můj mladej to s GSem dělal podobně, to zahřívání, až pohlavky pomohly

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 08:54 | Nahoru | #80

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 08:55 | Nahoru | #81

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 14:52 | Nahoru | #82
jinak samoshrejme snad kazda motorka ikdyz ji zahrivas pet minut a stoji(ja rikam ze je lepsi minuta slusne jizdy nez 10minut stat na sucho) to je vec kazdeho- tak nikdy nejede tak jako po ujeti placnu treba 5km.u me stare GPZ to same mohl sem ji nechat zahrat 2 nebo pet minut a rozdil nebyl,motor se spravne zahreje az jizdou.a pak muze dojit k te reakci na akceleraci.pokud ti to nedela i u tepleho motoru po x km jizdy tak je to jen za studena a to muze delat,pokud ti to cuka i po delsi jizde tak to bude problem nekde

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 16:42 | Nahoru | #83
_xy_> A jak bys to ty zahřál?

Z návodu:

3. Ihned po nastartování motoru udržujte otáčky motoru v rozsahu 2000 - 3000 otáček pomocí změny
polohy páčky sytiče karburátoru. Přibližně po 30 vteřinách po nastartování motoru vraťte páčku sytiče karburátoru zpět do polohy „OFF".
V extrémně chladném počasí se může stát, že bude nezbytné použít sytič na dobu delší než 30 vteřin.

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 17:45 | Nahoru | #84

_xy_>...tyjo, 4000 otáček na sytič při studeném motoru?? tak to pozdravuj ojnici, brzy ji asi uvidíš
...tedy můj mladej to s GSem dělal podobně, to zahřívání, až pohlavky pomohly



Pokud děláš tam, odkud je tvoje ikonka, tak určitě víš, že se s nějakým zahříváním taky nepářete, auta dostávají zabrat hned ze startu a taky vám nevylítávají ojnice z motrů ven. Sice 4 tisíce jsou na volnoběh dost, ale při jízdě je to spíš míň (ai při zahřívací), takže nevím, proč by měla pozdravovat zrovna ojnici, protože je plno faktorů, které motoru škodí mnohem více, než 30 sekund běžet při 4 tisících otáčkách...

Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 19:34 | Nahoru | #85
nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 20:42 | Nahoru | #86
_xy_>

...tyjo, 4000 otáček na sytič při studeném motoru?? tak to pozdravuj ojnici, brzy ji asi uvidíš



Tohle je uplná kravina. Proc bych mel videt jako ojnici?. Tim, ze jsou 4 tisice, a ne 3?. Tomu motoru vadí, když ji nastartuješ, a rojedeš to jako hovado třeba do omezovače, nebo to prostě točíš. Ale když mi stojí a sou tam 4 tisíce ze startu, je normalni. Spis me sere, ze s tim ladakem rano budim susedy kdyz to skoci na ty 4 no :-/ Ale bude to problem jenom s tim karbecem. Dneska sem to bohužel nestihl, sem přišel pozdě z práce, tak snad zítra
enusim2> U teplého to nedělá, tam to jenom netahá tak rychle. Ale to je problém s tím karburátorem, přece jen 7 měsíců stála. Se vyčistí a bude fit.
A jeste prosim vás, benzínem to teda nemám čistit zen řetěz jo? :-/ A technickej nevadi?

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #87
OuuYeeAhh> Nene, řetěz se čistí buď petrolejem, nebo spec. čističem. Pokud máš řetěz s O-kroužky, mohly by se benzinem nebo jiným rozpouštědlem naleptat.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 21:39 | Nahoru | #88
hele tam jsou ty gumový těsnící kroužky, kup si to speciální mazání na řetěz, já kupuju za 300 sadu, nevím jak benzín, ale petrolej to prej rozežírá.

(reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

24.5.2010 v 22:12 | Nahoru | #89
dempsey> právě že petrolej a nafta to nerozleptává. Benzín ano, ale myslím si osobně, že se stihne odpařit tak rychle, že to tak horké nebude.

Jo a mimochodem moc hezké GSko

Naposledy editováno 24.05.2010 22:13:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 500E - Olej + Další blbiny

25.5.2010 v 00:22 | Nahoru | #90

WilíkGS> Podle manuálu, by měl být sytič zapnutý asi 30 s, ale mě to přijde málo, za tu dobu se to nezahřeje ..... Takže klidně i minutu a otáčky by měly být asi mezi 3 až 4 tisíci otáček. Až to dosahuje těch 4 tis.a více tak sytič okousek vždyzky trochu zavřu, páč mi přijde, že to stašně řve a mě to dělá zle.



...reagoval jsem na tohle, mně to přijde strašně moc ty otáčky... ale nekritizuju to, ať si každý se svou motorkou dělá co chce, třeba ji hodí ze skály
...třeba XJčko stačilo zahřát cca minutu do 2000 otáček, poté ještě tak kilometr dva (podle okolní teploty) jízdou do 4500 ot.
...sanitky fakt před jízdou nezahříváme - to by asi pacienti nebyli rádi , ovšem to zas většinou nejsou vzduchem chlazené motory (s vyjímkou Subaru) provozované za vlastní penízky, a tedy tu domácí péči dostat nemohou - mají holt smůlu, že jsou na záchrance ...taky jsou to ve 100 000 olítané vraky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E Dejwidos 7 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E Dejwidos 10 4.10.2024 v 11:54 Metric
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 18 12.9.2024 v 14:28 tun
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E ViraxRider 54 7.9.2024 v 21:43 TomasRA
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 56 6.8.2024 v 15:18 TurboLover

TOPlist