Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
2LEKO>lerak..> ..podle mě a zkušeností...tak na "volné" dálnici tě "silné" auto uštve..za provozu ale nemá šanci...takže nebuď "smutný"....jistě najdou se tady "borci", co ujedou všemu za všech okolností,ale to se musí brát s rezervou!
ja tuhle zkusenost jeste neudelal.. ale jednou jsem jel za nekym v Yety jel furt 220.. nejdrive jsem ho predjel asi 250 zvolnil na cestovnich 190, on me brzy dojel tak jsem ho pustil pred sebe a po 20 km jsem uz si rikal ty kokote odboc.. coz nakonec zahy nastesti udelal...
Mel sjem tankvak a nem,ohl jsem se schovat za kapotu. S kapotou tuhle bolest zazivam po stejny dobe rekl bych az nad 270... ale je fakt ze potentni auto cloveka timhle zpusobem klidne ustve... Nevim zda by se to dalo vydrzet dyl kdyby clovek trenoval krk... ale zase naco jet 100 km dalnice rovne pres 250 a privezt si hranatou gumu a prazdnou nadrz...
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
dyť je to tak jednoduchý chce-li on či já porovnání, máme ho mít: podřadím, plnej a pak chvilku podržím i maximálku - tímto samozřejmě automobilu odjedu a jakožto jasný vítěz klání zas uberu
no a dál ho neřešim - mj. proto, že on má bezvětří, mnohem větší nádrž a gumy placatý už z výroby
Naposledy editováno 29.09.2010 14:02:39
velikost textu:16. ledna 2004 15:01
S novou verzí luxusní limuzíny Phaeton zaútočil Volkswagen na ty nejbohatší vrstvy americké klientely. Dvanáctiválcový vůz začalo čerstvě prodávat 225 zástupců automobilky v USA. S cenou 94 600 dolarů (2,8 milionu korun) jde podle agentury Reuters o nejdražší Volkswagen v historii.
foto: iDNES.cz
. Prohlédni fotky
Automobil skrývá řadu technických vylepšení, včetně masážního zařízení vestavěného do sedaček. Šestilitrový motor o výkonu 420 koňských sil zrychlí vůz z nuly na 100 kilometrů v hodině za 5,9 vteřiny.
Nový Phaeton dál disponuje třeba pohonem všech čtyř kol, osmi airbagy nebo koženými sedačkami. Interiérem vozu může znít hudba z dvanácti reproduktorů, řidiče vede k cíli palubní počítač s barevnou obrazovkou a navigačním systémem.
Luxusní automobil má konkurovat především Mercedesu-Benz třídy S nebo BMW řady 7. Volkswagen až dosud prodával levnější verzi Phaetona (s motorem V-8) za 65 tisíc dolarů.
Prolomí VW image levných vozů?
Někteří analytici poslední krok automobilky zpochybňují. Domnívají se, že zákazníci spojují značku VW spíše s levnějšími vozy, jako je Brouk nebo Golf. Auto za téměř 100 tisíc dolarů tak možná bude jen těžko hledat klienty.
"Je to hodně peněz, za Volkswagen. I když pravděpodobně nebudete zklamáni tím, co dostanete. Jen nečekejte, že se bude prodávat v takových objemech jako BMW nebo Mercedes," řekl agentuře AFP Ed Hellwig z odborného serveru Edmunds.com.
Vedení VW, ale předpokládá, že nový Phaeton zvedne její image a potíže s americkými předsudky si nepřipouští. V letošním roce plánuje prodat v USA celkem 3000 Phaetonů - z toho desetinu má tvořit právě nejluxusnější dvanáctiválcový model. Zbytek pak verze osmiválcová
To asi nebyl tenhle
Naposledy editováno 29.09.2010 14:28:58
oxygen>co tu řešíte vytrvalostní turistiku s cihlou na plynu, borci?
dyť je to tak jednoduchý chce-li on či já porovnání, máme ho mít: podřadím, plnej a pak chvilku podržím i maximálku - tímto samozřejmě automobilu odjedu a jakožto jasný vítěz klání zas uberu
no a dál ho neřešim - mj. proto, že on má bezvětří, mnohem větší nádrž a gumy placatý už z výroby
Taky tak to dělám, kluka poseru pak ho pustím a pokynu ať má radost.Tady to nešlo,moc se snažil a já jsem to s ním hrát nechtěl.
2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
lerak..>Teď mě zas něco ujelo,ani nevím co to bylo-takový červený a nízký
Aby jsi se nemusel stydet. Ja mel minule co delat v zatacckach abych stacil Fordu Transit Sice jsem to tam neznal ale stejnak.
Naposledy editováno 16.10.2010 18:31:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
"S"uzuki - "R"apes - "A"ll - "D"ucatis
at je ti lip na dusi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
SVSkritek>Aby jsi se nemusel stydet. Ja mel minule co delat v zatacckach abych stacil Fordu Transit Sice jsem to tam neznal ale stejnak.
kdybys to tam znal tak jsi ve treti zatacce uz z dohledu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Naposledy editováno 30.10.2010 21:02:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
majkyc píše: to je nesmysl... Co máš za motku? Na okreskách stačí čtvrt plynu na kde jakej osobák Půl plynu,tak to už musí být auto a dobrej magor za volantem
Aby ses nedivil, staci vzit blbou ochcávku 103kW pumpu na mocuvku na 17" kolech a v leckerejch utazenejch zatackach jedes rychlejc jak na motorce, docela jsem se divil pri pohledu na tachometr, kolik se dalo jet a maximalku ma tohle rodinny auto kolem 220kmhNaposledy editováno 05.04.2011 19:50:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Jindra650 píše: Aby ses nedivil, staci vzit blbou ochcávku 103kW pumpu na mocuvku na 17" kolech a v leckerejch utazenejch zatackach jedes rychlejc jak na motorce, docela jsem se divil pri pohledu na tachometr, kolik se dalo jet a maximalku ma tohle rodinny auto kolem 220kmh
ve 220 radim 3ku a pak mam jeste dalsi 3 (slovy 'tri') rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Bubrak ZX10R píše: ve 220 radim 3ku a pak mam jeste dalsi 3 (slovy 'tri') rychlosti
takže 220 na 2? No jasně Bubo1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
STATI píše: na rovnej dialnici je drzat tempo s rychlym autom tazke...aj ked motorka ma lepsie zrychlenie, len malo kto na nej dokaze uhanat napriklad 250 v kuse, to uz chce slusnu kondicku a skusenosti...oproti tomu v aute si pohodlne sedis, nefuka na teba, takze maximalkou dokazes valit kym neminies benzin...
JJ. Jeli jsme po dalnici z Mostu. Za nama kamarad na RSV. Byla tma jak v pytli. Uz zacalo i trochu kapat. A setrasli jsem ho uz ve 230kmh. On tam chudak mrzl. My si tam mohli pit kafco
Naposledy editováno 28.09.2012 22:15:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |