Cestou od prodejce domů jsem držel cestovní rychlost 120 - 140 km/h. Po cca. 100km, viz fotka přístrojové desky se motorka se po ubrání plynu na rovince lehce rozvlnila, myslel jsem nejdřiv že je rozbitá silnice. Přidal jsem a znovu ubral, motorka se rozvlnila víc. Došlo mi že to asi nebude silnici ale motorkou, pustil jsem plyn a chystal se zajet ke kraji, ale v tu chvíli už kolo upadlo úplně a z rychlosti cca 120 km/h jsem zastavil viz. fotky. Celé se to odehrálo behěm cca 30 vteřin. Všimněte si viditelné brzdné dráhy na jednom z obrázků. Dálnice byla naštěstí prázdná, ještě o metr dál a jel bych domů nohama napřed naporcován o svodidla.
Víc fotek v 8Mpix rozlišení na tomto odkazu:
http://www.uloz.to/8830733/nehoda-rar
heslo do archivu: BMW
Moto jsem majiteli samozřejmě ihned vrátil.
Jdu zapít druhé narozeniny.
Naposledy editováno 01.05.2011 12:46:51
tkubik2004 píše: neprodával ti to jako novinku od BMW, že už kolo není letmo uložený ale vůbec . Asi Italové jim to poradily.
Ach ten češtin...Jinak znamemu po dojeti do garaze a nahozeni na hlavni stojan upadlo zase kolo predni. Jednalo se o BMW K1200LT. Proste, "bavoraci toto cas od casu delaji"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
Dovi píše: Nebo to udržel ten sekundární řetěz, než se utrhl - nikde ho u zadního kola nevidím
Já ho ale taky nevidím Vidí ho tam někdo?
1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
neříkám že nevěřím že by to to nebylo možníé, ale spíš bych se přikláněl k nějaké únavě materiálu než ke skryté závadě o které prodávající věděl..
Ono jestli motka dostávala za uši v terénu,přeci jen na to úplně stavěná není,tak tohle může být důsledek takovýho používání...
Naposledy editováno 30.04.2011 23:13:54
2 reakcí na tento příspěvek BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
ale tam je matroš jak kráva
Naposledy editováno 30.04.2011 23:33:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
Naposledy editováno 30.04.2011 23:34:09
Bohužel hned po události jsem byl rád že žiju a nenapadlo mě to fotit i z druhý strany. Hodinu po tom si to majitel zas odvezl. Z těch 4 šroubů co drží kolo ke zbytku motorky se jeden zlomil tak že část zůstala v závitu na motorce a zbytek někam ulítl a zbylé 3 šrouby měly závit ožvejkanej tak že byly na vyhození. Vypadalo to jako kdyby je někdo vyrval než vyšrouboval. Nevím jestli to tak bylo už při převzetí nebo až v důsledku nehody...nenapadlo mě před koupí sundavat zadní kolo a kontrolovat to.
Naposledy editováno 01.05.2011 00:18:04
Dovi píše: Hoba, asi při Tobě musel stát Anděl strážný - fakt ses podruhé narodil.
Nebo to udržel ten sekundární řetěz, než se utrhl - nikde ho u zadního kola nevidím
jj presne pichnul retez a pak tim tlakem ulitnul!
čo ti na to predchadzajuci majitel povedal,ked si mu volal alebo si prišiel preto.
Ozaj,dufam že aj pri tejto katastrofalnej skusenosti na BMW hadam nezanevrieš.
Aj ked by som sa nečudoval.Stale pozeram na tie fotky,mraz my beha po chrbte
Naposledy editováno 01.05.2011 07:26:07
1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
2)je pěkné že motorka krásně stojí i bez stojánku
3)na to že jsi jel 120 je spodní zavěšení kardanu ve skvělé kondici(čekal bych že se ubrousí o dost víc.
4)majitel měl určitě prasklý díl na defektoskopii,kde mu řekli ať to rychle prodá že to vydrží jen jízdu kousek od něj.
5)skryté vady - jestli se jim tak neříká právě proto že nejsou vidět.
6)dost z místních přispěvovatelů asi praktikuje rčení - podle sebe soudím tebe - hned mají jasno.
7)hlavně že se ti nic nestalo horšího.
Zet. píše:
3)na to že jsi jel 120 je spodní zavěšení kardanu ve skvělé kondici(čekal bych že se ubrousí o dost víc.
5)skryté vady - jestli se jim tak neříká právě proto že nejsou vidět.
3)Motorka driftovala po zaseklé pneumatice, ta byla vespod prodřená ná plátno. Spodní zavěšení kardanu ještě dopadlo dobře.
5)Do kupní smlouvy jsem si prosadil kromě zákonem dané lhůty půl roku pro skryté vady také 7 dní na vrácení bez udání důvodu. Měl jsem v plánu dát moto na prohlídku do servisu ihned po příjezdu domů. Pokud by tam byla nějaká závada o které mi prodejce neřekl, moto bych mu vrátil a ušetřily by se diskuze o tom co jsem před koupí věděl/nevěděl a co je/není skrytá vada. Týden nebyl třeba, stačila hodina...ani do servisu jsem nemusel. Prodejce musel podle smlouvy vrátit na místě bez keců peníze. Čekám že v nejbližších dnech se tu objeví nový inzerát na BMW R1150GS udržované, s pravidelným servisem...
Naposledy editováno 01.05.2011 09:25:41
1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150GS, ve 120km/h upadlo zadní kolo
Trochu OT:Proč se musí na takových fotkách začerňovat spz?Nějak jsem to nepochopil.
PS:Super nápad s tou smlouvou! V tvém případě přímo vnuknutí!
Naposledy editováno 01.05.2011 08:51:58
Anti píše: Trochu OT:Proč se musí na takových fotkách začerňovat spz?Nějak jsem to nepochopil.
Na poslední přidané fotce už začerněná není, stejě tak na odkazu pro stažení fotek v plném rozlišení je všechno vidět. Pokud by chtěl původní majitel motorku prodat znovu, tak
pro všechy zájemce pro kontrolu výrobní číslo rámu: WB10415A71ZE15549
Naposledy editováno 01.05.2011 09:06:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |