Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>to je pěkná píčovina záleží jaký zatáčky když beru v potaz dobrej povrch.
Ale to si hned nesmí každej srát do gatí, pak vznikaj fámy jak jede tohle a tamto líp
No, jak se to vezme - pokud se budeme bavit o průměrném řidiči ve výkonném sportovním autě vs. průměrný jezdec motocyklu na ostrém sportu, IMHO bude auto v zatáčkách rychlejší. V autě si prostě víc troufneš, na motorce spíš zaklapneš, pokud si nejsi fakt fest jistý v kramflekách... a takových lidí na motorkách až tak moc nejezdí, to víš sám.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>PetrXX> jojo, to je samozřejmě pravda ale nejde říct že auto je rychlejší mě se to nestalo nikdy a jak jsem řekl. Kámoš má BMW m3 e46 SMG (řazení pod volantem) a trasu kterou známe stejně a on v tom báwku umí tak to dopadlo dobře pro motorky a to je hodně zatáčkovitá okreska Milevsko-Petrovice
Tak to jsi řídil ty.....on psal průměrný řidič2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
PetrXX>GRASSEL> je to vždycky o tom, že kdo umí, ten umí já sám mám třeba vždycky ukrutný strach z kamínků v zatáčce, protože jsem na tom kdysi ulítl do pole, což v autě neřeším čtyři široký papuče tě prostě podrží, i když jseš troubelín s kšiltemdozadupyčovoe v autě od fotra a blonckou na klíně
To je pravda no.
Ja mam srovnani z Mostu z okruhu. Na motorce sem postupne vylezl z 2:10 na 2:00. Pak sem tam byl s autem, trat jsem znal, a jel sem 2:24 (Pontiac Firebird 5.7, 285 koni), kamos co trat neznal, tak 2:16 (Porsche Cayman, 270koni), mel do zatacek asi lepsi auto a zanovni stav. Jezdila tam na okruh upravena Octavia I, ta jezdila kolem 1:58. Jeste tam byla Pagani Zonda, ta asi 1:30-40. Myslim ze se Most da srovnat s okreskou a z tech casu vidim, ze bych tam autu ujel. Problem je v tom, ze na motorce to do zatacky, do ktery nevidim, neposlu bezstarostne jako na okruhu. Autem jo, protoze tam staci zadupnout brzdy a plech neco pobere. Navic z casu na okruhu nejde poznat zda je auto v zatacce rychlejsi a pak ztrati vic jinde, coz je ale asi pravdepodobna varianta. Motorka ma vyhodu zas vetsiho polomeru zatacky (muze si vic najet). Je to zajimavy srovnani, ale asi kde to znam, tak bych byl s motorkou rychlejsi (krom maleho mnozstvi specialnich aut).
to že máš strach z kamínků je svým způsobem dobře protože jedeš na to co máš. Já mám strach z toho posypu kterým záplatujou..........
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Spieke>pokud beres normalni provoz tak silenec na motorce proti silenci v aute je risk pac motorku drzi dve kola.Ale treba na okruhu je to o necem jinem protoze mas trat u ktere nemusis furt hlidat povrch coz pak auto je v prdely.Pak jeste zalezi jet na motorce plne elektriky ktera te omezuje nebo kdyz mas vsechno vyple a letis co ti strach dovoly
Tak nějak jsem to myslel, ne že je fyzicky prostě auto rychlejší v zatáčkách, ale že na motorce to tam nepošleš třeba tak rychle, strach ze štěrku atd. Když ti ujede jedno kolo tak letíš, to u auta ne2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Orgovany>Hayabusa neni řada GSX-R, ale GSX. Na to pozor ! Phaeton má maximálku 250, tak nevim kde to bereš ? To by musel jet tak 290 když tě předjížděl .....
jsem myslel, ze odpojit omezovac neni kdovi jaky problem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
_Giraffe_>jsem myslel, ze odpojit omezovac neni kdovi jaky problem..
Jaký ?
To že jsi ve 280km/h vyměkl není žádná ostuda - na kvalitní cestě by asi šanci neměl ani s tím Pheatonem
Naposledy editováno 16.08.2010 17:54:15
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>PetrXX> jojo, to je samozřejmě pravda ale nejde říct že auto je rychlejší mě se to nestalo nikdy a jak jsem řekl. Kámoš má BMW m3 e46 SMG (řazení pod volantem) a trasu kterou známe stejně a on v tom báwku umí tak to dopadlo dobře pro motorky a to je hodně zatáčkovitá okreska Milevsko-Petrovice
to jsem dnes jel a tam jsou teda vicemene tahly zatacky nez nejaky vracaky, takze podle me ty (ja jo) moc nebrzdis + vesmes slusnej nebo novej asfalt a sem tam rovinky... takze tam je imo auto datelny, by bylo zajimavy porovnani treba na takovym beroun - srbsko - karlstejn, uzky utazeny zatacky, tam podle me by auto motorku hrnulo, i kdyz zas motard by si to tam mohl davat...
ale teda nechapu, ze jste to nezkouseli na 102 smer Krasna Hora, tam je to daleko lepsi (zatacky, asfalt), i kdyz teda dneska bordel na silnicich vsude...
Naposledy editováno 17.08.2010 01:06:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Orgovany>Hayabusa neni řada GSX-R, ale GSX. Na to pozor ! Phaeton má maximálku 250, tak nevim kde to bereš ? To by musel jet tak 290 když tě předjížděl .....
a tak to R tam je omylem?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
SRAD je GSX-R 750
Bubrak ZX10R>To je pravda no.
Ja mam srovnani z Mostu z okruhu. Na motorce sem postupne vylezl z 2:10 na 2:00. Pak sem tam byl s autem, trat jsem znal, a jel sem 2:24 (Pontiac Firebird 5.7, 285 koni), kamos co trat neznal, tak 2:16 (Porsche Cayman, 270koni), mel do zatacek asi lepsi auto a zanovni stav. Jezdila tam na okruh upravena Octavia I, ta jezdila kolem 1:58. Jeste tam byla Pagani Zonda, ta asi 1:30-40. Myslim ze se Most da srovnat s okreskou a z tech casu vidim, ze bych tam autu ujel. Problem je v tom, ze na motorce to do zatacky, do ktery nevidim, neposlu bezstarostne jako na okruhu. Autem jo, protoze tam staci zadupnout brzdy a plech neco pobere. Navic z casu na okruhu nejde poznat zda je auto v zatacce rychlejsi a pak ztrati vic jinde, coz je ale asi pravdepodobna varianta. Motorka ma vyhodu zas vetsiho polomeru zatacky (muze si vic najet). Je to zajimavy srovnani, ale asi kde to znam, tak bych byl s motorkou rychlejsi (krom maleho mnozstvi specialnich aut).
ty wole tak ta zonda to je husty!
Bubřáku.. to ze to do zatacky kam nevidis neposles bezstarostne je v pohode... hlavne to tam ale musis poslat... a pak znova a znova.. a klidne si u toho delej starosti - to udrzuje koncentraci..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Ale tak jako tak ať jsem potkal plechováka kdekoliv tak vždycky jako vítěz
tady má tu trasu natočenou fizzer jeho tempo je nejlepší na okouknutí trasy
Nemám rád zatáčky kde jedeš v pomalý rychlosti samozřejmě to nevypovídá o ničem, tam bude nejrychlejší totiž motard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>
tady má tu trasu natočenou fizzer jeho tempo je nejlepší na okouknutí trasy
To sem nedavej, z takovy palice se mi zveda zaludek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |