Tiež sa mi hlava nad tým zastavuje a je to tak. Včera mal k tomu podobný príspevok MikiberG a plne sa s ním stožňujem. Fúúú to som zvedavý, či sa to vôbec niekomu bude chcieť čítať a či si nepomyslí, že mi šibe .
Naposledy editováno 26.11.2010 10:42:26
Naposledy editováno 26.11.2010 11:31:26
PetrTM> Niečo na tom čo vravíš asi bude. Je možné, že nás ako konštruktérov naša práca už úplne zdeformovala .
Naposledy editováno 26.11.2010 12:38:12
1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
sory za OT
Jinak s tou kvalitou dílů je to uplně v pr... jak napsal Volodaj, dnes je doba, kde se jen pravidelně vyměňuje za nové. Před nedávnem mi přišla opravná sada do přepákování od firmy Prox. Hodně jsem se zděsil a rázem pochopil, proč se takovéto věci mění každoročně.
5 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300
tak jsem konečně po třech sezónách a 200 najetých hodinách rozpůlil motor svého GG 300...a potvrdilo se mi to v co jsem doufal, ale kdyby mi to řekl někdo před jeho koupí, nevěřil bych tomu. Motor je vevnitř komplet jako novej, a to bez přehánění. Prakticky nulový opotřebení spojkovýho koše, ložiska nehučej ani nemaj vůli, na převodovce žádný viditelný pitting ani oděrky - prostě nic . jelikož 200 hod. je servisní interval, tak vyměním všechny ložiska, gufera a preventivně ojku a vodní pumpu, ale jen tím stylem že místo neopotřebovanejch dílů tam budou nový . Opravdu na životnost motoru GG dám odteď ruku do ohně a tuhle motorku budu prodávat s čistým svědomím . Další co mě potěšilo je velmi inteligentně řešenej motor z hlediska servisu - okolo převodovky je dost místa, aby šly vytáhnout samostatně jednotlivý části (třeba u KTM nebo YZ je to vše narvaný v minimálním prostoru, převodovka musí ven komplet i s vidličkama a bubínkem, což je pak pěkná pakárna dávat dohromady zpátky ), klikovka není v ložiskách nalisovaná ale jen nasazená (to má KTM taky, chválím, u KX je to tak natvrdo že jsme pomocí stahováku na karter vytáhli né kliku z ložisek, ale ložiska z karteru ) atd. Takže dělat ten motor byla docela radost Jsem spokojen
"kdyby mi to řekl někdo před jeho koupí, nevěřil bych tomu"
proč? GG ma docela historii a dobre reference co se tyce kvality motoru,
kdyz jsem sel z KTM do GG, kvalite motoru a podvozku jsem veril a verim na 100%, coz se mi i praxi potvrdilo
vzdy, kdyz nekdo GG zatracuje, tak ho bud nikdy nemel, nebo je strasny prase a nevi, co je bezna udrzba, takovych kecalku je bohuzel vetsina
PetrTM píše:
tak jsem konečně po třech sezónách a 200 najetých hodinách rozpůlil motor svého GG 300...a potvrdilo se mi to v co jsem doufal, ale kdyby mi to řekl někdo před jeho koupí, nevěřil bych tomu. Motor je vevnitř komplet jako novej, a to bez přehánění.
Stejná zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
PetrTM píše: Ahoj,
tak jsem konečně po třech sezónách a 200 najetých hodinách rozpůlil motor svého GG 300...a potvrdilo se mi to v co jsem doufal, ale kdyby mi to řekl někdo před jeho koupí, nevěřil bych tomu. Motor je vevnitř komplet jako novej, a to bez přehánění. Prakticky nulový opotřebení spojkovýho koše, ložiska nehučej ani nemaj vůli, na převodovce žádný viditelný pitting ani oděrky - prostě nic . jelikož 200 hod. je servisní interval, tak vyměním všechny ložiska, gufera a preventivně ojku a vodní pumpu, ale jen tím stylem že místo neopotřebovanejch dílů tam budou nový . Opravdu na životnost motoru GG dám odteď ruku do ohně a tuhle motorku budu prodávat s čistým svědomím . Další co mě potěšilo je velmi inteligentně řešenej motor z hlediska servisu - okolo převodovky je dost místa, aby šly vytáhnout samostatně jednotlivý části (třeba u KTM nebo YZ je to vše narvaný v minimálním prostoru, převodovka musí ven komplet i s vidličkama a bubínkem, což je pak pěkná pakárna dávat dohromady zpátky ), klikovka není v ložiskách nalisovaná ale jen nasazená (to má KTM taky, chválím, u KX je to tak natvrdo že jsme pomocí stahováku na karter vytáhli né kliku z ložisek, ale ložiska z karteru ) atd. Takže dělat ten motor byla docela radost Jsem spokojen
pokud je to opravdu v tak dobrém stavu jak píšeš,tak nic neměň(myslím tím ložiska,ojku atd,spotřebák ve smyslu gufer,pumpy,těsnění,dát nové).bude to znít asi blbě-ale prvovýroba je jen jedna a kvalita nd které koupíš už není taková...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
Dolph-cz píše: pokud je to opravdu v tak dobrém stavu jak píšeš,tak nic neměň(myslím tím ložiska,ojku atd,spotřebák ve smyslu gufer,pumpy,těsnění,dát nové).bude to znít asi blbě-ale prvovýroba je jen jedna a kvalita nd které koupíš už není taková...
S tím nemůžu souhlasit - nakupuju díly od stejných výrobců, kteří dodávají v prvovýrobě do GG (ojnice Prox, ložiska SKF, NSK, NTN). jediná změna je v tom že to nemám v krabičce nebo pytlíku GG . Dám pouze originál gufera, našlapovací segment a vodní pumpu a bude to zlatý i když si ho už moc neužiju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
už máš vybráno?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
mně na těch 4T mx vadí, že tam není starter, jinak to jsou pěkný stroje za ještě hezčí peníz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
I když to už je člověk spíš línej, protože to jezdí spousta lidí a jak jim to jde (Burik )
1 reakcí na tento příspěvek Gas gas 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas 300
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V force 4 klapky exc 300 2017 KTM EXC 300 | Riky99 | 6 | 25.9.2024 v 19:38 Kohlstein |
Dotaz na ostré enduro 250/300 2T KTM EXC 300 | Čachota | 5 | 19.9.2024 v 11:48 bazin. |
Gas gas ec 300 rv 2003 nestartuje Gas Gas EC 300 | Mates215 | 6 | 14.9.2024 v 18:21 krokoš |
Startér ktm 300exc KTM EXC 300 | Matmote123 | 6 | 25.8.2024 v 18:03 EnduroOnRoad |
Zápis SM kol excel na KTM 2017+ KTM EXC 300, KTM 150 EXC TPI | MalejMazel | 1 | 22.7.2024 v 18:27 assassin |