Naposledy editováno 03.02.2011 11:27:37
1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
2 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
Pořád dokola..jaký olej...kůže nebo textil..nakonec ukaž kozy...
Naposledy editováno 03.02.2011 12:11:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
rancher píše: Najdi choppera, co nejezdí na Motul 5100...a ještě třeba 10 W 40...
Tak třeba doma Virago 535 jezdí 10W40 už 70 000 km. Né teda motul,ale to je jedno. Pak Třeba Intruder 800 ten taky cca 65 000km. Má pokračovat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
rancher píše: Durex> Dyť je to pumpička, motul dávám, že mě stojí 190,- za litr...
Já mám olej 2x levnější Jinak mě šlo o to, že si narážel na tu viskozitu,než na ten motul
1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
PETRUS72 píše: Ještě prozraď, kde kupuješ ten levnej olej a je to OK
Je to olej ELF 4HP ECO a normálně stojí kolem 180 kč. Já se k němu takhle levně dostanu,ale je to jen pro moji potřebu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
rancher píše: Durex> Do našich podmínek stačí, maže i v chladnějším období...taky dávám 10W40..
V chladnějším období maže i ta 15W v klidu. Ale jde spíš o fakt teplý dny, kdy seš v zácpě a jen tak popojíždíš. Tady by ta 40-ka už nemusela stačit. Nehledě k tomu, že po pár tisících km se z tý 40-ky stává viskozně 30-ka...
1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
a olej motul
oboji mam skladem jinak vzduchovy filtr hiflo vychazi kolem 400Kc ten tu bohuzel nemam skladem.
petrus72olejový filtr je jen vložka http://motobazar.mi...c/24957/hf-145/3221/
vzduchový filtr: http://motobazar.mi...yamaha-xvs-650/1822/
ceny se líší jen v páru korunách olej dej viskozitu co ti udává výrobce najdeš tady http://www.motorkar...ragstar.html#manualy a neřeš značku je to víceméně šumák pač 100lidí 100 názorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
Durex píše: V chladnějším období maže i ta 15W v klidu. Ale jde spíš o fakt teplý dny, kdy seš v zácpě a jen tak popojíždíš. Tady by ta 40-ka už nemusela stačit. Nehledě k tomu, že po pár tisících km se z tý 40-ky stává viskozně 30-ka...
celkem by mě zajímalo kde jsi na to přišel??
1 reakcí na tento příspěvek olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
HornisGSX píše: celkem by mě zajímalo kde jsi na to přišel??
O co ti přesně jde? To o tom umazání nebo tu změnu viskozity?Když se o to budeš zajímat, tak na to přijdeš taky. Dřív jsem si taky myslel,že je to pořad stejný ...
Naposledy editováno 03.02.2011 13:19:57
PETRUS72 píše: Díky za postřehy a nabídky, myslel jsem spíše zkušenosti starejch chopperáku, kteří mají již léta prověřený fígly a rady, které se nemění.Jinak bezva diskuze
Ono na olejích a olej filtrech není co vymejšlet. Jednou je daná nějaká specifikace a té je potřeba se držet. Na značkách moc nezáleží. A je jedno jestli je rada od enduristy nebo brusiče sliderů-jen když poradí dobře. Jinak mám dobrou zkušenost s olej. filtry KN,ale nevím, jestli se dělá pro tvůj bajk. Vzducháč BMC taky ok,ale taky nevím,zda se dělá. To už musíš pohledat sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
Durex píše: O co ti přesně jde? To o tom umazání nebo tu změnu viskozity?
Když se o to budeš zajímat, tak na to přijdeš taky. Dřív jsem si taky myslel,že je to pořad stejný ...
no čeče nechci se hádat, ale zdá se mi jako blbost, že by si nějaký výrobce dovolil aby jeho olej třebas s viskozitou 10w40 po ujetí pár km degradoval či jak to mám nazvat na olej 10w30 to se mi nezdá... ale hádat se o to nebudu.
HornisGSX píše: no čeče nechci se hádat, ale zdá se mi jako blbost, že by si nějaký výrobce dovolil aby jeho olej třebas s viskozitou 10w40 po ujetí pár km degradoval či jak to mám nazvat na olej 10w30 to se mi nezdá... ale hádat se o to nebudu.
To není o tom,že by si výrobce dovolil. To je prostě fakt. Olej degraduje a mění se jeho vlastnosti.
Naopak většina Long Life olejů je ve viskozitě 5W30,protože ta 30-ka je stabilnější a po celou svoji životnost se drží-resp provozem jde viskozně nahoru, takže za nějakou dobu se rozdíl mězi "něco"W30 a "něco"W40 setře a jsou si viskozně rovny.
Naposledy editováno 03.02.2011 14:00:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
edit: ja mam Motul 5100 ester 10W40 + filtr KN.
Naposledy editováno 03.02.2011 17:23:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) olej + filtry Yamaha XVS 650 Dragstar r.97
bizon_cz píše: Malej drak neni masina, na ktere by se dal snadno olej prehrat ani na krizovatce v polednim vedru. (teda pokud to nehodlas drzet pod plynem vzdy, dokud nezhasne cervena na semaforu) Pokud ti to olej nezere, pak neni duvod davat neco s vyssi viskozitou nez udavany 10W40.
edit: ja mam Motul 5100 ester 10W40 + filtr KN.
přesně Bandit 600 ani v horku v koloně (teplota motor.prostoru 120°C)a motor si vrněl svoje gsx 1400 se mi ještě nepodařilo dostat nad 80°C hold na těch vzducháčích jsou zřejmě věčí vůle
HornisGSX píše: přesně Bandit 600 ani v horku v koloně (teplota motor.prostoru 120°C)a motor si vrněl svoje gsx 1400 se mi ještě nepodařilo dostat nad 80°C hold na těch vzducháčích jsou zřejmě věčí vůle
Když jsem měl GSX600F tak sem takhle lehce přidřel vačky. Kolona na srazu Brouků v Chlumci při vyjížďce,ukrutný teplo.Pomalu začaly padat otáčky na volnoběhu. A v motoru jen 10W40. Když jsem v zimě dělal ventily, tak vačky hrály barvama.
Ale jinak jsem viděl Dragstara v rukou jednoho poláka, jak ho držel v plnejch dobrejch 5 minut. Když byly rudý kolena, tak to chcipnul. No a za chvíly zase natočil a pokud neskončil, tak to dělá do dnes
Naposledy editováno 03.02.2011 20:18:53
Servisák je ochotnej a domluvíš se s nim. Loni jsem si olej nechal měnit přímo od něj. Výměna oleje v motoru, výměna filtru a výměna oleje v kardanu 1200,- Kč a celou dobu jsem byl u motorky a kecal s nim.
Je fakt ochotnej a sežene vše co potřebuješ. Mě sháněl nerez šroub na držák zadního blatníku, prodávaj to jenom v sadě - 4 kusy. Vzal jsem si jeden a ty tři mu zůstali na krámě. Řekl jen, že až ztratim další, bude ho mít aspoň připravenej.
Vzduchový filtr jsem koupil v Dubí, páč jsem si na něj vzpoměl, když jsem jel okolo. Stál 394,- Kč. www.motodubi.eu/eshop/produkt_info.php
Naposledy editováno 03.02.2011 22:16:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha xvs 650 dragstar Yamaha XVS 650 DragStar | Metyyy | 6 | 18.8.2024 v 10:23 Metyyy |
Yamaha xvs 650 dragstar brzdy6 Yamaha XVS 650 DragStar | Metyyy | 4 | 15.6.2024 v 15:14 Metyyy |
Záměna halogenové H4 za ledkovou Yamaha XVS 650 DragStar | Backer | 30 | 24.5.2024 v 20:19 combust |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | mlukes | 8 | 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk |