S tím souvisí taky výběr první moto, kde se pomalu rozhoduju jakou a jak silnou.. Nejvíc mě zaujaly asi: Ducati Monster 696, Honda CBR600F a Kawasaki ER-6n
Tak mi prosim poraďte ohledně řidičáku i moto. Dík
edit: tím chci říct že v autoškole naučej hovno není dobrý hned sednout na pětikilo-byl zralej to někde zahodit
Naposledy editováno 13.09.2010 15:25:29
2 reakcí na tento příspěvek řidičák + první moto
1 reakcí na tento příspěvek řidičák + první moto
A i když jsem nezvolila postup, který Ti radí Švagr , rozhodně s každou jeho větou maximálně souhlasím!!
Držím palečky, stojí to za to
Naposledy editováno 14.09.2010 09:27:20
dnešní generace si furt musí plnit sny, nejpozděj do 25-ti musí byt splněno..
a co potom?až si na sen zvykneš a začne nudit? nebo potom co ti dojde žes to nezvládl,
fyzika platí pro všechny stejně, a když nevíš kde ty její hranice leží, je o jen otázka času, u hustokrutých killerů bohužel spíš dosavadního štěstí, které to jednou nestihne a je zas o jednu slivkodárnou trnku u cesty míň a všichni brečí jak byl klučina suprkluk...
jak řekla jedna cérka nade mnou z vlastní zkušenosti, papíry klidně na velkou (držím palec),
a koupit nějakou malou, dvácu asi nee, spíš 250 cbf, nebo GSo apod. odložení motorky za 40 tě nebude tak srát.
a postupně se v klidu zlepšovat, a zároveň si užívat ten přechod na lepší, silnější, dyť každý rozumný ví, že těšení se je to nejlepší
tak rozum do hrsti holka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
Začala jsem jezdit na GS500,samozřejmě že se mi podařilo při prvních jízdách vyzkoušet padáky na místě (jsou pekelně dobré ). Nenapadlo mě před koupí radit se tady na fóru, prostě mi přišlo, že takovou motorku nějak zvládnu. Nějak jsem ji zvládla, mám po třech měsících najeto 6000km,ale kdybych začala na slabší, vůbec by mi to nevadilo.
Jediné, co je pro mě výhodou, že nebudu měnit! Její výkon mi na moje cestování bohatě stačí...co radit? To, co bylo řečeno už mockrát - neomezený řidičák, vyzkoušet si různé typy a kubaturu a pak se rozhodnout! Přeji hodně štěstí při zkouškách v motoškole a pak při výběru....následně spoustu šťasných kilometrů.
JO ještě ta motoškola - ani já se tam naučila jen rozjíždět a brzdit! Z každé jízdy jsem šla s brekem a s rozhodnutím,že už nepřijdu! Tolik sprostých slov od chlapa na moji osobu jako od instruktora v motoškole jsem do té doby neslyšela Zkušenosti nasbíráš až v provoze, což je neskutečná chyba - dlouho jsem jezdila na cvičák a v areálu garáží, než jsem vyjela do provozu
1 reakcí na tento příspěvek řidičák + první moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
kodlisko>Až na to že po novém roce si papíry na velkou bez předchozích zkušeností na slabší moto neuděláš :) aspoň tolik mé informace od majitele autoškoly
těžko, to nestihnou... vypadá to špíš až na rok 2013
1 reakcí na tento příspěvek řidičák + první moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
MATY2>těžko, to nestihnou... vypadá to špíš až na rok 2013
jak ty zkušenosti zjistí proboha?
ja bych doporucil YBR 250
Naposledy editováno 14.09.2010 19:07:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
dareckov>jak ty zkušenosti zjistí proboha?
zkušenosti nezjistí, ale mluví se o tom že na velké A bude nutné držení omezeného A po dobu 2let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
MATY2>tuffy> hod si do googlu smernice EU ES126/2006
No tak to ratši budu jezdit na silnější než co mám mít(i když mě se to týkat už nebude) a budu platit pokuty, jak můj kámoš tedka co jezdi s A omezené a má bawo 1300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičák + první moto
dareckov>No tak to ratši budu jezdit na silnější než co mám mít(i když mě se to týkat už nebude) a budu platit pokuty, jak můj kámoš tedka co jezdi s A omezené a má bawo 1300
vůbec nechápu souvislosti