Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Vracáky jsou úplně vo hovně jelikož tam pro sporta není žádný dobrý prostředí, tam je to zas pro motarda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
no 180 je u me maximum, co se s tim stitkem da trochu dyl jet (rovne), pak uz moc fouka ale mozna na tu fizzerovu dyku by asi nebyl problem se dostat
kazdopadne znamej dela nazehlovaci pismenka na plotteru, takze jestli neva, tak zkusim zrealizovat prvni verzi ty oranzovy Mkovy vesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
jasně, bude sranda ale bude tam napsaný někde, INVENTED GRASSEL AND NOFEAR4
Naposledy editováno 17.08.2010 13:58:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>lucky99> no tyhle zatáčky moc táhlý nejsou to možná pro někoho kdo je pojede 80kmh ale právě o tom mluvím, záleží kde se závodí
Ale tak jako tak ať jsem potkal plechováka kdekoliv tak vždycky jako vítěz
tady má tu trasu natočenou fizzer jeho tempo je nejlepší na okouknutí trasy
Je to hustá palba. Třeba jede ve dvou, je právě po dešti a na silnici je natahané bahno, který ta kamera nedává :P
Jinak mě docela zklamala ta Aprilka. Co to je za motorku??? Není tahle náhodou v nějaký úpravě CITY? :) Dá na 2.ku alespoň 100? To má snad stejně dlouhý kvalty jako moje bývalé VFR z 90.roku :O
2V není o rychlosti, tam to holt zdaleka neskáče jako na 4v 2V je spíš o pocitu, někomu sedne, někomu ne.........
Ten zvuk, vibrace atd. tak to ti dá jinej pocit z rychlosti než na 4válci
2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
To jsem byl docela zklamanej, protože jsem měl v tý době ZX9 99 a motorově se to nedalo srovnat. Čekal jsem, jek bude bude ostrá - a nic. Od poloviny jízdy, která trvala cca 20km - jsem držel za 2 plyn na doraz a přední kolo se ani nenadzvedlo, přestože byla docela dost hrbolatá silnice a jeli jsme ve 2.
S tím pocitem rychlosti máš pravdu - přišlo mi jak letím a na tachu 170 :) Nejvíc jsem z toho vymáčknul cca 210 a musel jsem brzdit, páč jsem dojel skupinu. Stejně se jí už moc nechtělo.
Je pravda, že podvozek a brzdy bomba, ale ten motor....
Teď mám ZX-10 a nemůžu říct ani h.... :)
No a jak jsi spokojenej s V4?
M5>Tjn, na jediným 2V co jsem byla KTM RC8, min. rok na KTM dni - ta turistická verze 155k.
To jsem byl docela zklamanej, protože jsem měl v tý době ZX9 99 a motorově se to nedalo srovnat. Čekal jsem, jek bude bude ostrá - a nic. Od poloviny jízdy, která trvala cca 20km - jsem držel za 2 plyn na doraz a přední kolo se ani nenadzvedlo, přestože byla docela dost hrbolatá silnice a jeli jsme ve 2.
S tím pocitem rychlosti máš pravdu - přišlo mi jak letím a na tachu 170 :) Nejvíc jsem z toho vymáčknul cca 210 a musel jsem brzdit, páč jsem dojel skupinu. Stejně se jí už moc nechtělo.
Je pravda, že podvozek a brzdy bomba, ale ten motor....
Teď mám ZX-10 a nemůžu říct ani h.... :)
No a jak jsi spokojenej s V4?
bez pripominek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
O tý RC8 mi to říkal i kamarád a ten má 1000rr 05 což je celkem slabota testoval RC8R a taky říkal že mu to přišlo o ničem a dodal že moje RSV jela snad líp moje RSV jezdilo fakt hezky a oproti ostatním RSV o dost víc ale pořád to byl dvouválec kdy na 200 už to šlo pomalu...........Přesto mě ale to RSV bavilo, jen mě sralo že jsem nemohl bejt rychlej úplně všude
já jsem s GSXR víc než spokojenej, jsem rychlej už úplně všude a tam kde jsem s RSV jezdil 200kmh jedu dneska 260+ takže SUPA
Mě baví oboje, je i spousta čtyřválců jako jsou třeba Hondy co mě nebavěj.....(až na novýho fároše, ten byl příjemnej ale stejně už tam není ta nasranost jako má moje K1)
Zas ale ta RSV mě bavila, to jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>M5>Pod to se podepíšu 2V ti dá prostě ten pocit že jedeš hrozně rychle díky tomu charakteru.
O tý RC8 mi to říkal i kamarád a ten má 1000rr 05 což je celkem slabota testoval RC8R a taky říkal že mu to přišlo o ničem a dodal že moje RSV jela snad líp moje RSV jezdilo fakt hezky a oproti ostatním RSV o dost víc ale pořád to byl dvouválec kdy na 200 už to šlo pomalu...........Přesto mě ale to RSV bavilo, jen mě sralo že jsem nemohl bejt rychlej úplně všude
já jsem s GSXR víc než spokojenej, jsem rychlej už úplně všude a tam kde jsem s RSV jezdil 200kmh jedu dneska 260+ takže SUPA
Mě baví oboje, je i spousta čtyřválců jako jsou třeba Hondy co mě nebavěj.....(až na novýho fároše, ten byl příjemnej ale stejně už tam není ta nasranost jako má moje K1)
Zas ale ta RSV mě bavila, to jo
...jelikož mám 4V i 2V tak trochu mohu porovnat!
...tak to já mám pocit ,na 2V ,že nejedu a ono to jede.
...Pravda,vibruje a vrní,zvuk "traktor",otáčky nízké!..ale vše jíné než 4V!
...první jízda zklamání ,ale časem radost a pohoda!
...a "krátké,ostré" zatáčky nic moc......to je trápení na jedničku!
...a RC8R...chce něco najet km,než se příjde na to co a jak!...a na sportovní cestování podvozkově,posez,brzdy,podvozek.....vynikající!
...a GSX R 1000 K6...tak to asi skutečně zústane "legendou".. to se povedlo!
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
GRASSEL>Nevím proč to dávaj s pevným startem když se pozná hovno. Maj dát letmáč a hotovo tam se pozná jak co jede
ale to az tak od 100kmh, pac treba z 40kmh mas blby otacky, pevnej start umozni nastavit vyssi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Bubrak ZX10R>ale to az tak od 100kmh, pac treba z 40kmh mas blby otacky, pevnej start umozni nastavit vyssi
ja mam ve 3 tisicich kroutak 120 NM
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |