Téma: Ulomený kontakt na baterce
Zdravim Stala se mi nemilá věc Podařilo se mi ulomit kontakt na baterce Pujde to nějak opravit ? Kontakt je takový ten "oblouk" a zboku se přidělá kabel a stahne šroubem.. Má to vůbec cenu opravovat, nebo raději koupit novou? Díky

Uzavřeno 19.02.2011 v 21:06 uživatelem Fogi

1 reakcí na tento příspěvek Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 13:44 | Nahoru | #61
Zkus tam navrtat dírku a vyříznout závit zhora. Nic nezkazíš. Bud a nebo. Bud to vyhodíš tak,nebno tak,nebo to pojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 14:55 | Nahoru | #62
prackarr> Přesně tak Vyzkoušeno, krátký (cca 1 cm dlouhý) silnější samořezný šroub do předvrtané díry, měděná podložka a dva roky (do smrti baterky) pohoda. Stačilo na startování startérem na čtyřstovce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 15:54 | Nahoru | #63
skyair> Ja s navrtanou dirou,vyrizlym zavitem a natocenym M 6 sroubem v pohode startoval 750 Hondu ...

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 16:04 | Nahoru | #64
Patrik-DL650> JJ. Odborníci žasnou, laici se diví a kutilové jezdí

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 16:44 | Nahoru | #65

Patrik-DL650 píše: skyair> Ja s navrtanou dirou,vyrizlym zavitem a natocenym M 6 sroubem v pohode startoval 750 Hondu ...


Tak,nebo z plechu(silnějšího )vytvořit svěrku(tvar U)a je to.Hlavně ,jak někdo radil letlampou ,tak to je dobrý,až ti to bouchne ,tak velmi dobrý

Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 16:46 | Nahoru | #66
Zdarec.
Přesně jak tu pár lidí radí. Taky se mi to povedlo na kámošově Viragu
Stačí zapilovat vršek kontaktu do roviny, vyvrtat do toho olova cca 1cm hlubokou díru prům. 4,8mm (podle velikosti kontaktu, aby tam zbylo ještě trošku matroše) a normálně bez řezání závitu tam natočit 6-ku metrickej šroubek. Drží to jak šlak! a kámoš svou 535 bez problému startuje.

Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 16:49 | Nahoru | #67
chtel jsem napsat jak bych se to pokusil opravit ja ale koukam ze prackar a skyair me uz predbehli... takze taky se pridavam k tomu navrhu sroub zeshora

Ulomený kontakt na baterce

17.2.2011 v 16:59 | Nahoru | #68
bjednej si banner kterou si naleješ doma

Ulomený kontakt na baterce

18.2.2011 v 13:46 | Nahoru | #69
stalo se mi totéž, navrtal jsem ten zbytek a udělal do toho závit, našrouboval šroubek na kterej te´dka šroubuju kabel

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

18.2.2011 v 15:15 | Nahoru | #70

MartasUS píše: Nekdy mi jebe tojo. Ja osobne bych sel pro novou baterku ale jen me zajima jestli by se to olovo fakt neslilo do sebe. Kuuwa jdu koupit olovka na rybareni a zkusim to



olovo na baterce neni jak terminator 2 aby se slil))) nee ted vazne myslim si ze to myslis dobre ale to vse okolo by to asi nevydrzelo driv..a nikoho nenapadlo do toho oloveneho spalku udelat diru a zavit?

Ulomený kontakt na baterce

18.2.2011 v 15:34 | Nahoru | #71
nemusí kupovat novou, stačí, když ulomíč to co tam trčí a trošku to přejeď ,aby si to zbrousil a pak vrtni do toho kovu dirku a udělej tam závit a jemně tam našroubuj ten šroub ale jesstli je špatná, tak nemá cenu asi.. ale pokud ještě drží, tak by to bylo zbytečny vyhazovat

Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 09:43 | Nahoru | #72
Mužeš to napsat do novim že si upalil kontakt.

2 reakcí na tento příspěvek Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 13:33 | Nahoru | #73
Postup opravy bateriových kontaktů je následující - vyrobíš jednoduchý přípravek ze silnějšího kablíku(průměr asi jako vede k baterce) kabel pripojíš ke druhému kontaktu,na druhý konec kabelu zapojíš upínací svorku (ty jsou na každý nabíječce) tím je svářečka hotová,jako elektrodu použij uhlíkovou tyčinku(tu najdeš v každém monočlánku),energie potřebná ke vzniku oblouku je v baterii,svařit tuhle prasklinu bude asi vyžadovat dost šikovnosti a pravděpodobně ti odteče,kdyby se ti to stalo tak použij jednoduchou licí formu,do tvrdého dřeva vyvrtej otvor o průměru 12 - 16 mm přilož pevně na poškozený kontakt,vyplň drobnými kousky olova (broky,olůvka) a opatrně provař,vznikne ti válec jako na baterii v autě,ten ze dvou stran opiluješ,provrtáš a je hotovo,takhle se opravovaly baterky za komiků,kdy nebyly nikde k dostání a nouze vypracovala nejednu vychytávku,sami vidíte,že je to vlastně jednoduchý a skoro nic to nestojí,použité věci najde skoro každý v garáži.Takže za mně než jí vyhodit radši pokusit opravit - vyhodit jí můžeš vždycky

1 reakcí na tento příspěvek Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 13:36 | Nahoru | #74
Je to sváření olova obloukem ála Mc Gyver ale funguje to

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 13:37 | Nahoru | #75
Duritio> taky pěknej způsob opravy to si musím zapamatovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 13:57 | Nahoru | #76

Duritio píše: Je to sváření olova obloukem ála Mc Gyver ale funguje to

no jo jenže dříve byly baterky asfaltové , nebo se ty kontakty asfaltem zalévali, až to vyzkouší na té maličké baterce a bude mu na tom Mitu chcát kyselina z pod sedačky kvůli tomu že to kolem kontaktu přestane tešnit a zežere mu to hadry ta kyselina, to bude radosti , nevymejšlet pičoviny fláknout novou baterku rozhodně levnější než nekde zůstat stát nebo odpálit dobíjení až ten kontakt upadne a motorka povalí bez baterky když už bude vrčet.. ale špekulovat okolo toho můžem pořád tojo ,, praxe je vždy jiná

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 14:08 | Nahoru | #77
Duritio> to nebylo tím, že by baterie nebyly k sehnání, ale to bylo tím, že při výrobě ještě někdo přemýšlel Většinou Ti neodejde celá baterka, ale jeden, dva články, které se takhle lehce vyměnili. Uhlíkové elektrody se používali na roztavení olova v propojkách, které se sundali, pak se rozehřál asfalt a článek šel vyjmout, dal se článek nový a baterie jela dál. Takže to nebylo žádné sváření ála Mc Gyver, neboť existovali i akumulátorovny, které byly určené a vybavené na tuto činnost. Každé větší ČSAD to mělo a na vojně jsme u autopraporu takové pracoviště měli. Samozřejmě jsem toto dělal i běžně doma. (ze dvou baterií se udělala jedna)

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 14:10 | Nahoru | #78
Mirek12> Souhlas Pokud vůbec opravovat - pak jedině šroubem (viz výše). Chápu, že když je poškozená baterka zánovní a majitel má hlouběji do kapsy, pak asi nekoupí novou. Proto tu založil vlákno Jinak, než to udělat blbě a odpálit dobíjení - tak to radši novou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 15:49 | Nahoru | #79

Mirek12 píše: no jo jenže dříve byly baterky asfaltové , nebo se ty kontakty asfaltem zalévali, až to vyzkouší na té maličké baterce a bude mu na tom Mitu chcát kyselina z pod sedačky kvůli tomu že to kolem kontaktu přestane tešnit a zežere mu to hadry ta kyselina, to bude radosti , nevymejšlet pičoviny fláknout novou baterku rozhodně levnější než nekde zůstat stát nebo odpálit dobíjení až ten kontakt upadne a motorka povalí bez baterky když už bude vrčet.. ale špekulovat okolo toho můžem pořád tojo ,, praxe je vždy jiná

se z tebe picnu - ten asfalt tam byl kvůli výměně článků jak píše výše Vorel a ty plasty z kterejch se to dělá dneska nejsou bakelit na kachničky do vaničky ale žáruvzdorný plast odolávající teplotám mnohonásobně vyšším než je lokální svařování.Doporučuji ti ty věci,který tady komentuješ a děsíš s nima tak ty věci si napřed vyzkoušej než začneš zase plkat pitomosti,Nic ve zlým je to tvůj názor a žij si s ním já mám taky svůj

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 16:12 | Nahoru | #80
Duritio> Kdo to nikdy nedělal a nemá s tím zkušenost tak s tý baterky stejně udělá "kachničku do vaničky" Akorát plave jako cihla. Desítky let zkušeností ani dobrou radou nenahradíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 17:07 | Nahoru | #81

Duritio píše: se z tebe picnu - ten asfalt tam byl kvůli výměně článků jak píše výše Vorel a ty plasty z kterejch se to dělá dneska nejsou bakelit na kachničky do vaničky ale žáruvzdorný plast odolávající teplotám mnohonásobně vyšším než je lokální svařování.Doporučuji ti ty věci,který tady komentuješ a děsíš s nima tak ty věci si napřed vyzkoušej než začneš zase plkat pitomosti,Nic ve zlým je to tvůj názor a žij si s ním já mám taky svůj



no jo ty tady mluvíš o svařování myslíš si že ten kluk je schopnej to zavařit , už se jako bavíme o hovnu, ono když si někdo koupí mito a nemá plácnu 500,- na novou baterku tak to ho čeká asi v půlce sezony konec jezdění, páč položka za novou baterku bude uplny hovno v porovnání za náklady na provoz této motorky. podle věku usuzuji že budeš jako můj tata kterej taky prvně spravuje a koumá což dělám taky. ale už jsem za tu chvilku co opravuji motorky videl co se dokáže za zvěrstvo na těchto motorkách (kubaturách) vyprodukovat,tak je mi jasny jak by to dopadlo. a jestli opravuješ baterky tak mi řekni kolik by jsi účtoval za takovou opravu? aby věděl ke komu zajdu tyhle baterky svařovat, páč to dělat nebudu ale už jsem jich pár vyhodil tak možná zbytečně, když se to dalo zavařit se zárukou Wonderkou z Lídlu, nerad bych platil 100kč za opravu kontaktu a potom borci dotoval nákup regulátoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 18:04 | Nahoru | #82

Mirek12 píše: no jo ty tady mluvíš o svařování myslíš si že ten kluk je schopnej to zavařit , už se jako bavíme o hovnu, ono když si někdo koupí mito a nemá plácnu 500,- na novou baterku tak to ho čeká asi v půlce sezony konec jezdění, páč položka za novou baterku bude uplny hovno v porovnání za náklady na provoz této motorky. podle věku usuzuji že budeš jako můj tata kterej taky prvně spravuje a koumá což dělám taky. ale už jsem za tu chvilku co opravuji motorky videl co se dokáže za zvěrstvo na těchto motorkách (kubaturách) vyprodukovat,tak je mi jasny jak by to dopadlo. a jestli opravuješ baterky tak mi řekni kolik by jsi účtoval za takovou opravu? aby věděl ke komu zajdu tyhle baterky svařovat, páč to dělat nebudu ale už jsem jich pár vyhodil tak možná zbytečně, když se to dalo zavařit se zárukou Wonderkou z Lídlu, nerad bych platil 100kč za opravu kontaktu a potom borci dotoval nákup regulátoru

Plácáš nesmysly dohromady,jak víš že ten kluk je levej - no asi soudíš podle sebe - ale kurva já nikoho nenutím opravovat baterku - já jen napsal jak se to dělá ve snaze poradit - a ty tady rozebíráš jaký jsme ubožáci že nemáme pětikilo a že to stejně zkurvíme - zalez někam do piči a neser se do toho o čem nic nevíš - kdyby bylo po tvým tak lezem doteďka po stromech protože by žádná vopice nezkusila vzít klacek do ruky a praštit druhou - tos mě FAKT kurva nasral

1 reakcí na tento příspěvek Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 18:33 | Nahoru | #83
potrefenče říkám že nemáš pětikilčo ty? budeš asi další co se bude snažit tady nastolit pořádek , to nedáš na to sem už tady dlouho ,ale budu ti fandit

Naposledy editováno 19.02.2011 18:42:07

(reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 18:50 | Nahoru | #84

Mirek12 píše: potrefenče říkám že nemáš pětikilčo ty? budeš asi další co se bude snažit tady nastolit pořádek , to nedáš na to sem už tady dlouho ,ale budu ti fandit

sorry - bez komentáře

Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 19:01 | Nahoru | #85
Jednou se prošoupal bok baterky o šroub vytekla kyselina. Byl jsem malej a bez peněz tak jsem vzal tu pistol na ty plastovy typle, zapatlal to, obmotal izolačkou doplnil a jezdilo to ještě 3 roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 19:04 | Nahoru | #86

Duritio píše: Plácáš nesmysly dohromady,jak víš že ten kluk je levej - no asi soudíš podle sebe - ale kurva já nikoho nenutím opravovat baterku - já jen napsal jak se to dělá ve snaze poradit - a ty tady rozebíráš jaký jsme ubožáci že nemáme pětikilo a že to stejně zkurvíme - zalez někam do piči a neser se do toho o čem nic nevíš - kdyby bylo po tvým tak lezem doteďka po stromech protože by žádná vopice nezkusila vzít klacek do ruky a praštit druhou - tos mě FAKT kurva nasral



dobře ty jsem se i zasmal .. ale jo, poradit je nekdy težky vždycky se najde někdo kdo to odsoudí

Naposledy editováno 19.02.2011 19:05:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 19:10 | Nahoru | #87

Kubi28xxx píše:
dobře ty jsem se i zasmal .. ale jo, poradit je nekdy težky vždycky se najde někdo kdo to odsoudí

tak já mu nic neodsoudil já mu napsal realitu a hnedka začme prskat jo a nefandu mu nebo te vytáhnu někde za límec krajane

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 19:14 | Nahoru | #88
Mirek12> ne však v pohodě, já jsem tím nechtěl říct nic proti tobě ale prostě že se tady na foru vě většině témat spíš nějaká dvojice hádá, než aby fakt poradili človeku co to založil s tím co potřebuje... každej ví, jestli si může dovolit kupovat něco novýho a nebo si to radši zkusí opravit sam ja třeba s prachama nemam problém, al radši si to co jde taky udělám doma víš co když ušetříš, tak pak můžeš třeba víc jezdit... nebo chlastat jo jinak jsem ani neveděl, že jsi Znojmak

1 reakcí na tento příspěvek Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 19:16 | Nahoru | #89
co si tady léčíte ega ?

- Kontakt je volný
- kontakt je z olova
- Kontakt ulomím
- kontakt navrtám
- rozehřeju olovo
- vytvořím nový kontakt

předejdu STUPIDNÍM OTÁZKÁM :

- se neptal, kde veme formu
- se neptal, jak to napojí

ptal se, jestli to jde. Odpověd je jednoznačně ANO Ostatní názory na povahy jednotlivců si tu jděte léčit jinam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ulomený kontakt na baterce

19.2.2011 v 19:16 | Nahoru | #90
pijanst>
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vyvaření rozpraskané vložky 2T Cagiva Planet 125, Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 12... kokoška. 6 7.4.2025 v 10:28 kokoška.
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO Davud 32 5.7.2022 v 12:03 Properitus
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO mito7 61 21.6.2022 v 08:56 mito7
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO mito7 38 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO mito7 18 3.6.2022 v 16:05 mariano

TOPlist