Téma: Kawasaki w 650 jak ochudit směs
17.3.2024 v 06:47
Zdar chlapi, řeším vysokou spotřebu na své Kawasaki w650, žere 8l/100km.
Dal jsem motorku k mechanikovi na seřízení karburatorů. Chlapík karbece vyčistil, povyměňoval co bylo potřeba (těsnění, membránu...), přeměřil trysky, seřídil, vyčistil airbox a dal nový vzduchový filtr, seřídil ventily.
Změna nenastala.
Když motorku startuju, zakopává někde okolo 600 otáček, když chci použít sytič, vytáhnu ho tak maximalne o 1/3, otáčky se zvýší tak na 700 a pak se motor začne "uchlastávat". Když je motorka zahřátá, drží nastavený volnoběh otáček.
Na motorce jsou neoriginalni vyfuky Endy exhaust. Nevim, jestli to muze delat takovou neplechu.
Tlaky na válcích jsou, levý válec 10 baru, pravý 11,5, což je podle manuálu v normě. Trysky jsou takové, jaké mají být podle manuálu. Dokonce jsme je přeměřovali.
V dalším kroku proběhla výměna trysky z originalni 118, na 110 a to také nepomohlo.
Poslední věc, která mechanika napada, je snížit hladinu v plovákovce. Což bude dělat teď.
Mě osobně se to zdá, jako kdyby to způsoboval sytič. Jestli nemůže zůstat někde vyset, ale podle mechanika, je to zkontrolované a je to prý tak jednoduchý systém, že tam není jak by to ten sytič mohl ovlivňovat.
Nevím co s tim. Vysněná motorka a takovýhle trable.
Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal, budu rád, když poradíte.
Jinak, ať se daří.
Naposledy editováno 20.03.2024 23:20:12
Dal jsem motorku k mechanikovi na seřízení karburatorů. Chlapík karbece vyčistil, povyměňoval co bylo potřeba (těsnění, membránu...), přeměřil trysky, seřídil, vyčistil airbox a dal nový vzduchový filtr, seřídil ventily.
Změna nenastala.
Když motorku startuju, zakopává někde okolo 600 otáček, když chci použít sytič, vytáhnu ho tak maximalne o 1/3, otáčky se zvýší tak na 700 a pak se motor začne "uchlastávat". Když je motorka zahřátá, drží nastavený volnoběh otáček.
Na motorce jsou neoriginalni vyfuky Endy exhaust. Nevim, jestli to muze delat takovou neplechu.
Tlaky na válcích jsou, levý válec 10 baru, pravý 11,5, což je podle manuálu v normě. Trysky jsou takové, jaké mají být podle manuálu. Dokonce jsme je přeměřovali.
V dalším kroku proběhla výměna trysky z originalni 118, na 110 a to také nepomohlo.
Poslední věc, která mechanika napada, je snížit hladinu v plovákovce. Což bude dělat teď.
Mě osobně se to zdá, jako kdyby to způsoboval sytič. Jestli nemůže zůstat někde vyset, ale podle mechanika, je to zkontrolované a je to prý tak jednoduchý systém, že tam není jak by to ten sytič mohl ovlivňovat.
Nevím co s tim. Vysněná motorka a takovýhle trable.
Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal, budu rád, když poradíte.
Jinak, ať se daří.
Naposledy editováno 20.03.2024 23:20:12
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Přivez ji do Orlové a dám ti ji do pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Taky radím, svěř to odborníkovi. Neoriginálním výfukem je to rozjebaný. Jenom měnit trysky nestačí. Pokud je ta ohromná spotřeba způsobena špatně nastavenou směsí, musí to i blbě jet.
Na druhou stranu, z vyprávění, i zde na fóru, vím, že jsou experti, kteří s takovou spotřebou dokážou jezdit i se zdravou motorkou. Na okruhu to asi není problém, v silničním provozu je to už neumětelství.
Na druhou stranu, z vyprávění, i zde na fóru, vím, že jsou experti, kteří s takovou spotřebou dokážou jezdit i se zdravou motorkou. Na okruhu to asi není problém, v silničním provozu je to už neumětelství.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Borntobewild> To jsem prave udelal. Mam to v dilne, kterou mi nezavysle na sobe nekolik lidi doporucilo. Chlap se nejevi jako amater.
Je to moje prvni motorka, tak srovnani uplne nemam, ze bych umel rict, ze jede blbe.
Rozhodne ale jezdim v klidu, zadny extremy. Mezi mesto do 100km/h. V podstate na tom hlavne jezdim do prace, 10 km trasa, kde je nejvyssi povolena rychlost 70km/h.
Uvidime, co se sfane po snizeni te hladiny v plovakovce.
Jeste me napadlo oslovit origo Kawasaki servisy, jestli s tim treba nemaji zkusenost.
Je to moje prvni motorka, tak srovnani uplne nemam, ze bych umel rict, ze jede blbe.
Rozhodne ale jezdim v klidu, zadny extremy. Mezi mesto do 100km/h. V podstate na tom hlavne jezdim do prace, 10 km trasa, kde je nejvyssi povolena rychlost 70km/h.
Uvidime, co se sfane po snizeni te hladiny v plovakovce.
Jeste me napadlo oslovit origo Kawasaki servisy, jestli s tim treba nemaji zkusenost.
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Ja vidím problém (časť problému) tu "V podstate na tom hlavne jezdim do prace, 10 km trasa" mne na jazdenie do práce cca 6km Inazuma berie kľudne aj o 2litre na 100km viac ako keď sa idem odviezť niekde ďalej. Naštartuješ motorku, necháš povrčať kým sa oblečieš + tie krátke trasy keď ledva stihneš zohriať motor a už ho vypínaš lebo si na mieste sa na karburátorových motorkách takto prejavia.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Veiška> ťažko povedať, ale je to bohaté, bolo to merané na zohriatej alebo studenej? voľnobeh alebo otáčky? riešiť hladinu je blbosť, pokiaľ si nič so sedlami ih. ventilov nerobil, treba riešiť skrutky bohatosti! musím že sú tam zospodu, už si nepamätám. inak tie karboše som kamarátovi stále čistil, to bolo nenormálne.
(reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs
lecomondo píše: Ja vidím problém (časť problému) tu "V podstate na tom hlavne jezdim do prace, 10 km trasa" mne na jazdenie do práce cca 6km Inazuma berie kľudne aj o 2litre na 100km viac ako keď sa idem odviezť niekde ďalej. Naštartuješ motorku, necháš povrčať kým sa oblečieš + tie krátke trasy keď ledva stihneš zohriať motor a už ho vypínaš lebo si na mieste sa na karburátorových motorkách takto prejavia.
Pokud to jako vemeno nenechává studené běžet na prázdno a ještě na sytič, ale normálně nastartuje, počká pár vteřin, rozjede se, sundá sytič a jede, i v případě 10km to nemůže žrát jíc jak dvojnásobek normálu. Je to vzducháč, to je ohřáté po pár metrech.
Veiška píše: I podle masinky na emise, je to pry prilis bohate. Me ty cisla teda nic nerikaji, ale podle mechanika...
lecomondo>
U toho karburátoru je problém, že se to musí měřit a ladit při různém zatížení. A obzvláště je-li tam neorigo výfuk, bude to ještě ovlivněné otáčkama. Jak píše Kohlstein, vrazit do výfuku lambdasondu a ladit za jízdy.
Ahoj, hlavne pokud si ten mechanik myslí že je to hladinou, a chce ji snižovat, najdi si jiného. Bude to v bohatosti.....ješte bych se podíval zda je volná cesta od vzduchového filtru. Tahle motorka musí jezdit do 4 lt na 100 km.
Naposledy editováno 19.03.2024 20:08:00
Naposledy editováno 19.03.2024 20:08:00
Keď som pred cca 20 rokmi kupoval Guzzinu predvádzačku (Nevada 750), chlapci u predajcu štelovali karburátory ostošesť a vypadali nejak nespokojní.
Ale som naliehal, nech sa už neserú, veď to funguje, berem a basta, tak, ako je, mi stačí...
Na prvej záručnej sa mechanik s obavami pýtal, koľko to žere a či som spokojný.
Reku, ano, som maximálne spokojný, žere to okolo 4,7 - 5,2 na sto.
Prekvapene sa pýtal, ako som to opravil, oni - nech robili hocičo - pod 8 litrov na 100 sa nemohli dostať.
Tak som mu s úsmevom vysvetlil, že páni, vy ste menili pokazený tacháč na nový, ale ste zohnali len tacháč v míľach. To znamená, že aj vzdialenosť ráta v miľach.
Potom tých 8 litrov na 100 nie je až tak zlé, veď to je síce 8 litrov, ale na 161 km...
Chlapík si len ťukol na čelo a strašne sa smial: "Bóóóže, aký sme my boli blbci..."
Samozrejme s tým mile-tacháčom sa dalo žiť, značenie rýchlosti bolo na ciferníku menšími číslicami aj v km/h, no a servisné intervaly sa dajú vydedukovať aj z najazdených míl...
Píšem to preto, lebo sa stáva v indivindi dovoze, že dovozca prelepí míľový ciferník na kilometrový (dá sa zohnať, ale dnes to ani vytlačiť doma nie je problém), ale mechanické počítadlo (ako bolo aj to moje) ráta naďalej míle.
No a u elektronických sa to dá väčšinou prepínať (míle - km), ale tam aj rýchlosť jazdy sa prepne, tam sa neprelepí len tak jednoducho ciferník.
Nepíšem to, aby som poradil, len ako zaujímavosť, kde všade môže byť pes zakopaný, aj keď je ten pes inak zdravý a živý...
Ale som naliehal, nech sa už neserú, veď to funguje, berem a basta, tak, ako je, mi stačí...
Na prvej záručnej sa mechanik s obavami pýtal, koľko to žere a či som spokojný.
Reku, ano, som maximálne spokojný, žere to okolo 4,7 - 5,2 na sto.
Prekvapene sa pýtal, ako som to opravil, oni - nech robili hocičo - pod 8 litrov na 100 sa nemohli dostať.
Tak som mu s úsmevom vysvetlil, že páni, vy ste menili pokazený tacháč na nový, ale ste zohnali len tacháč v míľach. To znamená, že aj vzdialenosť ráta v miľach.
Potom tých 8 litrov na 100 nie je až tak zlé, veď to je síce 8 litrov, ale na 161 km...
Chlapík si len ťukol na čelo a strašne sa smial: "Bóóóže, aký sme my boli blbci..."
Samozrejme s tým mile-tacháčom sa dalo žiť, značenie rýchlosti bolo na ciferníku menšími číslicami aj v km/h, no a servisné intervaly sa dajú vydedukovať aj z najazdených míl...
Píšem to preto, lebo sa stáva v indivindi dovoze, že dovozca prelepí míľový ciferník na kilometrový (dá sa zohnať, ale dnes to ani vytlačiť doma nie je problém), ale mechanické počítadlo (ako bolo aj to moje) ráta naďalej míle.
No a u elektronických sa to dá väčšinou prepínať (míle - km), ale tam aj rýchlosť jazdy sa prepne, tam sa neprelepí len tak jednoducho ciferník.
Nepíšem to, aby som poradil, len ako zaujímavosť, kde všade môže byť pes zakopaný, aj keď je ten pes inak zdravý a živý...
3 reakcí na tento příspěvek Kawasaki w 650 jak ochudit směs
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Ja som to tušil, aj keď neveril, že to tak aj bude...
Tak toto ma rozosmialo znova.
Čert ber začiatočníkov a aj vzdialenosť na pracovisko, ale že ani mechanik, štelovač karburátorov v tom nemá jasno, tak to je fakt sranda...
Hlavne, že usilovne ladil karbec úplne zbytočne...
Dobre, že nevyštudoval za lekára, už by operoval päťkrát zdravého pacienta...
Ešte jedno story k tomu:
Keď som tú moto kúpil, po vybavení polície som zaparkobal pred našou projekčnou kanceláriou (foto od kolegy).
Kolegynka, že ona ešte nikdy nesedela na motorke, či s ňou nespravím kolečko.
Prilbu som pre ňu mal, teda že jasne, ale viac, ako štyri kolečka s ňou asi nezvládnem.
Banda sa smiala, ja som dostal po hlave a nasadla.
Ešte v meste sa ozvala, že idem moc rýchle, ale ja som odkázal na tacháč, akože sme v meste a je to len 60.
Zdvihla sa, pozerá na tacháč a konštatovala, že ozaj, ale v aute sa jej zdá tá šesťdesiatka nejak pomalšia...
Po návrate som jej pred obecenstvom vysvetlil, že jej tušenie okolo rýchlosti bolo celkom správne, mne to ukazuje míle/hod. a 60 mph je skoro 100 km/h (presne 96,6).
Uchmatla metlu pri vchode a začala ma s ňou mlátiť, pred očami veselého publika sme spravili 100 jarných km okolo baráku...
Naposledy editováno 19.03.2024 12:06:44
Tak toto ma rozosmialo znova.
Čert ber začiatočníkov a aj vzdialenosť na pracovisko, ale že ani mechanik, štelovač karburátorov v tom nemá jasno, tak to je fakt sranda...
Hlavne, že usilovne ladil karbec úplne zbytočne...
Dobre, že nevyštudoval za lekára, už by operoval päťkrát zdravého pacienta...
Ešte jedno story k tomu:
Keď som tú moto kúpil, po vybavení polície som zaparkobal pred našou projekčnou kanceláriou (foto od kolegy).
Kolegynka, že ona ešte nikdy nesedela na motorke, či s ňou nespravím kolečko.
Prilbu som pre ňu mal, teda že jasne, ale viac, ako štyri kolečka s ňou asi nezvládnem.
Banda sa smiala, ja som dostal po hlave a nasadla.
Ešte v meste sa ozvala, že idem moc rýchle, ale ja som odkázal na tacháč, akože sme v meste a je to len 60.
Zdvihla sa, pozerá na tacháč a konštatovala, že ozaj, ale v aute sa jej zdá tá šesťdesiatka nejak pomalšia...
Po návrate som jej pred obecenstvom vysvetlil, že jej tušenie okolo rýchlosti bolo celkom správne, mne to ukazuje míle/hod. a 60 mph je skoro 100 km/h (presne 96,6).
Uchmatla metlu pri vchode a začala ma s ňou mlátiť, pred očami veselého publika sme spravili 100 jarných km okolo baráku...
Naposledy editováno 19.03.2024 12:06:44
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Chlapy, je mi jasny, ze jste tu vsichni kapacity, tak vam to prijde jako neco nemyslitelnyho. Ale vzpomente na svych prvnich 1000 km na motorce. Ty kilometry clovek vnima jinak nez v aute, nebo aspon ja ano. Kazdopadne jsem dylina a zaslouzim si vysmech. Tim bych to uzavrel.
Dalsi vec, ta hlavni, ale zustava a to je ta bohatost smesi. Zkouselo se vsechno, co jste psali, krome te lambda sondy do vyfuku a jezdit.
Napadlo me, jestli nezkusit sehnat nejaky "prostupnejsi" vzduchovy filtr, ktery by pustil vic vzduchu. Anebo tam zkusit dat ty puvodni vyfuky a zmerit emise.
Co myslite?
Dalsi vec, ta hlavni, ale zustava a to je ta bohatost smesi. Zkouselo se vsechno, co jste psali, krome te lambda sondy do vyfuku a jezdit.
Napadlo me, jestli nezkusit sehnat nejaky "prostupnejsi" vzduchovy filtr, ktery by pustil vic vzduchu. Anebo tam zkusit dat ty puvodni vyfuky a zmerit emise.
Co myslite?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Veiška> Ještě jsi neodpověděl na otázku, v jakém režimu jste ty emise měřili? Protože na volnoběh by to u motorky nemuselo ničemu vadit, naopak se to tak schválně nastavuje např. kvůli brždění motorem a cukání v nízkých otáčkách. Pro to nastavení slouží pivot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki w 650 jak ochudit směs
Krautkopf> bylo to mereno jak za volobehu, tak v otackach. Pokazde to bylo pry bohate.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Brzdový kotúč Kawasaki W 650 | Rick_James | 14 | 14.10.2022 v 08:57 vikki |
Rozmer pneumatik v palcoch Kawasaki W 650 | Rick_James | 7 | 24.10.2021 v 21:20 Libor46 |
Kawasaki W650 Kawasaki W 650 | Rick_James | 3 | 21.2.2020 v 13:07 pps2 |