Vsem, koho by to zajimalo, tady rad zodpovim dotazy a poradim jak na to.
www.touaregrallye.com
vypraveni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
já to plánuju na 2011 a moc se tesim. Byt tebou tak bych zvazil tu motorku. S DR se natrapis, protoze je to mastodont a ne motorka na rallye. Uvazuj radsi o necem lehcim, 450, 530, 640, 690 takove obsahy a co nejlehci konstrukce. Je to trend posledni doby, ktery potvrzuje startovni listina vsech takovych rallye. Jo jsou strelci na Superenduru, nebo Advikovi, kteri tomu davaji na zadek i s temi vsemi kily. Ale prodi gustu, zadny disputat mej se.
D
1 reakcí na tento příspěvek Tuareg Rallye
Doprovodne vozidlo staci jakakoliv dodavka. Ja dodavku nemam, tak me holt musi jezdit terenak.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
Štěpo>
Rozumím Vašim názorům ohledně motorky a musím říci,že nejste jediný kteří si to myslí. Já jsem prostě po dlouhé pouze od motokrosu čuchnul mastodontu a ten mě nadchnul natolik,že jsem rozhodnut se pokusit o nějaké vysledky s ním. Třeba Vám dám časem všem za pravdu a půjdu do něčeho takového co preferujete.
Jen pro upřesnění - na závody stavím speciál tak doufám,že bude šlapat podle mých představ.
1.Přední vidlice HONDA CRF450 - SHOWA
2.Zadní tlumič - od HESSLERA (specialista na Bigy)
3.Odlechčení rámu - hliníková sedlovka
4.Celkové odlechčení (plasty-výměna za kevlarové díly,kovové doplňkové díly - výměna za hliníkové)
5.Úprava brzdové soustavy - výměna brzdových třmenů
6.Zadní kolo - změna velikosti 17" na 18"
7.Úprava motoru - Vačka,úpravy válce a hlavy,sání a další a další úpravy dle rad od HESSLERA
První úpravy na stavbě - musí se vyměnit horní miska pro ložisko na krku
[img]
Naposledy editováno 07.12.2010 23:19:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
a) protože 2X motorka má jen pumpičky a ne tlumiče - takže každý tlumiče jsou o level výš
b) je to několikrát vyzkoušený a s drobnejma úpravama fungují tlumiče z 1X výborně i na 2X moto
...letos jsem překopal BMW Dakar - kayaby 2komory....1a + druhá sada kol 18/21 - po doladění naprostá spokojenost jak při cestování tak při hrubým zacházení OFF
Cipro: fandím... určitě se vyblbneš hlavně protože i cesta je cíl - máš dvojtou zábavu, doma a pak i na trati
- motor je to jediný o jsem zatím moc neladil protože nechci ztratit to hlavní - solehlivost a odolnost - ale na to si asi myslel než si začal.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
Ale znam jednoho co se zamiloval do Bigu a dela opravy a tuning vyhradne na tyhle motorky.
Hessler Motorsport
Uz nekolikrat na svem predelanem Big vyhral Rallye Dalmatia (ve sve tride nad 180 Kg,) a celkove se vetsinou vejde do prvni desitky.
Takze i na tom se da jezdit, ja bych sel do neceho lehciho, ale to je kazdeho vec
Naposledy editováno 08.12.2010 18:33:25
3 reakcí na tento příspěvek Tuareg Rallye
Technologicky postup byl nasledujici:
- vymena vidli a tlumice za WP
- vymena zadniho kola za 18"
- otestovani v Libyi
- prodej BMW a zakoupeni LC4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
a tak mě to vyjde na pakatel. Běžně dělám tuning věci a kapotáže třeba na Afriky.
Největší položky zatím dělají ty tlumiče. Přední jsem sehnal za 10.000,-Kč a zadní tlumič od Hesslera 850,- Eur a další darda je ta hliníková sedlovka 15.000,- no a pak to skáče dalšímy věcma,ale to neva - JDU DO TOHO PO HLAVĚ už se stejně nedá nic dělat než to dělat.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
Vespa píše: cipro> Tak vyškrtej drahý věci jako karbonový kapotáže (podle mě nesmysl odlehčovat motorku s tak obřím motorem) a nech jen podvozek.. z toho bude těžit i motorka jako Big.
Podvozek YZF450, motor DR800
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg Rallye
cipro píše: RSWR> To je moc pěkný ,jen toho biga tam je víc než motor. Celý rám,kyfka- přijde mi to,že tam je jen sedlovka,odpružení
Motor + rám kolem motoru DR Big.
Tlumiče, airbox,kyvná vidlice, přepákování,celá zadní stavba, platy YZF.