Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
DMC.motobiker píše: italšrot> Asi to chtěli mít na tu dobu HájTek! Každopádně musím říct, že to funguje opravdu dobře , takže proč ne... A když už nic jiného, tak minimálně aspoň ta spotřeba bude díky tomu asi docela znát! Třeba na Monsteru jezdím za 6 až 7 litrů, zatímco na 916 si to bere v průměru asi těch 7 litříků , a že přecijen jede trochu líp...
Čoveče bych rád věděl, jak to děláš. Já na 748 jezdím tak za 8, 996 tak 8,5 L. Ovšem je pravdou, že zase na Buchlákách když lítáme s Flyerem, tak nám skoro nikdo nestačí
Ale teď vážně. Myslím si, že stříkačka je tam hlavně kvůli vyššímu výkonu, než který by dokázali dostat u V2 z karbce - příkladem může být výkonový rozdíl u VTR F a VTR SP. Navíc, neznám majitele Duc 748/916/996, který by ji nechal v origo stavu. Každý tam začne strkat laďáky, pak širší svody, pak jiné filtry, spojka, setrvák,.... A měnit pokaždé trysky v karbci by byla větší otrava, než jen otevřít víčko v ECU a dát tam Eprom s jinou palivovou mapou právě pro konkrétní průměr svodů a typ výfuků. Navíc palivový mapy v Epromech jdou upravit. Tohle teď řeším na 748R. Pořád mi vadila jedna nectnost, kterou ten motor má a díky náhodě jsem se seznámil s jedním specialistou, který z databáze Magnetti Marelli na 748R stáhl 3 palivový mapy, nahrál mi je na 3 Epromy a já je všechny projel a ta nectnost je odstraněná. Druhou věcí ale je, že moto má teď extrémně bohatou směs (8,5%) a palivovou mapu budem muset ještě upravit (ochudit) + současně doladit v servise nastavení na COčku.
Naposledy editováno 22.01.2011 22:01:20
No moje spotřeba se reálně pohybuje někde kolem 6 - 7 - 8 litrů, pod sedm jde málokdy a nad osm také , ale určitě jsem se dostal i na ještě větší i menší hodnoty, ovšem to už si věčinou nepočítám... U nás je problém v tom, že když se chci dostat někam, kde to stojí za to (Bečov), tak musím najet asi 50 Km po rovinkách - a na to já fakt moc nejsem , takže to většinou odjezdím cestovním tempem, pak si dám chvilku zatáčky , a pak už se zase loudám, tak možná proto mi to žere tak málo... I když je pravda, že poslední dobou už k tomu využití plnýho výkonu ten motor nemá moc daleko... Popravdě, mít to ještě tak o 50 koní víc, ani bych se moc nezlobil...
Jinak díky za rady , takové informace se vždycky hodí...
BTW: Nedávno jsem namontoval ten zadní blatník, a stejně to vypadá že tam ta jedna dirka (ve spodním čepu tlumiče z vnitří strany kyvky od kola) bude asi chybět... Ono né že by to nedrželo, to naopak, zdá se to býťi docela pevné , ale spíš mám pocit že ta vzdálená strana toho blatníčku bude o tu kyvku rezonovat... Ale to se ještě uvidí až to nastartuju, teď v té zimě to nehodlám zbytečně trápit...
Naposledy editováno 22.01.2011 22:42:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |