Čím by to mohlo být? Chudá směs? Bohatá směs? Nebo mohlo by to být vybranýma (otevřenýma) výfukama (mám podezření, že v nich nejsou ty píšťaly)???
1 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
střílení do výfuku = chudá směs
černý svíce = bohatá směs
Na druhou stranu, střelba při ubrání je fakt příznakem chudé směsi a netěsných výfuků. Svíčky jsou černé po jak dlouhé jízdě?
Naposledy editováno 27.04.2011 22:47:17
1 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
To vlákno zmíně né Skaldou, je přesně ta debata co tu už byla...
1 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
Taky jak jsem to teď pročítal záleží na tom, jak si kdo myslí, že funguje ten šroubek bohatosti směsi. Nedávno to tu bylo probíráno a je tu taky dost názorů, takže tam mohl být ten zakopanej pes: že někdo myslel, že obohacuje a přitom ochuzoval...
Taky je pár nepřesností, jakože chudá směs hoří pomalu... Naopak, i proto musejí mít GDI motory senzory klepání.
Naposledy editováno 28.04.2011 13:40:24
1 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
1 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
2 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
A dangerously lean air/fuel mixture burns with most efficiency, so much that the insulating boundary layer also gets consumed and the flame front touches the metal walls.
Pokud ji zapálíš včas, měl by shořet v klidu, protože na molekulu paliva je nadbytek molekul vzduchu. Už jsme zase v teorii a laboratorních podmínkách, abychom to ověřili
Škoda, že už nejsem na VUT. toto by stálo za ověření...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
firecracker píše: když jedu na plný plyn a pak ho uplně uberu tak mě to taky střílí, ale myslel jsem si že je to bohatou směsí, že ve výfuku chytne to co neshořelo ve válci ...
bouchlo ti to ve výfuku proto.. protože směs není dosti bohatá a v té rychlosti dojde k výbuchu až za ventilem ve výfuku, takže to chce malinko povolit šroub směsi aby se zapálila ve správněj čas... několikrát potvrzeno v praxi , dál se nebudu o tm bavitNaposledy editováno 28.04.2011 16:01:41
ale samo takhle na dalku tezko soudit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
Dřík píše: Citace potvrzující rychlé hoření chudé:
A dangerously lean air/fuel mixture burns with most efficiency, so much that the insulating boundary layer also gets consumed and the flame front touches the metal walls.
Pokud ji zapálíš včas, měl by shořet v klidu, protože na molekulu paliva je nadbytek molekul vzduchu. Už jsme zase v teorii a laboratorních podmínkách, abychom to ověřili
Škoda, že už nejsem na VUT. toto by stálo za ověření...
uz mam poskladanou WB lambdu s dataloggem, takze ja bych badat moh.. ale neni cas:(
Naposledy editováno 28.04.2011 16:21:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
EDIT: tady jsem nasel jeste starsi clanek od Cecha, kde se taky rika:
Směs bohatá hoří rychleji než směs stechiometrická, chudá směs naopak hoří pomaleji a to proti bohaté směsi výrazněji.
a dava to tam do kontextu prave s regulaci predstihu...Naposledy editováno 28.04.2011 17:45:59
Mirek12 píše: bouchlo ti to ve výfuku proto.. protože směs není dosti bohatá a v té rychlosti dojde k výbuchu až za ventilem ve výfuku, takže to chce malinko povolit šroub směsi aby se zapálila ve správněj čas... několikrát potvrzeno v praxi , dál se nebudu o tm bavit
OK díky mrknu na to
1 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
Mirek12 píše: bouchlo ti to ve výfuku proto.. protože směs není dosti bohatá a v té rychlosti dojde k výbuchu až za ventilem ve výfuku, takže to chce malinko povolit šroub směsi aby se zapálila ve správněj čas... několikrát potvrzeno v praxi , dál se nebudu o tm bavit
jak potom vysvětlíš tu černou svíčku?
Asi to bude tak, jak řekl Assassin, chudý dole a bohatý nahoře. Mrknul bych se na HT, protože jestli jsou tam otevřený laufy, tak to někod mohl "tunit" a přehnal to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
Dřík píše: assassin> tak bádej bádej! To je ta z USA?
jooo ta stavebnice, stejna co ma jurawood... ted uz nabizi novou verzi, uz je to vse spajene... vic funkci a dokonce verzi s onboard pameti.. tzn dataloggujes primo do krabicky, nemusis tahat notebook navic.. ale 220usd uz na moje pokusy bylo moc a navic ty novy verze zverejnil kdyz sem tu starou mel 4dni doma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
Dřík píše: assassin> to zní dobře! Dej vědět zkušenosti. Něco takovýho plánuju taky, jak ale sám víš
no zatim moje pokusy skoncily na tom ze sem vyrabel nerezove navarky... udelal sem jednu, ztupil na ni zavitnik, kdyz sem delal druhou tak sem na tom tupem zavitniku rozlomil sklicidlo a nasladne otevrenej klic.. pak sem se na to vykaslal:)
ted se snazim nejak sikovne vymyslet "odsavacku" co by sla soupnout do koncovky abych nemusel varit ty priruby na svody:)
1 reakcí na tento příspěvek Střílení z výfuků, černé svíčky - Kawasaki W650
A cestou difusoru by to nešlo? Nebo okopči tu odsávačku co mají na brzdách. Nevím jak to tam přesně je, ale tuším, že taky vlastně podtlak tvořenej v difusoru, jako trysky v karbiku.
Dřík píše: Od toho J.Čecha, moc pěkný články! Jinak to Mikuni jsem už viděl. Já přidám taky něco
jo, Cech ma dobry clanky... hodne (nebo mozna vsechny) jich je na Skoda techwebu (skoda.panda.cz).
Cetl jsem si ten wiki odkaz a co se rychlosti horeni smesi tyce, i tady pisou: "Improperly adjusted carburetors that create a lean condition during acceleration can cause the air fuel mixture to burn so slowly, that combustion is still taking place during the exhaust stroke, and even when the intake valve opens." - cili stejne jako vsude jinde se tu rika, ze chuda smes hori pomalu (=> bohata rychleji) a dohoriva jeste ve vyfuku (pripadne se diky chudosti nezapali vubec, az ve vyfuku od dalsiho tepla v budoucnu) - tohle asi neni nic novyho (jen, ze i zde pisou o pomalejsim horeni chudy)
Kazdopadne tam ale uvadi moznost vzniku backfires i pri moc bohate smesi... chapu to tak, ze nespalene palivo se hromadi ve vyfuku a jednou tam shori (tohle vsechno jsme uz rikali tady i v tom minulem vlakne), ale cekal bych, ze na to je treba aby se k tomu nejak jeste dostal vzduch, protoze v bohate smesi ho puvodne bylo mene a vsechen se pouzil jeste ve valci (vi tohle nekdo presne?)
Jinak me tam jeste zaujalo strileni chudy do sani, ktery tam zduvodnuji takto: "Improperly adjusted carburetors that create a lean condition during acceleration can cause the air fuel mixture to burn so slowly, that combustion is still taking place during the exhaust stroke, and even when the intake valve opens."... tuhle domnenku jsem vyslovil uz v tom starym vlakne (ze pri velkym ochuzeni by to mohlo stihnout horet jeste i pri zdvihu saciho ventilu), ale nevedel jsem, jestli je to v praxi mozne (assassin to pripoustel, ale taky se mu to nezdalo)... tak podle tohoto to mozne je (to povazuju za zajimavej poznatek). V ten okamzik to teda stiha strilet do obojiho soucasne, i to tam explicitne rikaji: "In this situation it is conceivable that there is a backfire occurring in the intake manifold and exhaust manifold simultaneously."
... jsou to kazdopadne zajimavy veci
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki w 650 jak ochudit směs [1, 2] Kawasaki W 650 | Veiška | 35 | 21.3.2024 v 08:33 krokoš |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Brzdový kotúč Kawasaki W 650 | Rick_James | 14 | 14.10.2022 v 08:57 vikki |
Rozmer pneumatik v palcoch Kawasaki W 650 | Rick_James | 7 | 24.10.2021 v 21:20 Libor46 |