Uzavřeno 20.12.2011 v 13:47 uživatelem B.J.A.
2 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
350.632 píše: výměna pístu nemá žádný význam...
..a proto ji výrobce předepisuje po 15 MTH (při závodním použití)
při běžném použití uvádí 10tis km, to mi přijde zase trochu nad limit, ne? To na enduru najedu za cca 6-7 let..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
nicméně třeba Vorlíček se svojí RMZ 450 poladěnou na 70 koní mění olej při 6 mth a motor dělá po osmdesáti
ale furt se tu nebavíme o nějakých ušmudlaných 26 koních ale o ostrých šedesáti
1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu
Ale jinak musím dát jawistovi za pravdu, měnit preventivně píst je nesmysl. Sevisní intervaly v manuálu jsou pro závodní použití a je to garantovaná doba, po kterou by měl díl bez problémů vydržet. Je to pro kluky, pro které je dražší nedojet než udělat GO motoru. Pro normální smrtelníky jsou servisní intervaly dílů dle opotřebení, takže pokud nemáš problém s kompresí nebo vůlí na pístním čepu, nemá smysl ten píst měnit. Jestli nemáš nějaký zásadní problém, hlavně měň olej, kontroluj ventily a napínák rozvoďáku a víc z vnitřku motoru tě nemusí zajímat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu
Jinak pokud tomu rozumíš a dělal jsi si GO motoru, tak proč se na takovéto věci vůbec ptáš? Ti přece musí být jasné, že jde vyměnit píst bez vyndání motoru.
Neber to nějak osobně, ale uniká mi důvod, proč se do něčeho takového pouštět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
2T jsem nikdy rozdělanej neměl, ale troufám si tvrdit, že výměna pístu se na obou motorech provádí stejně : )
Za mě, dokud ti v tom nic nemlátí, startuje to a jede to jak má, tak bych to neřešil a dělal klasickou údržbu!
B.J.A. píše: PetrS> Ale kdyz koupim motorku ktera ma odpojenou pristrojovku a nema pocitac motohodin tak me reci ze a najeto 60 mth.Proste nestaci
no tak u tohohle případu to píst nezachrání... jak víš že není načlá ojnice, ložiska a ventily??
no zda je to nejnamáhanější věc těžko říct spíš bych to tipoval na spodek, právě ty ložiska...
samotnej píst je opravdu nesmysl pokud tam necháš ty starý věci,pokud není vyloženě vzhledově na vyhození tak bych ho tam taky nechal
píst samotnej asi motor nerozmlátí ani snad nemá jak, pokud tam spadne ventil nebo ložisko tak píst to už jenom dokončí pro klid svědomí to rozeber jak píše PetrS ale pokud to bude v cajku tak bych to neměnil, už jsem tu i někde četl že někteří na pístu mění jen kruhy...
Naposledy editováno 22.02.2011 17:44:21
PetrS píše: Jinak pokud tomu rozumíš a dělal jsi si GO motoru, tak proč se na takovéto věci vůbec ptáš? Ti přece musí být jasné, že jde vyměnit píst bez vyndání motoru. 2T jsem nikdy rozdělanej neměl, ale troufám si tvrdit, že výměna pístu se na obou motorech provádí stejně : )
tak on 4T a 2T je něco trochu jinýho, u 2T máš 5 šroubů myslim sudnáš hlavu a válec a máš v podstatě hotovo... o místu mezi rámem a motorem 2T vs. 4T ani nemá cenu psát, třeba mě by se to v rámu dělalo blbě neříkám že by to možná nešlo ale je tam přístup jak k penězům, proto odstrojit motor a odšroubovat 4 šrouby navíc které ho drží k rámu je pohoda, motor vyndáš a můžeš si ho rozebírat třeba na stole u televize
Naposledy editováno 22.02.2011 17:44:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
Když jsem to kupoval od Marťase, tak měla najeto necelých 40 Mth po GO, já za min. sezónu najel 30 Mth, takže čistě teoreticky bude mít okolo 70 Mth. Byl bych rád, kdyby ještě tuto sezónu vydržela (s mojím časovým vytížením najedu stejně max. tak 20 Mth) a pak půjde asi na GO, protože většinou těch 90 - 100 Mth je pro motor hranice, pokud s tím jezdíš na dráhu. Ale pokud bude startovat a nebude tam nic mlátit, nebude vytahanej rozvoďák, tak na GO prdím : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
kolem 8500km,ale vysypala se mi prevodovka,6kolecko se odporoucelo,takze sem generalku ac sem nechtel udelal zrovna ted,kdyz je rozdelany motor..a jede to jako po masle:vymena-pistni sada,ojnice,klikovka,loziska,ventily apod. srandy proste financne namahave,jenze kdyz clovek chce jezdit hold se podobnym vecem nevyhne Za sebe muzu rict,nepodcenuj to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
Je to dost peněz, ale zase pokud jezdíš jen okruh, tak to tak hrozné není. Za rok najedeš pár mth a motor většinou vydrží i 4 sezóny. Pokud to honíš po silnici, tak to je horší, no.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
by mi to melo nejakou tu dobu vydrzet,pokud s ni nekde nelehnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
Já jsem taky jen hobbík. HQ mám rok a najezdil jsem na tom 30 mth, takže úplný hovno a tomu odpovídá i můj skill. Určitě někdy doraž, jízda po okruhu je naprosto o něčem jiném, než jízda po silnici, to mi přišlo na motardu až skoro nudný : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
Můžu ti dát číslo na Martina, ten jezdí SM závodně a určitě ti řekne kdy a kde mají trénink a hlavně je z Hranic na Moravě, tak to budeš mít určitě blíž : ) Ale ten už hobby nejezdí, tak ti asi trochu ujede : )) Ale zase je to super průprava, aspoň můžeš okoukat co a jak.
My jezdíme jen tak na pohodu zablbnout, žádný hrocení : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu
Já na tom jednou ujel asi 35 km v kuse a doma jsem pak zápasil i se skleničkou vody
Jako do Sosny klidně doraž, když tam dorazí nějací moc rychlí kluci, tak si toho nevšímej, se mnou se určitě svezeš, já na tom umím hovno. A nebo jestli chceš, dám ti číslo na Marťase, ale jak jsem říkal, ten jezdí S2ku, takže úplně pomalu nejezdí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací svíčka Husqvarna SM 510R | Kazan319 | 1 | 18.6.2024 v 06:25 krokoš |
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R | Sliders | 8 | 3.1.2022 v 21:28 assassin |
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R | Edgar666 | 6 | 4.7.2021 v 15:56 LMgroup |
Husqvarna 510 záměna ventilu Husqvarna SM 510R | Folby | 6 | 24.6.2021 v 20:46 Folby |
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R | Coca | 6 | 8.6.2021 v 03:06 LMgroup |