Téma: Podsedlový rám + plasty
 
31.12.2010 v 21:36
Podsedlový rám s origo plastama z Yamahy R6, 07 rok, na Kawasaki Ninja ZX9R r.v. 2002.

Dnes nasazené pro ukázku, jinak by vše mělo být hotové do jara 2011.

pokud to někoho zaujalo, klidně pište. Rád Vám poradím.

Neumím vkládat obrázky, asi špatnej formát. Tak alespoň odkaz a moje foto.

http://www.motorkari...uzivatel/?muid=51548

Naposledy editováno 31.12.2010 21:46:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty

4.1.2011 v 15:56 | Nahoru | #1
krutak_r6>

JJ, za 6 tisíc, včetně světla led s blinkry, sedel, stupaček, rámu, vnitřního plastu atd. komplet.

Do roku 07 se dělal z hlimíkové litiny, která se dá vařit velmmi dobře a drží to jak beton.

Při vaření je důležité dodržet určitý postup, vždy po cca 1 -2 cm. Pomalu a ihned chladit a vyklepávat, nebo tak nějak, sem to četl.

Každopádně litiny se vaří velmi dobře a kolikrát když dojde k dalšímu pádu, tak to praská na jiném místě než ve sváru.

Uvidíme jak to bude držet. Já tam pro jistotu vařím další pláty křížem, který budou přivařený k desce podsedlovýmu rámu. Takže veškerá váha se bude opírat navzájem,. Víš jak to myslím ?Sem to možná blbě napsal ale neměl bys zatěžovat tu konstrukci ve sváru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podsedlový rám + plasty

7.1.2011 v 12:41 | Nahoru | #2
Alexbox> to byl dobrý kup

o svařování vím svoje,živím se tím 10let,ale jde o to jak to bude vypadat a viděl jsem prasklou origoš podsedlovku z fabriky takže bych byl opatrný,jednoho to udrží v poho,ale se spolujezdcem už je to sakra páka.Ja jsem to radši udělal celé a držáky napasoval pod původníma ůhlama,ale třeba to máš dobře vymyšlené.Každopádně to nechlaď,tím ten materiál zkřehčuješ a bude náchylnější k prasknutí.Tož držím pěsti a pak hoď foto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist