Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
pylot píše: italšrot> Mno... prave ze treba antihoppingova spojka si myslim ze je pro me celkem zbytecna. Jsem rad kdyz me motorka tresta za to ze jsem lajdackej pri podrazovani. Ale nikdy jsem zasah antihoppu nezazil takze nevim. Treba by se mi to libilo. Ale urcite bych ocenil brzdy a podvozek. To mi ted na SV hodne schazi a co jsem sedel na TLR (jen sedel) tak mi to prislo pekne uhoupany. Ja myslim ze by se mi libila projevem stara ducina ale to si proste ted nemuzu dovolit.
Hele ten antihop...asi vědí proč ho tam dali a dneska davají i na čtyřválce! Bavíme se o litrovém dvouválcovém superbiku..tohle není (bez urážky) cestovní SV.Ten kdo ti bude tvrdit,že se mu líbí jak jde kolo pri podrazení do smyku si jen těma řečma zdůvodňuje to že tam antihop nema.Jak píšu v profilu: "Díky antihopingové spojce + špičkovým brzdám můžeš jít před vinklem hodně pozdě na brzdy,zkopat to o dva dolů bez obavy,že ztratíš zadek."
Naposledy editováno 22.01.2011 19:58:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
DMC.motobiker píše: Už i první ročníky 851čky z druhé poloviny let osmdesátých...
Jináč první ročník 916 Strada (93/94) mám já , a vstřikování už fakt má... Ale je tam rozdíl v řidící jednotce! První 916 (ta co mám) měla velkou řidící jednotku IAW P08 Magneti Marelli / Weber, jako má např. i SPSko a hodně závodních aut , kdežto novější modely už mají malou ř. jednotku IAW 16M a myslím že i víc vstřikovačů?!
Tak to jsem nevěděl....měl jsem pocit,že vstřikování u Ducati přišlo později
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
italšrot píše: Tak to jsem nevěděl....měl jsem pocit,že vstřikování u Ducati přišlo později
Přišlo s prvním Desmoquattrem... Přece nedaj na SBK karbce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
DMC.motobiker píše: Přišlo s prvním Desmoquattrem... Přece nedaj na SBK karbce...
A proč by nedali karbce? Vstřikování přišlo hlavně kvůli emisím.
Naposledy editováno 22.01.2011 20:07:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
DMC.motobiker píše: italšrot> Asi to chtěli mít na tu dobu HájTek! Každopádně musím říct, že to funguje opravdu dobře , takže proč ne... A když už nic jiného, tak minimálně aspoň ta spotřeba bude díky tomu asi docela znát! Třeba na Monsteru jezdím za 6 až 7 litrů, zatímco na 916 si to bere v průměru asi těch 7 litříků , a že přecijen jede trochu líp...
Čoveče bych rád věděl, jak to děláš. Já na 748 jezdím tak za 8, 996 tak 8,5 L. Ovšem je pravdou, že zase na Buchlákách když lítáme s Flyerem, tak nám skoro nikdo nestačí
Ale teď vážně. Myslím si, že stříkačka je tam hlavně kvůli vyššímu výkonu, než který by dokázali dostat u V2 z karbce - příkladem může být výkonový rozdíl u VTR F a VTR SP. Navíc, neznám majitele Duc 748/916/996, který by ji nechal v origo stavu. Každý tam začne strkat laďáky, pak širší svody, pak jiné filtry, spojka, setrvák,.... A měnit pokaždé trysky v karbci by byla větší otrava, než jen otevřít víčko v ECU a dát tam Eprom s jinou palivovou mapou právě pro konkrétní průměr svodů a typ výfuků. Navíc palivový mapy v Epromech jdou upravit. Tohle teď řeším na 748R. Pořád mi vadila jedna nectnost, kterou ten motor má a díky náhodě jsem se seznámil s jedním specialistou, který z databáze Magnetti Marelli na 748R stáhl 3 palivový mapy, nahrál mi je na 3 Epromy a já je všechny projel a ta nectnost je odstraněná. Druhou věcí ale je, že moto má teď extrémně bohatou směs (8,5%) a palivovou mapu budem muset ještě upravit (ochudit) + současně doladit v servise nastavení na COčku.
Naposledy editováno 22.01.2011 22:01:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
mischa638 píše: DESMOFulcrum> Neboj nejsi sám Já sem na tom uplně ale uplně stejně jako ty, jen s Kawou Dnešní motorky ani závody mi nic neříkají, vůbec to nesleduju, radši si pustím nějaký starý záznamy z WSBK kde válčily spolu 916, ZXR, RC30, YZF a starý GSXR Vím že sem asi zaspal dobu a usnul v 90tých letech. Ale jak píšeš v té době sem byl malý klučina a viděl sem to uplně jiným pohledem dež dnes. ZXR je pro mě legenda do které sem se v 6ti zamiloval a čekal hooodně dlouho než sem si ji pořídil a splnil si svůj sen, když sem ji pak přivezl domů ze školy už pojízdnou a nastartoval ji v garáži tak sem brečel štěštím... Pro mě to nění jen motorka, jen věc jak pro mnoho lidí dnešní motorky. Je to zhomtnění mého snu, je to kus mě, nedokážu si život bez ní představit, nejeden večer u ní dřepím v garáži, objímám ji a říkám ji jak moc jí miluju a že bych ji nevyměnil za nic na světě Vím že je na normální ježdění nepoužitelná a i mimo obec jezdím 50 jak tu sou dobité cesty, ale když ji miluješ není co řešit a to je podle mě podstata motorkaření... Nemám motorky jen proto že je to teď tak in, nemám ji proto že ji maj ostatní, nemám ji proto, že to vypadá drsně, mám ji proto že ji sem si ji před mnoha lety zamiloval a splnil si sen, mám k ní vztah a ikdyž je to stará vrana co nejede, tak prostě už bude navždy moje a nikdy ji nedám z rukou ani kdyby mi někdo nabízel za ni funglovku
Desmofulcrum, Misha - vidím to naprosto stejně jako vy dva Prostě jsem do té staré vrány zamilovanej a proto každej kroutil hlavou když jsem před 4 rokama koupil zase to samý a k 748 přikoupil 996. Je to nepohodlný, ultratvrdý, poruchový, ale stejně bych ji nevyměnil za nic na světě. Tomu se zasmál i Robert Papežík, když jsem mu při servise 748 říkal, že kdyby mi nabízel klíčky od nové 1098, tak bych to nevyměnil ani náhodou
Desmofulcrum - vidím že bydlíš kousek ode mě, někdy v létě dohrč na Buchláky, pokecáme
No moje spotřeba se reálně pohybuje někde kolem 6 - 7 - 8 litrů, pod sedm jde málokdy a nad osm také , ale určitě jsem se dostal i na ještě větší i menší hodnoty, ovšem to už si věčinou nepočítám... U nás je problém v tom, že když se chci dostat někam, kde to stojí za to (Bečov), tak musím najet asi 50 Km po rovinkách - a na to já fakt moc nejsem , takže to většinou odjezdím cestovním tempem, pak si dám chvilku zatáčky , a pak už se zase loudám, tak možná proto mi to žere tak málo... I když je pravda, že poslední dobou už k tomu využití plnýho výkonu ten motor nemá moc daleko... Popravdě, mít to ještě tak o 50 koní víc, ani bych se moc nezlobil...
Jinak díky za rady , takové informace se vždycky hodí...
BTW: Nedávno jsem namontoval ten zadní blatník, a stejně to vypadá že tam ta jedna dirka (ve spodním čepu tlumiče z vnitří strany kyvky od kola) bude asi chybět... Ono né že by to nedrželo, to naopak, zdá se to býťi docela pevné , ale spíš mám pocit že ta vzdálená strana toho blatníčku bude o tu kyvku rezonovat... Ale to se ještě uvidí až to nastartuju, teď v té zimě to nehodlám zbytečně trápit...
Naposledy editováno 22.01.2011 22:42:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Pokud uvažuji správně měl by mít nový Monster 1100 EVO provozní hmotnost nějakých 190kg (je to vzduch). Počkám si, snad to někdo zváží, u těch talošů člověk nikdy neví...
Vaše Ducati Monster S4R S Testastretta je vlastně současný Streetfighter. Jsem rád že se Monster vydal zpět na cestu menší síly a většího pohodlí a tím se pro mě stal v současné době zajímavým.
A pokud se bavíme o výběru podle tabulkových hodnot tak Ducati lze mezi 2V,3V vybrat a né že ne Protože který ze současných biků mimo supersport má tak malý rozvor, nízkou hmotnost, zajímavý výkon a skvělý krouťák už při 6tis.ot., přijatelně vysoké sedlo s posedem ve kterém nějaké ty km vydržím (doufám) přitom žádný vzpřímený cesťák a bezpečnostní prvky? Pro nás nezávodníky jako ušitý a nemusím se zamilovat Třeba změním názor až se povozím
Naposledy editováno 23.01.2011 07:40:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
ducatista píše: Desmofulcrum, Misha - vidím to naprosto stejně jako vy dva Prostě jsem do té staré vrány zamilovanej a proto každej kroutil hlavou když jsem před 4 rokama koupil zase to samý a k 748 přikoupil 996. Je to nepohodlný, ultratvrdý, poruchový, ale stejně bych ji nevyměnil za nic na světě. Tomu se zasmál i Robert Papežík, když jsem mu při servise 748 říkal, že kdyby mi nabízel klíčky od nové 1098, tak bych to nevyměnil ani náhodou
Desmofulcrum - vidím že bydlíš kousek ode mě, někdy v létě dohrč na Buchláky, pokecáme
Zdravím tě Ducatisto,k tomu snad jen dodat, že vám naprosto rozumím je to srdeční záležitost Ohledně té spotřeby myslím, že je to možné i já jezdil okolo 7 litrů za origo stavu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Jaris998 píše: Zdravím tě Ducatisto,k tomu snad jen dodat, že vám naprosto rozumím je to srdeční záležitost
A co není?! Pro každého je přece jeho motorka srdeční záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Takže několik konkrétních cifer: Ducati 748bip 196 kg, 748R 192 kg, 996bip 198 kg, 996SPS 187 kg.
A s výkonem je to stejný, Ducati uváděla vždy spíš míň než víc
Jaris998 píše: Zdravím tě Ducatisto,k tomu snad jen dodat, že vám naprosto rozumím je to srdeční záležitost Ohledně té spotřeby myslím, že je to možné i já jezdil okolo 7 litrů za origo stavu....
Nazdar nazdar No k té spotřebě. Jako 996 chlastá pořád skoro stějně, pod 8 se moc nedostanu, ale přes 9 to zase jde jedině na okruhu. Ale u 748 máš pravdu ta spotřeba trochu ovlivnit jde, když jedu jak posera, tak se dostanu i něco pod 7, ale od toho tu moto nemám. Jak jsem tu ale uváděl ty Buchláky, tak pro příklad - často to tam drtíme s Flyerem a on jako opravdu umí... A na GSXR 1000 K3 tam jezdil naším tempem za 7, já na 748 za 8-8,5, na 996 okolo 8,5-9 a letos tam Flyer pořád stejným tempem jezdil na jeho nynější ZX6R 2007 za 11-12 L. Takže v tomto srovnání ta spotřeba Duc možná opravdu není tak drastická
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
italšrot píše: A co není?! Pro každého je přece jeho motorka srdeční záležitost.
Tak s tímchlape nemůžu souhlasit. Čím dál víc lidí to bere jako spotřebák - třeba jako auto. Už v okamžiku koupě ví, že to má max. na rok nebo dva, takže podle toho se k tomu taky chová. Pokud možno do toho neinvestovat ani korunu, aby při prodeji "prodělal" co nejmíň... takových případů z okolí znám kvanta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Ale proč nedat třeba na svůj web hmotnost suchá/provozní, výkon na klice/na brzdě.... co by jim to udělalo?
A do komerčních katalogů ať tedy uvádí suchou hmotnost bez baterky a bez kol (jak tady někdo vtipně poznamel) když si myslí že jsme ovce
ducatista píše: Tak s tímchlape nemůžu souhlasit. Čím dál víc lidí to bere jako spotřebák - třeba jako auto. Už v okamžiku koupě ví, že to má max. na rok nebo dva, takže podle toho se k tomu taky chová. Pokud možno do toho neinvestovat ani korunu, aby při prodeji "prodělal" co nejmíň... takových případů z okolí znám kvanta.
No možná máš pravdu Ale tohle se už děje i u Ducati jak už tady někdo psal.
xyz777 píše: ducatista> Ano to chápu že se podřídila trendu, ikdyž někteří výrobci u některých modelů uvádí provozní hmotnost.
Ale proč nedat třeba na svůj web hmotnost suchá/provozní, výkon na klice/na brzdě.... co by jim to udělalo?
A do komerčních katalogů ať tedy uvádí suchou hmotnost bez baterky a bez kol (jak tady někdo vtipně poznamel) když si myslí že jsme ovce
Udělalo by jim to tu věc, že by se sami prásknuli, jak kecají. proto nás krmí suchou hmotností a hlavně výkonem - na klice, včetně náporovýho sání A pak si majitel motorku koupí, anebo je test v časáku, dá se to na brzdu, a zjistí se že to má na klice o 20 koní míň. Protože výrobce si hodnoty naměří za nejideálnějších podmínek jako je vlhkost, teplota atd, výslednou cifru "přifoukne" nárůstem náporovýho sání a šup s tím do katalogu. A majitel pak ve výsledku do motorky napere 40 tisíc za svody, laďáky, filtry a power commander teprve pak se s bídou možná dostane na katalogový cifry
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Suchá hmotnost mi nevadí.Prostě jenom přičtu cca 20kg a jsem na provozu.Kdybych byl okruhář,tak je to jiná...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Po ZRXkách který byli mastodonti s 243kg váhy jsem poznal u Duckny jednu zásadní změnu. ZRX1200 je dělo - 124HP/114Nm (s plynulým náběhem od 3,5t rpm)ale ta váha je znát - tedy akceleruje stejně jako S4RS ...zásadní moment příjde, když ho máš před zatáčkou odbrzdit a narvaný na předních vidlích položit do vinglu. Ono s tím jde jezdit rychle, brousit stupačky, jen ty brzdy(jinak dobrý) s tím maj dost práce - cokoli na hraně se musí udělat bez chyby a v plným soustředění.
U Duckny je to o mnoho jednodužší a hodně věcí ta motorka umí líp už jen díky svojí stavbě a odtučňovací kůře. Monstr je krátkej, takže tak nějak moc neumí držet stopu, ale zato dokáže hravě měnit náklony a překlápět se. Je to hravý, veselý a tuhý...a díky menší hmotnosti to odpustí i nějakou tu chybu. Prostě jízda s úsměvem na rtu...
...a o tom to je.
Jestli mám 120, nebo 112HP na zadním kole...to už mě dnes moc nezajímá - důležitej je finální pocit. A že to nejede ? No na moje schopnosti to jede tak o 100% víc než mám pod kontrolou ... nejen trakce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Milosek.m píše: Dony929RR> tak mi ujed........
Musím si rejpnout přeci Pokud to,ale vezmu podle toho co jsem jel proti Sp-1 nebo rsv 03. Tak to končilo vždy nejak takhle Pokud se tedy bavíme o rovině a ne o zatáčkách,tam nezáleží tak na motorce.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
xyz777 píše: t_freedom> jj takové moto stejně nikdy nevyužiju na hranu a proto bych třeba kontrolu trakce u nového Monstera nezatracoval a snad by to mělo jít i vypnout ne?
pokud se nemylim, tak monster kontrolu trakce nema...taky na to u 85koni nevidim duvod...
xyz777 píše: Londoner, t_freedom> Dík za info. Pokud je to jak píšete suchá + asi 25kg je to velmi dobré... V tom případě nechápu proč u 848 naměřili suchou + 28kg a to je supersport (časopis Supermoto 08/10).
Pokud uvažuji správně měl by mít nový Monster 1100 EVO provozní hmotnost nějakých 190kg (je to vzduch). Počkám si, snad to někdo zváží, u těch talošů člověk nikdy neví...
Vaše Ducati Monster S4R S Testastretta je vlastně současný Streetfighter. Jsem rád že se Monster vydal zpět na cestu menší síly a většího pohodlí a tím se pro mě stal v současné době zajímavým.
A pokud se bavíme o výběru podle tabulkových hodnot tak Ducati lze mezi 2V,3V vybrat a né že ne Protože který ze současných biků mimo supersport má tak malý rozvor, nízkou hmotnost, zajímavý výkon a skvělý krouťák už při 6tis.ot., přijatelně vysoké sedlo s posedem ve kterém nějaké ty km vydržím (doufám) přitom žádný vzpřímený cesťák a bezpečnostní prvky? Pro nás nezávodníky jako ušitý a nemusím se zamilovat Třeba změním názor až se povozím
nema nahodou 848 vetsi nadrz nez monster? a nejaky +-2kg nema asi smysl resit ne??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
Londoner;xyz777> 848 má myslím 17l nádrž - má jí kámoš.
A CT na novýho monstera s 90HP ? ...blbost...i tu 998 se 130HP jde vpohodě udržet na uzdě, ten motor je nezáludnej, nemá vysloveně nějakej bod zlomu od kterýho nezvladatelně narůstá výkon. Je to vždycky o mezikusu --- mezi stupačkama a řídítkama
Právě že nestavím proto sem tam napsal tu vetu pokud myslí rovinu,taky nejezdím roviny,nebaví mě to.Nejvíc mě chytlo brno,bejt to blíž ani nejezdím po silnici,už bych tam měl lamináty)
Naposledy editováno 23.01.2011 11:51:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |