Zajímalo by mě, jak je to se servisem u jednotlivých ročníků(2007-2010), a v čem se od sebe liší krom novějšího designu?
Co jsem zjistil, tak od 08 jsou podložky pod ventily a olej je zvlášt do motoru a převodovky.
Ten olej je v pohodě, to bude o pár korun držší na výměnu, ale jak je to s těmi podložky finančně?
Díky za rady
Domaci mastici zde to zabrousi i smyrkem
Ale rozhodne se ta vule nejak hned menit nebude ze bys to serizoval kazdej mesic.
to ze to ma oddeleny olej prevodovku a motor je jen a jen DOBRE tak to ma vecina novejch pekacu.
Jo jinak kupuj cim novejsi tim lepe.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 450 2008
Naposledy editováno 29.04.2011 12:56:14
3 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 450 2008
David gas píše: Nevím, jestli novější 4T od KTM je zrovna výhra...Problematické napínáky,olej žerou skoro všechny už z výroby,ročníky 08 problémy se spojkou....Co se týče spolehlivosti "zlatý starý motory".Asi proto má být příští rok novej motor..
..proto je to nejprodávanější a nejvíce používané moto!
Naposledy editováno 30.04.2011 07:29:12
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 450 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 450 2008
David gas píše: Nevím, jestli novější 4T od KTM je zrovna výhra...Problematické napínáky,olej žerou skoro všechny už z výroby,ročníky 08 problémy se spojkou....Co se týče spolehlivosti "zlatý starý motory".Asi proto má být příští rok novej motor..
A ze nejvic toho vdycky vi ti,co takovou motorku nemaj :)
08 ma nejake problemy co 07 nemela,ale z tech co jsi napsal,tak to neni ani jeden :)
Ale oproti 07 je to uplne jina(lepsi)motorka
Kdyz uz teda,doporucil bych model 09,ktary uz ma vychytany problem se starterem a s guferem na klice.
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 450 2008
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 450 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 450 2008
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 450 2008
A nový majitel to nechal rozdělat a pak se mě ještě znova ptal jestli to vůbec mělo ty mth, že uvnitř bylo vše o.k.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 450 2008
Vana666 píše: Když jsem prodával svou 450EXC 08 měla 255 mth bez jediného zásahu do motoru. Jen výměny oleje a kontroly ventilů (stejně se za celou dobu nehly)
A nový majitel to nechal rozdělat a pak se mě ještě znova ptal jestli to vůbec mělo ty mth, že uvnitř bylo vše o.k.
To dává smysl a věřim tomu, nicméně pak vidim inzeráty typu: "Prodám EXC 450/010. Super stav, první majitel, najeto 80 motohodin, komplet GO!- píst, rozvody, ojnice, převodovka, bez investic jen jezdit"
A jako laik se ptám, jak to je- tu "GO" tak brzo ty majitelé dělaj jen jako prevenci nebo proč?
Jinak mám EXC 450/04, podle toho ktm tachometru má 300 mth a motor nebyl taky nikdy rozdělanej... a jezdí, až tam něco rupne tak ji vyhodim.
M6 píše: To dává smysl a věřim tomu, nicméně pak vidim inzeráty typu: "Prodám EXC 450/010. Super stav, první majitel, najeto 80 motohodin, komplet GO!- píst, rozvody, ojnice, převodovka, bez investic jen jezdit"
A jako laik se ptám, jak to je- tu "GO" tak brzo ty majitelé dělaj jen jako prevenci nebo proč?
Jinak mám EXC 450/04, podle toho ktm tachometru má 300 mth a motor nebyl taky nikdy rozdělanej... a jezdí, až tam něco rupne tak ji vyhodim.
..u nás se "zjevila!... přesně jak píšeš...r.v.2010 ...75 MTH..po GO!....a pak se zjistilo,že ji "dotyčný" utopil a snažil se to "rozjet" ..a ještě to zkusili ,jako že to byl zmetek z výroby,ale republika je malá,že!??!