Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Díky za případný rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jak sem psal, mám oblíbenější místa, můj názor, moje věc. Tobě to nikdo nenutí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jsou ale určitě ještě další pěkný místa, většinou ale moc daleko, nebo si už ani pořádně nepamatuju kde. Třeba takovej Skřítek, nebo jak se tomu říká, v Jeseníku, ten mi utkvěl v paměti.
Naposledy editováno 10.11.2010 08:53:37
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
sshark>ale buduci rok idem pojazdit nejaky vylet rozmyslam ze do tatier behnem
To určitě zajeď! Letos krásných sedm tisíc a nějaké drobné (akorát z toho spousta cesty do fachy tam a zpět rovně zadní guma je z teho sjetá jak válec, ale i hodně fajné výlety byly) fajn sezona, spokojen su
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch>privateer> Jak se to projevuje že nejde za plynem? Má tendenci se spíš dusit nebo nemá vůbec výkon nebo reaguje celkově spožděně, při otevírání i při zavírání, pod zátěží nebo i na neutral? Pár chyb se tu myslím už řešilo. Takové ty ještě uplné blbosti jsi kontroloval, jakože jestli směs máš vpořádku, filtr čistý, když zkoušíš přímo táhlama jestli není skříplé lanko, ventilové vůle, správně dotažené svíčky a tak?
No co sem zkoušel i já tak po přidání plynu se chvilku nic neděje a teprve pak nějak nereaguje.A i za jízdy je to líný.Lanka běhají v pohodě,karburátory čistý,membrány v pohodě,volnoběžná směs nastavena podle manuálu,filtr čistej,ventilový vůle ještě mrknu,protože sme ji museli nechat na chalupě a zpátky se jelo na enfieldovi(díky bohu za tenhle traktůrek ).No do jara mám času dost-no vidíš že sem chuj svíčky sem nějak taktně přešel.Zrovna to asi i odškrtím,holt mladá dostane k vánocům nový trysky.Ale napřed to nějak rozchodím v současným stavu.Tenhle strojek si už asi taky užil svoje nebo to byla autoškolní motorka,takže povětšinou asi hodně pod otáčkama.
privateer>takže povětšinou asi hodně pod otáčkama.
A sakra, to by bylo docela v prdeli. No každopádně karburátory by asi někdy o víkendech nebyl problém problém prohodit, mám odškrcené tuším 01D00, aby se vidělo co dál. Každopádně ale ani škrcená nemůže být líná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak já taky jezdím pod 4 tisíce téměř trvale a problém nemám žádný, ten motor si myslím, že nízké otáčky snáší hodně dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Stejně nikdy nezaškodí ji trochu naložit
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jo a přístupu se neboj, stačí se akorát podívat a na důležité věci se dostaneš ani nemusíš rozdělávat. A pokud, tak odklopit nádrž a dostat se kam potřebuješ je otázkou chvilky, pak máš vše jako na dlani a je to skládačka. Za den si ji klidně rozděláš i složíš, to je v klidu.
dj_hroch>privateer> Myslíš primární kohout přívodu benzínu ON - OFF? Nejsem si jist jak má být original, ale mám ho také že je přístupný zevnitř. Stačí akorát strčit ruku a vhodně zalomit. Naopak by trčel přímo do rámu a to se podle mě nedá.
Jo a přístupu se neboj, stačí se akorát podívat a na důležité věci se dostaneš ani nemusíš rozdělávat. A pokud, tak odklopit nádrž a dostat se kam potřebuješ je otázkou chvilky, pak máš vše jako na dlani a je to skládačka. Za den si ji klidně rozděláš i složíš, to je v klidu.
Jo ten myslím-nějak sem vycházel z předpokladu že sem našel někde fotky kde měli primární kohout otočenj ven,ale to je v celku jedno,už sem se smířil s tím že to bude velkolepá zábava.Jen si lehce stěžuju na to že když se podívám na svoji motorku tak se dostanu všude aniž bych si přerazil ruku na několika místech,na té suzuki je na ty moje tlapy nějak málo místa.
Pokud to při přidání plynu neprská, ale je to tupé, řekl bych spíš bohatá směs. Jinak to, že do 3000 to cuká tak, že se na tom skoro nejde rozjet a teprve od 4 tis to táhne, to není porucha, to je (bohužel) vlastnost tohohle motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | Včera v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |