Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
Slipknot46>klobouk dolů že jsi to sem fláknul. to by spousta Borců .. tady nedokázala . Za mě je frajer ten, kdo takovej závod utne na hranici možností silnice a svých . Tihle lidi pak jezdí v klidu do duchodu . Ze zbytku pak mají někteří pomník s pneumatikou u silnice. Vysrat sena závodění na silnicích. D1 ..ani nemluvím raději. Vítěz je inteligentnější člověk
PS: Motorkáři se dělí na statečné a staré :)
PS2: rád bych zestárnul :)
PS3: Tobě hodně šťastných kilometrů
SVSkritek>Oni to tam pak pocitaj podle prijmu. Takze asi nejakej prachac . Ale je to tam mastne. Bohuzel ceka nas to taky.
No jo ten mergl siji cca 6mega, ale i pro bohateho je 20mil. raketa a verim, ze kdyz takovoudle palku daj bohatemu, tak treba stredni vrstve by dali 5mega..
Ty kravo doufam, ze u nas to nebude jinak prodavam auto, motorku, to je hrozny pokuta podle prijmu!!!!Jeste ze mam maly prijem ucetne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
dareckov>Jo mě si dá i fabia v dieselu
Naposledy editováno 12.08.2010 17:16:15
NoFear4>Tom_Riddle> si asi nikdy nejel na silny motorce co?
Temer vsechny cesle silnice naprosto v pohode zvladaji rychlosti okolo 250...nevim o jakych MX tratich mluvis
Co je podle tebe silná motorka? Ta panelka co máš ty? Ne vážně, asi toho moc projeto po česku nemáš, nebo seš jeden z těch týpků, co maj vybranej raritní úsek kvalitní silnice a tam jezděj imrvere tam a zpátky...
Ale už ani ta libichovka neni co bejvala, okruhovej asfalt vzal po zimě za svý a tisíc kamionů denně dílo dokonaj, no řekněme, neni to to pravý ořechový...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
oxygen>jak ses tam vole dostal? dá se tam daleko po zadnim -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Blade_it>Je potreba si uvedomit,ze zadny "normalni" auto nejede 280km/h,mel si tam mozna 260,takze typek uz velkou rezervu nemel,ale ty jo
edit:ten kdo tvrdi ze 1.8 jede 260,by se mel nechat dobrovolne s tim playstationem zavrit do blazince.
chali01>Blade_it> ja ziram co tady kdo vypoti osobne mam 2.5sestival a 135kwA 230 a SEM RAD
Jestli podle tacho,tak to je nějak málo..Otec má 2.5tdi superb..nějakejch 120kw a ukáže mu to skoro 250.Ale je fakt,že škodovácký tacho,jsou pěkně ukecaný..když měl před x lety octávu 1.6i..s brutálníma 105konma..tak ta ukázala 230.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
hele co to má za kameru a jak to má uchycený?!
3 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>Bubrak ZX10R> sedumpade K2 viď?!
hele co to má za kameru a jak to má uchycený?!
jojo je to GoPro HD, prisavka na nadrzi, je to supr, zatim mi vzdy jiny reseni hrozne brnelo vibracema
tady je na ZX
šmudla>hele jak jezdite v noci? mam tmave plexi a musim ho otevrit nebot hovno vidim - menite ho za čirý na noc ?
mam ciry plexi, na helme i na moto, at se da dobre natacet kdyz je slunicko tak si beru slunecni brejle, je to i pohodlny, ze muzu jet s otevrenym plexi kdyz je vedro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
oxygen>Bubrak ZX10R> tos koukám zrovna nikam nespěchál, jezdit takhle na pohodu tě moc neznám
S tou zadni 195/70 tam je o 50km/h vic.
e: kdyz to spocitam, tak sem tam mel zhruba 250 (247), podmeruje asi o 6%, takze real byla 265, no a tacho by normalne teda ukazalo 280 (s 6% premerovanim).
Naposledy editováno 13.08.2010 12:06:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Každopádně celá tahle debata je o ničem. Záleží na sposusta kritérií.
Pokud se budeme držet jen toho ? VW vs GSX-R 1300, tak si myslím že jde už jen o povrch vozovky a o řidiče.
PS: Nikdo neví jak mohl mít vytuněnej motor atd. Hayabusa by měla dát v pohodě 320 km/hod.
D1 je lepší jet rychleji než pomalu, mám to vyzkoušené že ve 180 km už necítím moc nárazi a přelítávám ty panelové spoje. Jízda je ovšem na nic. Raději se jí vyhíbám a dalnicím vůbec. Mám raději zatáčky ale chápu že někdy není vyhnutí.
Každopádně jezděte opatrně.
2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |