Dnes nasazené pro ukázku, jinak by vše mělo být hotové do jara 2011.
pokud to někoho zaujalo, klidně pište. Rád Vám poradím.
Neumím vkládat obrázky, asi špatnej formát. Tak alespoň odkaz a moje foto.
http://www.motorkari...uzivatel/?muid=51548
Naposledy editováno 31.12.2010 21:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Podsedlový rám + plasty
Špatně vyfocený, zítra udělám lepší fotky. Nejsou tam stupačky ještě.
Bude to vypadat fakt dobře. Kawa 02 ZX9R jsou robusný motorky a ten podsedlák z R6 je drobek, tak by to mělo bejt fakr pěkný.
Díky, uvidíme co řekneš až to bude hotový
1 reakcí na tento příspěvek Podsedlový rám + plasty
1 reakcí na tento příspěvek Podsedlový rám + plasty
Dlouhe zimni vecery...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty
Podsedlák tam padnul jako hrnec na prdel. Vybíral sem ten nejvíce podobný ale zároveň aby se tam hodil a byl hezkej. Chybý tam stupačky ještě, zadní sedlo atd. Takže až k tomu přidělám vše i s kapotama, bude to vypadat jinak. Chci to prezentovat po etapách.adní brzdu se musí o 1 cm posunout a upravit přední sedlo o 0,5 cm, nepřiléhá úplně k nádrži. jinak bez problémů.
Na dva problémi sem narazil ale nejsou neřešitelné. Expanska na z
Do Dubna to chci mít hotový i s lakem.
Naposledy editováno 01.01.2011 15:01:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty
2 reakcí na tento příspěvek Podsedlový rám + plasty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty
Já už mám vše koupeno. Zatím jsem na cca 6 tisících.
Podsedlový rám k rámu motorky sedl celkem dobře. Spodní část se musí přivařit.
Kabely se vším ostatním, tam dostanu v pohodě.
Doufám, že nenarazím ještě na nějaký větší problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty
JJ, za 6 tisíc, včetně světla led s blinkry, sedel, stupaček, rámu, vnitřního plastu atd. komplet.
Do roku 07 se dělal z hlimíkové litiny, která se dá vařit velmmi dobře a drží to jak beton.
Při vaření je důležité dodržet určitý postup, vždy po cca 1 -2 cm. Pomalu a ihned chladit a vyklepávat, nebo tak nějak, sem to četl.
Každopádně litiny se vaří velmi dobře a kolikrát když dojde k dalšímu pádu, tak to praská na jiném místě než ve sváru.
Uvidíme jak to bude držet. Já tam pro jistotu vařím další pláty křížem, který budou přivařený k desce podsedlovýmu rámu. Takže veškerá váha se bude opírat navzájem,. Víš jak to myslím ?Sem to možná blbě napsal ale neměl bys zatěžovat tu konstrukci ve sváru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty
o svařování vím svoje,živím se tím 10let,ale jde o to jak to bude vypadat a viděl jsem prasklou origoš podsedlovku z fabriky takže bych byl opatrný,jednoho to udrží v poho,ale se spolujezdcem už je to sakra páka.Ja jsem to radši udělal celé a držáky napasoval pod původníma ůhlama,ale třeba to máš dobře vymyšlené.Každopádně to nechlaď,tím ten materiál zkřehčuješ a bude náchylnější k prasknutí.Tož držím pěsti a pak hoď foto
OK, nechladit. Napadlo mě to taky podepřít to raději další konstrukcí. Takže budu dělat druhou podpěrnou. V podstatě k rámu udělám trjúhelníkový držák. kde bude spodní šroub u podsedlového rámu držet horní i spodní šroub u rámu a od vrchního šroubu v rámu povede podběra podél. Mělo by to bejt pevný.
Pravda je, když si sedne spolujezdec, tak už je to páka jako prase a pak nějakej větší hrbol na cestě a tím skokem je váha několikanásobně větší. Zátěžová zkouška bude na místě. Prostě na to naskákáme a uvidíme jak to bude držet.
Já stoho nemám strach.
Zítra jedu přidělat už natvrdo ten rám. Takže pošlu fotky v neděli.