A teď dotaz,je to palivem??? Nikdy mi to nedělalo (ale neměl jsem předtím výfuk Leo Vince).
A další věc je ta,že mi toto stejné udělalo 2x s autem. Natankuju a pak Mazda nedrží volnoběh na křižovatkách, otáčky padají a motor zdechá. Ovšem na druhý den už auto jede bez problémů.
Na OMV jsem je zajel upozornit,že mají špatné palivo,ale byl jsem ujištěn,že mají všechny kontroly na paliva v pořádku.
Tak kde je zakopanej pes??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100
Ozzy_ píše: Ja myslim ze problem modernich motorek je ze TO kazdej ladi misto aby se naucil jezdit Cest vyjimkam
Jasný že bych raději jezdil. Musím ale trčet v práci
Sakra, jak bych si zajjjeeezzdiiillllll
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100
1 reakcí na tento příspěvek OMV - Carrera 100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100
dva_hrnce píše: můžu potvrdit, s vervou se zvedla maximálka cebra o 3km/h
a seš si jistej že ses jen dobře nevysral??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100
Paine píše: No trochu sem o tom něco přečetl a pokud sem to správně pochopil, tak benzín tak jak se vyloučí jako odpad při výrobě nafty z ropy, tak má v základu cca 85 oktanů, ale různejma přísadama se pak dělá 91 a 95, ale vše nad 98 oktanů je honěný aditivama, takže ano 100 oktanů normálka existuje, jestli najdu ten článek tak ho sem hodím.
Ahoj tohle si přečti a možná pochopíš jakou blbost vlastně děláš když kupuješ to co kupuješ
Testy vysokooktanových paliv
Naposledy editováno 04.06.2011 10:13:49
Pro_man píše: Ahoj tohle si přečti a možná pochopíš jakou blbost vlastně děláš když kupuješ to co kupuješ
Testy vysokooktanových paliv
Je TO zbytecny, "VONI" to cejtej !
vegas píše: 1, Nikde není psané, že např. OMW Carrera 100 = 100 oktanů. Má jich pouze 98. Ta stovka je jen obchodní název nic neříkající o oktanech.
2, Občas tyto prémiové paliva tankuju, ale ne z duvodů počtu oktanů a cetanů u nafty, ale z důvodu lepších přísad, které čistí, mažou, ochraňují určité části motoru.
Z toho důvodu se může stát, že motor občas zakucká, když jim projdou odstraněné nečistoty.
To jsem chtěl slyšet
Shell FuelSave
Naposledy editováno 04.06.2011 17:02:05
2 reakcí na tento příspěvek OMV - Carrera 100
Je to o aditivech a pri cene o korunu ci dve vyssi nez bezne N95 mi to zilu netrha a hlavne, kdyz jsou ruzny slevove programy, kdy diky tomu casto tankuju Carreru 100 za cenu bezneho N95. Jen skoda, ze nejblizsi OMV cerpacku mam cca 35km daleko A v Nachode jsou hned dve Shellky par kilaku od sebe ...
Falco bylo osazeno K&N filtrem, laďáky Viper. Ale ikdyž to s čipem Arrow vyhladilo propad ve výkonu, nebylo to zřejmě úpně ono a kvalitnější benzín byl poznat. Na GSX-Ru k6 přechod z 95 na 98oktan LUK oilu nepostřehnutelný, jen že stojí méně něž 95ka VPR Shell. Do auta beru předepsanou 98, ale v porovnání s 95kou je to taky bez rozdílu, opět jen je levnější než 95 VPR Shell a pro dobrý pocit že tam leju co tam patří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OMV - Carrera 100
LukynF. píše: Tankuju prakticky vyhradne Carreru 100 ci VPower a at se rika kdo chce, Hornet mi proste jede lepe, lepe starnuje, drzi otacky, jde za plynem, ... Kdyz tam nekdy musim dat beznej N95, tak je neopak citit, ze se motoru tolik za otackama nechce.
Je to o aditivech a pri cene o korunu ci dve vyssi nez bezne N95 mi to zilu netrha a hlavne, kdyz jsou ruzny slevove programy, kdy diky tomu casto tankuju Carreru 100 za cenu bezneho N95. Jen skoda, ze nejblizsi OMV cerpacku mam cca 35km daleko A v Nachode jsou hned dve Shellky par kilaku od sebe ...
co to je za pí... že ti líp startuje motor a drží otáčky když tam naliješ lepší palivo. Moto mi chytá na škrtnutí a otáčky se ani nehnou i kdybych měl nastartováno třeba hodinu, přece kvůli tomu tam nebudu lít dražší benzín Bych se vsadil, kdyby si něvěděl co máš v nádrži, že to nepoznáš....
PetrSV píše: co to je za pí... že ti líp startuje motor a drží otáčky když tam naliješ lepší palivo. Moto mi chytá na škrtnutí a otáčky se ani nehnou i kdybych měl nastartováno třeba hodinu, přece kvůli tomu tam nebudu lít dražší benzín Bych se vsadil, kdyby si něvěděl co máš v nádrži, že to nepoznáš....
Moje řeč!!! Chlapi zajděte si FAQ CIMBU Nejzajímavější do diskuse je bod 25. CIMBU je firma (zkušený pán mr. Cimbu) zabývající se dlouho laděním koncernových motorů VW, a závodních motorů. Není povolanějšího a znalejšího člověka na vylepšení výkonu než je on...Mimochodem v každém výčtu kvalitních čerpacích stanic vždy chybí zrovna SHELL a není to náhoda...
Někteří výrobci automobilů doporučují či přímo nakazují tankovat do vozů s benzinovými motory palivo BA 98 oktanů. Zpravidla se jedná o vysoce výkonné modely, poslední dobou díky downsizingu (zmenšování objemů) se to začíná týkat i modelů, kde nebylo toto palivo vyžadováno. Větší oktanové číslo benzinu v praxi znamená, že pokud je palivo v pořádku, je daný motor méně náchylný na detonační spalování, které zvětšuje zatížení ložisek klikového ústrojí a zvyšuje teplotu spalovacího prostoru. U starších modelů Škoda laici při detonačním spalování říkali že „klepají ventily“, ve skutečnosti se díky enormním nárůstům tlaku ve spalovacím prostoru prakticky prohýbal celý odlitek hlavy motoru doprovázený tímto charakteristickým zvukem.
Výše jsem napsal, že „pokud je palivo v pořádku“. Dle mých osobních, opravdu draze zaplacených zkušeností, je problém v tom, že na území ČR má málokteré palivo s deklarovanými 98 a více oktany skutečně tuto kvalitu. Vzhledem k tomu, že je o cca 3 – 4 Kč dražší, málokdo ho tankuje. Přísada zajišťující OČ je však velmi těkavá, takže palivo s malou výtočí v tancích u benzinových stanic i ve velkoskladech stárne. Dle mých osobních zkušeností s automobilem Subaru Impreza STI, který je na správnou kvalitu paliva hodně citlivý, mnohdy nedosahuje u nás palivo s OČ 98 a výše ani kvalit BA 95, které má naopak u kvalitních ČS běžně hodnoty 96 – 97 oktanů. V průběhu své diagnostické praxe jsem už několik automobilů natankovaných palivem 98 oktanů „spravil“ aplikací přípravku na zvýšení oktanového čísla. Doporučuji tedy tankovat běžný BA 95 u kvalitních ČS a aplikovat „Octanebuster“ neboli zvyšovač oktanového čísla. Tento přípravek seženete u dobrých prodejců, nebo na velkých ČS v oddělení malých záhadných lahviček. Čtěte pozorně příbalový leták nalepený na zadní části přípravku. Rozhodně nic nezkazíte ani čtvrtletní aplikací „Čističe palivové soustavy“. Oba přípravky vyrábí např. Liqui Moly, Sonax, STP, Golden Eagle atd., cena se pohybuje za stejný přípravek od 120 do 160 Kč.
--------------------------------------------------------------------------------
26. Slyšel jsem, že motory TDI CR jsou náchylnější na používanou naftu než motory předchozí generace TDI PD. U jakých čerpacích stanic mám motorovou naftu tankovat a vyplatí se používat vysoce aktivovanou naftu s cetanovým číslem 60?
Tlak až 250 MPa (2 500 barů) se u motorů TDI PD vytvářel přímo v PD elementu, kde pístek ovládaný vačkovým hřídelem stlačoval motorovou naftu prakticky přímo do spalovacího prostoru. Oproti tomu se tlak až 180 MPa (1 800 barů) systému TDI CR vytváří v rotačním jedno pístovém čerpadle a k jednotlivým vstřikům je veden přes tlakový zásobník (rail) trubičkami.
Pístek rotačního čerpadla je prakticky mazán jen naftou, takže je tak závislý na její mazací schopnosti. Velmi nebezpečnou může být i kavitace, při těchto tlacích může díky příměsím v naftě docházet k lokálním varům na povrchu pístku čerpadla a tím vytrháváním drobných částeček jeho materiálu z povrchu. Protože tento jeden pístek zásobuje prakticky všechny čtyři válce (u TDI PD je vždy jeden PD element na válec), jsou nároky na něj podstatně vyšší a tento systém je dle zkušeností po skončení záruky obecně poruchovější.
Vzhledem k prakticky stejné úrovni vnitřního hluku se mi jeví tento moment jako hlavní důvod, proč byl tento systém do koncernových motorů zaveden. Motorová nafta pro motory TDI CR by měla splňovat normu dle DIN EN 590.
Z výše uvedených důvodů doporučujeme do těchto moderních motorů naftu tankovat u značkových čerpacích stanic, jako jsou Benzina, OMV, Agip, Euro–oil, Paramo či Slovnaft. Pokud vám v tomto výčtu chybí ještě jedna známá značka, tak nechybí, nezapomněl jsem na ni. Na rozdíl od vysokooktanových benzínů, jejichž kvalita je velmi kolísavá je dobré tankovat NM s cetanovým číslem 60, motor s ní má klidnější a tišší chod a cca o 0,5 l/100 km nižší spotřebu. Podobných výsledků však dosáhnete i při tankování běžné nafty u výše uvedených čerpacích stanic s její dodatečnou aditivací speciálními přísadami na zvýšení cetanového čísla. Ve srovnání s NM 60 ušetříte již při tankování a takto upravená běžná nafta se chová prakticky stejně.
2 reakcí na tento příspěvek OMV - Carrera 100
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukání motorky Yamaha FZ6 N | virten | 14 | 11.6.2024 v 17:13 makiyn5 |
záběr spojky Yamaha FZ6 N | Dymus | 8 | 26.5.2024 v 17:13 kuzmič |
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N | zero1724 | 2 | 23.10.2023 v 08:31 zero1724 |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Nádrž Yamaha FZ6 N | RTSbike | 10 | 30.7.2023 v 08:15 RTSbike |