kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..
zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
FiZzeR píše: nebude, motor má Rko i Mille stejnej
pokud chceš pořádnej antihop, budeš muset zainvestovat...
sakra to mi rekni kde jsem tohle napsal?
ale onvestovat urcite nebudu.. kdybych Rko mel, mozna by bylo se o cem bavit.. ale ta moje pelesina bez kovanejch kol i bez ohlinsu urcite dostane co potrebuje a na tom vsechny investoce koncej. Pokud preci jen budu investovat tak do ctyrvalce.. snazim se s tim V2 naucit jezdit, ale ten progresivni chod a sirokej rozsah mi nejak chybej.. jo a taky ty kone na rovinkach..
EDIT:
aha.. to melo bejt ERko.. mysleno ER5.. tasi myslim ze jinde je..
Naposledy editováno 19.04.2011 09:46:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
...měl jsem to stejně, z velkoobjemu na ZRX1200 s plným osazením hrnků na "polomotor"...ze začátku nevíš, jestli ještě točit, nebo už řadit...dole to cuká, kope ale tahá...nahoře to pak sice jede, ale najednou zničeho nic ...blééé...dag dag a omezovač, co?
Nejde na tom skopat kvalty dolů o tři ...guma na tom furt blokuje před nájezdem do zatáčky po podřazení. Prostě úplně na hovno
Tedy, nevím jakej seš střelec, ale meziplynování tě zdrží tak 0,378vteřiny na vracečce.(V Mostě je jedna + retardér - tam je to potřeba) V Brně to nebude moc jiný
Mě meziplyny s rukou na brzdě bavěj... aspoň se učím jezdit(jen počkej až se budou montovat automatya sekvence jak u F1) ...už nebude žádná sranda...a nebude o čem zakládat vlákna diskusí...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sefo píše: A je nutný tam kopat za 1? Tohle neni 4 vál, tady nemusíš bejt nutně pořád v omezovači aby to jelo, zkusil bych to projet za 2!
souhlasím, tady je graf RSV, je vidět že krouťák moc s otáčkama neroste, takže není nutný to pro maximální zrychlení držet u omezovače, zdá se mi že stačí jet na výjezdech kolem 6 tis a ty vracáky to zkousne i na 4
t_freedom píše: To se mi líbí, když se někdo znovu učí jezdit je to jak prvnička po autoškole
...měl jsem to stejně, z velkoobjemu na ZRX1200 s plným osazením hrnků na "polomotor"...ze začátku nevíš, jestli ještě točit, nebo už řadit...dole to cuká, kope ale tahá...nahoře to pak sice jede, ale najednou zničeho nic ...blééé...dag dag a omezovač, co?
Nejde na tom skopat kvalty dolů o tři ...guma na tom furt blokuje před nájezdem do zatáčky po podřazení. Prostě úplně na hovno
Tedy, nevím jakej seš střelec, ale meziplynování tě zdrží tak 0,378vteřiny na vracečce.(V Mostě je jedna + retardér - tam je to potřeba) V Brně to nebude moc jiný
Mě meziplyny s rukou na brzdě bavěj... aspoň se učím jezdit(jen počkej až se budou montovat automatya sekvence jak u F1) ...už nebude žádná sranda...a nebude o čem zakládat vlákna diskusí...
no ta prvni pulka je vcelku presna... jinak ty mas duknu..to jsem nikdy nemel v ruce..ale RSV diky tomu poloantihopu blokuje az a jen na tu jednicku..
a neboj..ja bez meziplynu nepodrazuju.. akorat tam zkusim priste dat z dvojky dolu opravdu hodne meziplynu.. uvidime zda to bude mit efekt..
nejhorsi je ten shock na zacatku kdyz cekas ze uz uz uz jako to pojede a ze se to nadechne a jeste zrychli a misto toho dostanes ranu na kole od omezovace.. jenze z ZRX (nadhernej super stroj, kterej jsem nikdy bohuzel netestoval, ale libi moc) mas vykon stejnej.. pro ma moje stary RSV ted o 55 k min a i ten antihop funguje hur..
jinak ja nejsem zadnej velkej strelec.. normalni sviznej turista.. obcas zatahnu za hefta abych u toho neusnul
na okruhu by mi to natrela každá Dylyna.. ale zksuim to letos vylepsit..
S1000RR uz ma poloautomat dneska..jen cvakas do packy a zbytek vse elektrnika..
Naposledy editováno 19.04.2011 10:52:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Naposledy editováno 19.04.2011 10:49:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Stev píše: souhlasím, tady je graf RSV, je vidět že krouťák moc s otáčkama neroste, takže není nutný to pro maximální zrychlení držet u omezovače, zdá se mi že stačí jet na výjezdech kolem 6 tis a ty vracáky to zkousne i na 4
nevim, moje se na brzde v 6000 zacne hrabat, je prikurtovana a ma na gume napatlanou tu sracku remeny.. (Power Pure po zeleznym valci) ale pravda je, ze jsme diky tomu zacali pak brzdit az ood 6000 a tak jsem vlastne prisel o nahled na priubeh kroutaku v nizsich otackach.. takze diky.. tvarove to bude urcite hodne podobny..
Ja si to nechal merit hlavne pac jsem se bal ze je nejaka vydechla, ze je spatne serizena nebo neco... ale ne.. krasne hladka vykonova krivka..takze ten pocit ze to nejede zpusobujou jen ty chybejici zvirata v motoru.. coz je logicky ze..
Naposledy editováno 19.04.2011 10:56:09
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1: normální, jen na zadní kole, +/- se to shoduje s údajem od výrobce.
Jinak teda furt nevím kde těch 160 koní honíte že vám 40 tolik chybí, rovinky jsou jasný, ale to jsou ty 2V pomalejší i při výjezdu ze zatáček?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
jo a honime to, kde to jen jde
Naposledy editováno 19.04.2011 11:01:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Sleeper1 píše: Stev> to mas graf nejakyho obzvlaste vydechlyho polomotoru
to jsou reálný čísla... (btw krouťák je ve ft.lb, tzn cca 97Nm)
Stev píše: R1_P> to snad poznáš i bez grafu kde Ti to jede, já na tom nejel tak sem si musel pomoct takhle
Sleeper1: normální, jen na zadní kole, +/- se to shoduje s údajem od výrobce.
Jinak teda furt nevím kde těch 160 koní honíte že vám 40 tolik chybí, rovinky jsou jasný, ale to jsou ty 2V pomalejší i při výjezdu ze zatáček?
nejsou. ale koně jsou potřeba, protože co kdekterej ňouma na řaďáku ztratí v zatáčce, to pak několikanásobně dožene výkonem na rovince (občas to vídám, v zatáčkách mi to překáží a na rovince mi to ujede... do další zatáčky... )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Krouťák naběhne už ve 3t a pak jen pozvolna stoupá s otáčkama...potom co dostoupí maxima ještě chvíli běží - otáčky tomu přidávaj výkon a pak začne poměrně prudce padat...ale to už normální člověk, co zná "polomotory" má dááávno zařazenej další kvalt a rozmotává ho
A souhlas se Stevem - pokud nebudeme dragsteřit, mám na zatáčky o dost použítelnější motor než vysavač.
FiZzeR píše: to jsou reálný čísla... (btw krouťák je ve ft.lb, tzn cca 97Nm)
no panečku to je ale jiná
přesně, tyhle rovinkoví frajeři mě taky na okruhu docela točej...pak kvůli nim musíš na Duckně v zatáčce zavírat plyn...což je téměř sebevražda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
t_freedom píše:
A souhlas se Stevem - pokud nebudeme dragsteřit, mám na zatáčky o dost použítelnější motor než vysavač.
no hele to se nedá zase takhle říct... každej motor má svoji charakteristiku... čtyřvál když na výjezdu budeš držet v točkách, tak tě dá jak na výkon tak na krouťák... si myslim. krom toho má zpravidla mnohem širší pásmo použitelnejch otáček, takže je "blbuvzdornější" a netratíš tolik při špatnym zařazení jako u dvouválu.
Naposledy editováno 19.04.2011 11:17:39
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
(reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Kubát píše: pánové, ono ten rotaxácký V60 motor je úplně něco jiného jak V90 třeba u ducati. co jsem měl možnost zkusit jiné dvouvály (ducati, guzzi) tak je to nebe a dudy. aprilka prostě do 5tis nic nedělá potom trošičku začne tahat a od 6 tis už to jde
spíš tak od sedmi. a v devíti už zase umře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Stev píše: R1_P> to snad poznáš i bez grafu kde Ti to jede, já na tom nejel tak sem si musel pomoct takhle
Sleeper1: normální, jen na zadní kole, +/- se to shoduje s údajem od výrobce.
Jinak teda furt nevím kde těch 160 koní honíte že vám 40 tolik chybí, rovinky jsou jasný, ale to jsou ty 2V pomalejší i při výjezdu ze zatáček?
hele na co se ptas kdyz ti to je jasny?
na vyjezdu ze zatacek jeste nevim, videl jsem nejaky videa kamaradu ze na vyjezdu by ten polomotor mel mozna i vic nez stihat.. ale jeste jsem nemel tu cest protahnout to s nekym na dustojnym ctyrvalci na cistym asfaltu a v teplotach kde se citim dobre..
no jo bez grafu.. jasne.. ja uz vedel ze to nemam nechat padnout pod sest..ale chtel jsem si overit, ze je vsechno nastaveny jak ma bejt.. mam vejfuk i filtr... a zdalo se mi ze je to liny.. tak jsem chtel proste vedet zda to je sladeny nebo - a vypada ze je.. ze to proste vic nepojede..
Naposledy editováno 19.04.2011 11:34:44
t_freedom píše: R1_P> je zapotřebí vědět, že polomotor u jede v POLOotáčkách a tahá... tam nevypadá křivka krouťáku jako křivka výkonu...
Krouťák naběhne už ve 3t a pak jen pozvolna stoupá s otáčkama...potom co dostoupí maxima ještě chvíli běží - otáčky tomu přidávaj výkon a pak začne poměrně prudce padat...ale to už normální člověk, co zná "polomotory" má dááávno zařazenej další kvalt a rozmotává ho
A souhlas se Stevem - pokud nebudeme dragsteřit, mám na zatáčky o dost použítelnější motor než vysavač.
hele nezlob se na me.. ale myslim ze ti ztěch goodvájrbrejšn neco vlezlo na mozek a zetemnilo zdravej usudek.. alůe chapu.. jsi pod vlivem mocneho fenoménu Wééédwa...A TO JE MAGICKA SILA... jen na me asi nejak nefunguje, nebo jeste nestacila pusobit dost dlouho..
nevim jak tvoje dukna... ale moje rsv ve 3000 tak max řeže do řetězu... proste pod 5 to nejede a jestli tam kroutak je tak mu chybi vykon... od 6 to tahne pekne na 128 k..alle chybi tomu ty dalsi kone..
jo.. ja zaradim 3x nahoru a na R1 za mnou je furt na trojce.. a neujel jsem mu ani kousek.. ani kdyz ji mel podtocenou.. a nahore ji samozrejme lechta aby zstal za mnou..
FiZzeR píše: no hele to se nedá zase takhle říct... každej motor má svoji charakteristiku... čtyřvál když na výjezdu budeš držet v točkách, tak tě dá jak na výkon tak na krouťák... si myslim. krom toho má zpravidla mnohem širší pásmo použitelnejch otáček, takže je "blbuvzdornější" a netratíš tolik při špatnym zařazení jako u dvouválu.
no přesně tak fízere.. přesně tak!!!!!
a copak je clovek univerzalni vojak aby po 600 km nekde na horach jeste byl schopnej porad drzet V2 u huby? R4 to jde.. ale z V2 spadnu po 300 rychlejsich km a jsem vcelku nepouzitelnej.. no ale treba je to malo treningu ze jo :)
to je ale presne co myslim, kdyz rikam ze nemam problem s blbuvzdornejma 180 koňma pro blbý.. proste kdyz mas naladu nebo silu, tak to drzis tam kde toho stejne ma vic nez v2 a kdyz nemas naladu, nebo silu tak s malickem v nose stejne natrhnes kadak vetsine V2 protoze zatacky jsou v cechach dycky tak max 8 za sebou a pak zase kilometry dlouha rovina.. takze potrebujes ty kone..
V2 je podle me motorka hlavne do mesta na masáže..
jako ja se budu jeste furt snazit na tom naucit jezdit rychle...ale mam pocit ze ta kunda se proste brání..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
R1_P píše: hele na co se ptas kdyz ti to je jasny?
On mi to Sleeper vysvětlil stručně a jasně, to je jiným stylem uvažování a není to o posměchu na rovinkáře, věřím že i v zatáčkách můžeš bejt mnohem rychlejší.
A taky už jsem na motorce neseděl tolik měsíců že bych nějakejm řečem o tom kde jak rychle a proti komu nevěřil ani sám sobě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Stev píše: On mi to Sleeper vysvětlil stručně a jasně, to je jiným stylem uvažování a není to o posměchu na rovinkáře, věřím že i v zatáčkách můžeš bejt mnohem rychlejší.
A taky už jsem na motorce neseděl tolik měsíců že bych nějakejm řečem o tom kde jak rychle a proti komu nevěřil ani sám sobě
no znas to kazdej jezdi do hranice svejch moznosti..dokud nepadnes.. takze hadat se od stolu kdo by koho pojel.. keci jsou keci a na asfaltu se ukaze... ja to vsecko beru co rikas, ale vetsinou kdyz nekdo brani V2 tak brani jen klady.. a tvari se jako ze mu nevadi ze to po rovine nejede.. jenze podle me v cechach je rovinek mnohem vic nez zatacek, takze ty kone muzes potrebovat, pokud chces i na rovince bejt rychlej, ja treba vetsinou chci... jasne kdybych nechtel, tak muzu jezdit na Grisu..to je podle me jedna z uplne nejvic nejkrasnejsich normalnich motorek..Confederate bych vynechal.. to jsou exoti ze..
ja se proste snazim ovladnout ten starej V2 a protoze jsem ze 4R zvyklej na neco jinyho a nemam primy srovnani..tak mluvim jen o tom co mi prijde napadny, resp s cim si n evim rady..
samozrejme tam kde jsem spokojenej uz jsem spokojenej a to uz mi nestoji za komentare... snazim se popasovat s tim zbytkem co mi vadi, nebo kde nevim jak na to..
EDIT:
ale vubec to neber jakovyzvu.. ja klidne a rad zustanu druhej za nekym kdo me povodi a ukaze...
Naposledy editováno 19.04.2011 11:53:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Třeba minulej rok jsem potkal 3 kluky v Dačicích, SV650, Fazer, CBR954. Na SV asi začínal tak byl vzadu a ty další 2 tahali zatáčky a každá rovinka znamenala že se jelo 160 a ne víc. Stíhali všichni, perfektně jsem se s nima svezl a nebyl to žádnej stres, kdybych jel sám tak to jedu stejně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6279 | 4.12.2024 v 10:01 Ti_rex |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |