Řeším dilema low cost zábavy.
oč jde, chtěl bych (jsem z vesnice) něco na okolobarákování ve větru dešti, silnice, polňačky, pole, louky les. Nechci žádnou 600 enduro, párkrát jsem se po okolí projel na XL600R a klepal sem se strachy ještě tejden :D (rychlost v terenu není můj kamarád)Neočekávám od svého "terenního ježdění" žádné skoky, drifty, a podobné veselosi, jen klidné bag bag asfaltem i blátem, atd. Dále to musí být nenákladné ( :D ) a blbuvzdorné. Druhá záležitost je že když přítelkyni vezu s koňma na závody, tak bych to doma strčil do transita kterým tahám vlek s koňma, na závodech to vytáhl a podnikal krátké vyjížďky po okolí. tzn skladnost lehkost, přepravní nerozbitnost.
mám osobně dva tipy. Kentoya trigger 200 a nebo 350/639 a pořídit ji terenní pneu.
Co vy na to? popřípadě jine doporučení? Kentoya se líbí pani, nová je v akci za 30k, ale zrazuje mě od toho země původu a články o spolehlivosti. J350 je láce, blbuvzdorná, nerozbitná, dobře udržovatelná, ale zase je to trošku neohrabaný.
Jak už jsem uvedl, skákat nechci, motokros mi nic neřiká, šestikila mi trhaj ruce, takže jsem vybral tyhle dvě zrůdičky no
díky za tipy
-Jaw-
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
Naposledy editováno 07.03.2011 14:17:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
2 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
8 let jsem trápil 634 v terénu, i težším a obstála na výbornou, byla v sériovém stavu, na drapacích, jezdil jsem na ní jen v zimě vě sračkách a jinak o víkendech v lese a na "sfot trati", za 8 let najeto 10tis km a ani jediná závada Jediná investice byla nová aku za 250Kč a 2 enduro gumy
(Koupil jsem ji za 3,5k a po osmi letech za 3 prodal )
Zažil jsem toho s ní fakt hodně
takhle nějak vypadala v průběhu let..
a takhle vypadala při prodeji
sry za tolik materiálu, ale jawa si to zaslouží
Kentoyu bych nebral.. (a to mám doma skůtra Kentoya Zoom)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
hele dobrý
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 | HaaS | 33 | 23.9.2024 v 11:55 Nukin |
Velikost zrcátek na Kentoya Trigger... Kentoya Trigger 200 | Terezka108 | 5 | 6.10.2023 v 15:27 Terezka108 |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
osa zadniho kola kentoya trigger 200 Kentoya Trigger 200 | Ondramoto15 | 1 | 20.5.2023 v 11:25 ja1 |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |