Dily na batbike





Téma: omletý imbus jak povolit?
27.6.2010 v 18:43
mám problém a hledám co nejlepší řešení. Sundal jsem hořčíkové kolo (přední) a chci vyměnit šrouby co drží kotouče, protože už od pohledu to byly nějaký šitovky co tam dal předchozí majitel. No "kvalita" se potvrdila a ikdyž jsem se je snažil odrazit, stejně se 4ks protočily (imbusy v díře) a šrouby zůstaly, nemůžu je povolit. 5ka imbus už je malá a 6ka zase nejde nasadit. Máte někdo nápad jak ty šrouby dostat ven bez poškození disků a bez poškození ráfku? Kamarád mi něco říkal o nějaké pastě s pilinami nebo co, která se tam kápne a nasadí se zpět ten původní imbus a že to drží a neprotáčí se...máte někdo osobní zkušenost? jak se to jmenuje a co to stojí? Při pomyšlení že budu 4 šrouby odvrtávat a potom tahat sadou na zalomené šrouby mi nahání husí kůži...

díky za rady a pomoc.

Naposledy editováno 27.06.2010 18:44:50

1 reakcí na tento příspěvek omletý imbus jak povolit?

29.6.2010 v 13:38 | Nahoru | #1
dneska jsem povolil ještě dva šrouby - napatlal jsem to karborundovou pastou, hrubou a dva ještě povolily, ale ty zbylý dva ne, ty už jsou víc omletý. do jednoho jsem natlouk torx, šlo by to, kdybych ho měl čím chytit, malá 1/4" gola se nechytá, je to malá páka...cočko mám předběžně sehnaný, ale přeci jenom bych to zkusil tím torxem...ono když člověk nemá dílnu (dřív jsem měl) tak je to na pytel, kvůli každé blbosti furt k někomu jezdit...

si myslím, že ta pasta už by tomu nepomohla, ten torx jo a cočko bude jistota. má někdo nápad jak ten kotouč a ráfek co nejlíp ochránit? kotouče mají velký off-set, jsou jak talíř, do toho žádný plech nevymodeluju. Co kůže cca 2mm silná? nebo něco spešl...?

(reakce na) omletý imbus jak povolit?

29.6.2010 v 13:55 | Nahoru | #2

WARP>dneska jsem povolil ještě dva šrouby - napatlal jsem to karborundovou pastou, hrubou a dva ještě povolily, ale ty zbylý dva ne, ty už jsou víc omletý. do jednoho jsem natlouk torx, šlo by to, kdybych ho měl čím chytit, malá 1/4" gola se nechytá, je to malá páka...cočko mám předběžně sehnaný, ale přeci jenom bych to zkusil tím torxem...ono když člověk nemá dílnu (dřív jsem měl) tak je to na pytel, kvůli každé blbosti furt k někomu jezdit...

si myslím, že ta pasta už by tomu nepomohla, ten torx jo a cočko bude jistota. má někdo nápad jak ten kotouč a ráfek co nejlíp ochránit? kotouče mají velký off-set, jsou jak talíř, do toho žádný plech nevymodeluju. Co kůže cca 2mm silná? nebo něco spešl...?



kuze to ochrani taky slusne. ale i ten sprej proti kulickam by asi pomohl. ale ty ses puntickar, tobe by asi vadily i maly tecky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638

TOPlist