kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..
zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?
GRASSEL píše: Když jsem kupoval RSV a mělo otočený řazení jsem si v 10tis.ot. místo zařazení podřadil na 2jku a jelikož bylo mokro předjel jsem celej autobus s nějakejma turistama s blokým kolem
to jsem mel na jawe.. jeste leta se mi stavalo ze jsem jednou dvakrat za rok v ty nejvhodnejsi situaci zaradil obracene.. ale nikdy ne na V2..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
R1_P píše: houpu houpu
ale spotreba jako dycky.. po 117 km 13,5 l..
hm, na 13 jsem se dostal jen když jsem kdysi učil mladou jezdit (jela za mnou na hornetu), tzn rychlost místy i menší než předpisová při svižné jízdě (když vlaju za speedyho bandou) mi to žere kolem desíti, při nějaký normální okolo 7,5. dálky se daj i pod sedum ale to už je nuda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
fakt se s tim da jezdit pod 7,5 litru? my jsme byli nekde v listopadu jezdit za deste a stejne mi to bralo 9,5.. tak jsem si myslel ze italskej V2 pod 9 neumi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
R1_P píše: FiZzeR> ty jo 13 litru na 100 to uz je husta spotrebicka... ja se asi nikdy nedostal pres 11..ani na RSV ani na R1.. jo vlastne vcera 11,5.. ale to byla 100 km rovina a da se rict ze jsem nejel pod 200.. mel jsem sice blbej pocit kdyz temer neklesla pod 9, ale uz jsem to chtel mit za sebou pac bylo dost pozde..
fakt se s tim da jezdit pod 7,5 litru? my jsme byli nekde v listopadu jezdit za deste a stejne mi to bralo 9,5.. tak jsem si myslel ze italskej V2 pod 9 neumi..
V neděli jsem byl na vyjížďce s takovou motorově nesourodou sestavou, jelo se většinou dost pomalu s občasným zablbnutím v zatáčkách. Na plyn jdu zatím dost s citem a u pumpy jsem se nestačil divit - 6,8 l/100, zatím nejmenší spotřeba, jinak cca 9.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
edit: jo a motor je ok, nedavno mereno...
Naposledy editováno 20.04.2011 10:35:18
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Kubát píše: R1_P> kua nemáte to rozbité? já tankoval v neděli a 6,5 litrů asi opravdu málo tahám. co jsem měl K7 750, tak ta jezdila za 5,5 a to jsme se necourali
ty jo ja byl taky na brzde a prej je to sice trochu bohaty ale serizeny dobre.. musim vyprat ten filtr no.. co vim ja u K7 750 tak to mejm kamaradum jezdi taky spis kolem deseti i vic.. ja bych na tvym miste nerikal ze malo taham, ale ze mam uzasnej cit pro motor..
2 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
brabenecz píše: V neděli jsem byl na vyjížďce s takovou motorově nesourodou sestavou, jelo se většinou dost pomalu s občasným zablbnutím v zatáčkách. Na plyn jdu zatím dost s citem a u pumpy jsem se nestačil divit - 6,8 l/100, zatím nejmenší spotřeba, jinak cca 9.
ja se chytsam na dalkovou vyjizdku posledni ctvrtek patek v mesici..tak jsem zvedavej zda se mi povede dostat se na takovy usporny hodnoty jako pises...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
FiZzeR píše: koukám to rsvčko má dneska už taky každej
no jo ..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
FiZzeR píše: koukám to rsvčko má dneska už taky každej
Já ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
dewwil píše: Já ne
nojóó...jenže ty šukáš 13 letý telátka.. ja chapu ze je mas rad...ale tohle uz jde moc daleko..ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
k těm "gůdwajbrejšns" ...a jinejm srdcařskejm řečem. Mám Ducknu 3sezóny. Nikdy jsem nejel na Aprilce - nevím. Ale pocitově mi tem motor dává tolik síly co mi dávalo ZRX1200. Průběh výkonu/krouťáku je zcela srovnatelnej, řekl bych že k vršku má S4RSko výbušnější projev. Nebudem se ale bavit o projevech toho motoru. To je nebe a dudy - na půl plynu ustálenou rychlostí s tím nejde jet(město je drama)-na nižsí kvalty jde za plynem/plynule bez děr a odmlouvání/ od 3500rpm. Na vyšší(5,6) to chce mít 4500-5000. U ZRXsa bylo výce méně jedno jakej kvalt si tam měl-neprotestovalo, ale taky na 5ku ze 3000rpm bůhví jak nevystřelilo.
Nerad bych, aby se tu zaměňoval projev s agilitou. Ten motor se sice třese a vrtí, ale tu sílu dává(i podle grafu, i podle často ujíždějící gumy) Nejsem Ducatista tělem a duší, jen mi zrovna S4RS(co znám už dost) příjde jako solidní nástroj s motorem co pozlobí kde jakej vysavač. Nikdy to nebude mít jízdní vlastnosti plasta - ale v 998čce(s plnýma DP trombónama)tam na zadku 130HP uděláš. Ano každej japonskej litr tomu na všech rovinkách asi ujede - ale to mě nemrzí - já se rychlostí přes 180km/h(v provozu) už docela bojím - takže je to motocykl přesně pro mě. Hravej, agilní a na svou velikost přemotorovanej. Abys opravdu udržel krok s radovou4kou, potřebuješ něco navíc(1200ccm) - ale podle mýho názoru jen na ty roviny.
No a k tomu co ještě psal Fizzer ... psal si něco ve smyslu, že má 4vál sirší spektrum využitelnosti? (možná jsem to blbě pochopil, nevím)
Z mýho pohledu, tam kam jsem dřív s 4kou nakvačil pod otáčkama a tahal se plynem, bez větší odezvy, ven - dnes nakvačím opět pod otáčkama, ale ten V2 mi na zadní kolo pošle nálož síly i v 5t rpm. Ano, drnčí to a vibruje ale je to tam... ZRXso zvládalo to samý, ale mělo 200ccm navíc. Kolik Nm má litrový SS na 4-5t rpm? (když bude mít maximum 110-120Nm někde kolem 10t rpm???)
a nehádám se...jen se ptám...nechci tu zakaždou cenu obhajovat V2 ... ať si každej jezdí na čem chce... aby se to tady zase nerozvášnilo
jinak litrovy SS maj psany cca 110 Nm a litrovy V2 taky, kolik nameris je vec druha, ale pominul bych to k tyhle akademicky debate.
V2 (RSV 02) od 6000 uz dava slusnou porci kroutaku, ale na 10250 utne omezovac a hotovo.. u mladsi (06) je ta stopka na 11.200 napriklad.. a je tam par koni navic, kroutak temer stejej
R4 (R1 07) dava od 8000 pocitove (nevim toj iste) stejnej kroutak, nevim jak vykon, ale asi taky stejnej. jenze omezovac te vypne az na 14.500..
Cely to znamena, ze mas k dispozici o 2-3 tisice vic otacek a neni duvod to nechat spadnout.
A zase kdyz to spadnout nechas protoze nemas naladu se trápit a prat s koňma, tak pri otevreni hefta z otackoveho sklepa nemas zadny rezani do retezu ani protesty. na sestku jde zrychlit opatrne z 50 kmh, ale rekneme ze plyn muzes dat bez keci nadoraz ve 4000 a mas tam dalsich 10.000 otacek kdyz uz ale jedes tachometrovejch davno pres 300
ale pokud ty mas tak jasno ze jsi spokojenej s tim co mas a ze ti to staci tak jsi vyhral...
1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Mě prostě příjde, že ať jsem jel na čem jsem chtěl, tak Včko dávalo vždyckky lepší PRŮBĚH krouťáku, tedy sneslo nějakou tu chybu řazení spíš než řada. A krouťák je pro běžný ježdění daleko víc upotřebitelnej. Proto mi příjde tvrzení že řada je blbuvzdornější trochu přenesený na to, že má KLIDNĚJŠÍ projev. Protože V2 bude dávat při horším řazení vždy relativně větší zátah...
I V2ku můžeš parametrově dostat blízko otáčkám SSka v řadě ...ale má to hromadu nevýhod. Vždycky budeš mít delší kliku, zryhclení zpomalení pístu, setrvačný síly(musís to všechno hrozně odlehčit) tedy bude to mimo zátah uhrkaný(Jako S4RSko), všechnu tu sílu rveš jen přes dva písty - rázy atd.
Ná sport, rychlost, výkon a maxima - 4ka v řadě
Na všestranost, zátah - třívál řada
Na blbnutí, sport, zátah(a předvádění před kočičkama) - Ducati
Ale pravdou je že otáčky jedou(proto se u F1 stanovil max. počet válců - jinak by už byly 18ti válce co by točily 20t rpm)
toť má teorie ...(tedy i praktický zkušenosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
imho prubeh kroutaku u R1 je od 8 az do bezvedomi hodne v klidu
Naposledy editováno 20.04.2011 13:30:53
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
nechme to bejt...nechám si svůj "polomotor"
t_freedom píše: Sleeper1> uff...ano v absolutních číslech jo.
nechme to bejt...nechám si svůj "polomotor"
to je vo tom.. subjektivne to kazdymu vychazi jinak a je to v poradku.. a pro kontrolu spravnosti mas absolutni cisla.. ale kdyby chtel kazdej babu s kulatym zadeckem, velkejma kozama a uzouckym pasem... tak bysme se vubec nemnozili.. takze zaplat panbu ze jsi nejspokojenejsi s necim jiny nez ja.. jinak by se ti kluci italsky neuzivili..
me se ty italsky strojky libej moc..ale zjistuju ze nakonec je jedno jak to vypada na cem jezdis, ze pro me je dulezity kolik emoci mi vykouzlej.. a me se libi kdyz jsem na tom rychlej.. proto mi imponuje bawo, se vsema blbuvzdornejma pomocnikama
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
Naposledy editováno 20.04.2011 14:09:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
ten podvozek chapu...vdyt uz i na RSV je videt, ze je to skutecny zavodak napr. pro bananovou kyvku atp... mluvil jsem jen o tom, ze radovej vicevalcovej motor ma sirsi spektrum vyuziti...
do toho, ze italky nemaj charizma se poustet nebudu, kdyz se mi taky moc libi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 22 | 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6279 | 4.12.2024 v 10:01 Ti_rex |
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |