Téma: Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
18.4.2011 v 23:13
da se antihop na RSV nastavit jemnejc?
kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..
zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?
kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..
zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
t_freedom píše:
A souhlas se Stevem - pokud nebudeme dragsteřit, mám na zatáčky o dost použítelnější motor než vysavač.
no hele to se nedá zase takhle říct... každej motor má svoji charakteristiku... čtyřvál když na výjezdu budeš držet v točkách, tak tě dá jak na výkon tak na krouťák... si myslim. krom toho má zpravidla mnohem širší pásmo použitelnejch otáček, takže je "blbuvzdornější" a netratíš tolik při špatnym zařazení jako u dvouválu.
Naposledy editováno 19.04.2011 11:17:39
FiZzeR píše: no hele to se nedá zase takhle říct... každej motor má svoji charakteristiku... čtyřvál když na výjezdu budeš držet v točkách, tak tě dá jak na výkon tak na krouťák... si myslim. krom toho má zpravidla mnohem širší pásmo použitelnejch otáček, takže je "blbuvzdornější" a netratíš tolik při špatnym zařazení jako u dvouválu.
no přesně tak fízere.. přesně tak!!!!!
a copak je clovek univerzalni vojak aby po 600 km nekde na horach jeste byl schopnej porad drzet V2 u huby? R4 to jde.. ale z V2 spadnu po 300 rychlejsich km a jsem vcelku nepouzitelnej.. no ale treba je to malo treningu ze jo :)
to je ale presne co myslim, kdyz rikam ze nemam problem s blbuvzdornejma 180 koňma pro blbý.. proste kdyz mas naladu nebo silu, tak to drzis tam kde toho stejne ma vic nez v2 a kdyz nemas naladu, nebo silu tak s malickem v nose stejne natrhnes kadak vetsine V2 protoze zatacky jsou v cechach dycky tak max 8 za sebou a pak zase kilometry dlouha rovina.. takze potrebujes ty kone..
V2 je podle me motorka hlavne do mesta na masáže..
jako ja se budu jeste furt snazit na tom naucit jezdit rychle...ale mam pocit ze ta kunda se proste brání..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6279 | 4.12.2024 v 10:01 Ti_rex |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |