díky za rady a pomoc.
Naposledy editováno 27.06.2010 18:44:50
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
varit tam matku kdy je hlava opatlana nakou "diamond" pastou, ve sroubu je krive vyvrtana dira a v ni je zalomenej vytahovak.. to uz je orisek... ale popravde, obvykle mi zalomenej sroub prinesou do dilny prave v tomhle stavu.
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
2 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
to by nešlo, šroubovákem nevyvineš takovou sílu a ještě bych bruskou dojebal unašeč. Odhaduju že sílu kterou jsem to rval vratidlem 1/2" goly byla tak 800-1000N !
tedka mám problém sehnat nějakou redukci abych 1/4 bit - torx35 mohl chytit velkým vratidlem 1/2 goly, ani zaboha žádnou redukci nemůžu sehnat, zkoušel jsem i dvě do sebe, ale zase neměla správnou kombinaci samice-samec. Torx 35 v provedení pro golu jsem nenašel, tona ho nedělá a obyčejnej zahnutej tam nenamlátím a neurvu.
Nebo sháním 6 kovej nástavec (vnitřní šestihran) na matice na 1/2 golu, taky problém, do něj bych chytil ten bit 1/4. minimum jsem našel 8mičku. To je ve prde**
Pak jsem viděl torx bit, kterej měl na uchycení velkej šetihran - dal bych ho do nástavce goly, ale zasejc kurnik nemaj tx35, jen tx30 a tx40 ! neuvěřitelný....
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
a kde tu redukci seženu, na netu jsem ji nenašel a u nás v profi nářadí taky ne, běžně dostupné to asi nebude...
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
Naposledy editováno 28.06.2010 20:30:57
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
Kámoš se s tím potýkal snad dvě hodiny než ten šroub dostal ven.
Třmen musel ven, řádně poklepat, větší imbus, zasypat diamantovým práškem a škubnout!
Naštěstí to povolilo. Šahnout tam elektrodou by znamenalo zničit gumičky v prasátkách.
Nevím přesně jak to dělal, neměl jsem nervy se na to dívat.
Protože jsem neměl nový šroub a musel ještě použít ten zmrvený, tak na něho kámoš navařil větší matku.
edit: samozřejmě navařit matku ke šroubu zevnitř a při vaření důkladně zakrýt kotouč, aby na něj náhodou neprskla kulička apod.
Naposledy editováno 29.06.2010 11:52:25
WARP>mrkněte na tohle video ! u nás to stojí cca 250kč...
pasta na povolení omletých šroubů
TO JE MASAKR
máte to někdo vyzkoušený? mě to přijde jako sci-fi
proste privarit matku trosku nechat zchladnout.. jak prestane svitit tak s ni zahejbat, povolit kousek a zpet, jako kdyz se reze zavit... pak uz se vytoci v poho...
warp hele vem to k nekomu na to co cko, okoli se postrika spesl sprejem,aby se na to nechytali kulicky, docela to funguje.. nebo si i z plechu udelej ten kryt co tu nekdo psal... kdyz poskladas spravny redukce tak jestli to drzi jak pises tak pak ten sroub utrhnes.
2 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
Bludevil>No já teď dumám nad šroubem, klasická 12tka hlava, co drží na sradovi brzdový třmen. Začal povolovat přímo materiál té hlavy šrouby. Gola se mi z toho nevysmekla. Ale nepovolím ho ani za zlatý prase. Taky na to něco vařit?
ja bych na to asi taky privaril matku..ono teda jestli uz ten sroub mel tendenci se ukroutit tak uz ho stejne asi utrhnes, kazdopadne tim ohrejes to lepidlo co ho takhle drzi a mohlo by to jit. lepsi to ohrat takhle pres svar na sroubu nez svitit autogenem/horkovzduskou na celej trmen. kdyz tu hlavu utrhnes tak holt tu matku privaris az na zbytek sroubu az sundas trmen...
podstatny je ale to lepidlo.. teplo svaru ho natavi... vytahovaky apod ne.
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
si myslím, že ta pasta už by tomu nepomohla, ten torx jo a cočko bude jistota. má někdo nápad jak ten kotouč a ráfek co nejlíp ochránit? kotouče mají velký off-set, jsou jak talíř, do toho žádný plech nevymodeluju. Co kůže cca 2mm silná? nebo něco spešl...?
WARP>dneska jsem povolil ještě dva šrouby - napatlal jsem to karborundovou pastou, hrubou a dva ještě povolily, ale ty zbylý dva ne, ty už jsou víc omletý. do jednoho jsem natlouk torx, šlo by to, kdybych ho měl čím chytit, malá 1/4" gola se nechytá, je to malá páka...cočko mám předběžně sehnaný, ale přeci jenom bych to zkusil tím torxem...ono když člověk nemá dílnu (dřív jsem měl) tak je to na pytel, kvůli každé blbosti furt k někomu jezdit...
si myslím, že ta pasta už by tomu nepomohla, ten torx jo a cočko bude jistota. má někdo nápad jak ten kotouč a ráfek co nejlíp ochránit? kotouče mají velký off-set, jsou jak talíř, do toho žádný plech nevymodeluju. Co kůže cca 2mm silná? nebo něco spešl...?
kuze to ochrani taky slusne. ale i ten sprej proti kulickam by asi pomohl. ale ty ses puntickar, tobe by asi vadily i maly tecky
1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?
WARP>...jo to vadily chci něco na co je spoleh. ten sprej dělá Motip na to jsem koukal ale jak to bude s ochranou v reálu, čert ví...
ono kazdej kdo svaruje COckem nejak vic tak tu kapalinu ma, jinak to je opruz z toho sundavat ty kulicky. my mame tusim od wurthu velkej kanystr a v klasickym rozprasovaci...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R | WARP | 255 | 19.10.2022 v 21:30 godofwar |
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R | sancho66 | 2 | 5.10.2022 v 15:21 Bigulin |
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R | Thunder | 35 | 28.6.2021 v 11:09 AlešT |
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 | Cuba_GSXR | 16 | 9.5.2020 v 15:30 Kave666 |
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R | sancho66 | 11 | 27.11.2019 v 09:43 mischa638 |