Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek
da se antihop na RSV nastavit jemnejc?
kdyz radim ze 4ky na predni brzde do vracaku na jedna, trva hrozne dlouzho nez zadek prestane skakat a obcas musim proste scvaknout spojku a prodat zatacku bez motoru.. ..mozna jsem prizdi ale ja se proste bojim to vic nahnout kdyz ten zadek jeste tancuje..

zkousel nekdo s dobrym vysledkem ladit ten seriovej antihop na RSV? Jde to vubec?
Muzete poradit nekoho sikovnyho kdo to poladi v okoli HK nebo Prahy....?

1 reakcí na tento příspěvek Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

20.4.2011 v 13:08 | Nahoru | #1
...jo shodujeme se...jasně, otáčky maj ve finále vliv na vyždímanej výkon. Ale "použitelnost" - tedy flexibilita motoru - tedy "blbuvzdornost" když někdo zařadí blbě a ten motor je schopen i daleko pod spektrem využitelných otáček poskytnout relativně slušnej zátah, je podle mě nakloněna pro V2.
Mě prostě příjde, že ať jsem jel na čem jsem chtěl, tak Včko dávalo vždyckky lepší PRŮBĚH krouťáku, tedy sneslo nějakou tu chybu řazení spíš než řada. A krouťák je pro běžný ježdění daleko víc upotřebitelnej. Proto mi příjde tvrzení že řada je blbuvzdornější trochu přenesený na to, že má KLIDNĚJŠÍ projev. Protože V2 bude dávat při horším řazení vždy relativně větší zátah...

I V2ku můžeš parametrově dostat blízko otáčkám SSka v řadě ...ale má to hromadu nevýhod. Vždycky budeš mít delší kliku, zryhclení zpomalení pístu, setrvačný síly(musís to všechno hrozně odlehčit) tedy bude to mimo zátah uhrkaný(Jako S4RSko), všechnu tu sílu rveš jen přes dva písty - rázy atd.
Ná sport, rychlost, výkon a maxima - 4ka v řadě
Na všestranost, zátah - třívál řada
Na blbnutí, sport, zátah(a předvádění před kočičkama) - Ducati

Ale pravdou je že otáčky jedou(proto se u F1 stanovil max. počet válců - jinak by už byly 18ti válce co by točily 20t rpm)

toť má teorie ...(tedy i praktický zkušenosti)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na antihop? RSV za1 hrozne dlouho skace zadek

20.4.2011 v 13:24 | Nahoru | #2
t_freedom> porovnej si vyse uvedeny graf V2 (RSV) s R4 (trebas R1) a zjistis, ze s tou pouzitelnosti ci flexibilitou je to presne naopak. U V2 jezdec vyuzivat spektrum cca 3tis. ot., u R4 klidne 5tis, tudiz blbovzdornost v razeni je na strane R4.

imho prubeh kroutaku u R1 je od 8 az do bezvedomi hodne v klidu

Naposledy editováno 20.04.2011 13:30:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 22 9.12.2024 v 23:59 marekvjatrak
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 WenCa 6279 4.12.2024 v 10:01 Ti_rex
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr

TOPlist