Proti Transalpovi musim říct že je V-Strom na moje použití perfektní, až na to, že i se zadní pružinou na max jsme šli celkem často na dorazy ale HLAVNĚ!!! všude jsem dřel břichem!!! (krytem motoru nebo centrálnim stojanem). Jezdim brutálně naloženej a ve dvou, to je pravda, ale když škrtám i tam, kde to kámoš na Fazeru (byť sám, ale taky docela naloženej) v pohodě projede, tak mi to teda docela vadí. A nebavim se tu jen o albánské silnici ale i o zpomalovacích prazích u nás nebo maďarsku u Tesca a pod. Co silniční motorky v pohodě projedou, já jedu ani né krokem a čekám ránu...
Takže - co s tim?
1) progresivní pružinu na zadek
2) nějaká speci. táhla která zadek zvednou
3) kombinace 1 a 2
4) celej novej tlumič (touratech prodava ohlins za 13 tis.)
5) jiná motorka
Chápu že to je takové SUV a žádnej offroad, ale ať jsem na tom naloženej se světlou vejškou alespoň tak jako normální silniční motorka když né líp...
P.S.: jela s náma i dvojice na litrovym V-Smrkovi a měli stejnej problém jako my.
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Nic méně i při vyjížďce na lehko jen ve dvou lidech s prázdnym topcase sem drhnul tam co kámoš na Fazeru (sám) v poho projel - ale to jsem měl malé předpětí na zadní pružině.
1 cm asi nic nevyřeší - potreboval bych min tři aspoň- si myslim...
Koukni do cestopisu jak byl naložený Over a taky každou chvilku někde brousil břicho.
Určitě s tím jde něco udělat, ale když už chceš jezdit albánii apod.tak změň moto.
Sorry, ale podle mě strom do terénu nepatří.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
O povolene nalozeni se nestaram - Transalp mel mnohem slabsi konstrukci a zvladal - jen na tom asfaltu kde prave jezdim 99% se na V-Stroma nechytal
Spis mne zajima jestli to uz nekdo neresil nez teoreticke rady jeslti to nepretezuju nebo kam s jakou motorkou mam jezdit. Rikam ze skrtam i na 5 cm prahu u Tesca...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Jak rikam - pro mne je strom super (pomer cena - vyuziti) ale potrebuju aby tak nalozenej nekec na prdel...
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
jirin.sv píše: Změř si na Stromku vzdálenost od horního po spodní úchyt centrálu a dodej to sem. Pokud to odpovídá SV, tak ti doporučím vhodný tlumič. Na SV už z výroby stojí za prd a u Stroma to asi bude podobné. Většinou se pro jednoho jezdce do 90 kg doporučuje tlumič z ZX-10R a pro větší zatížení ZX-14.
Na Stromu je nastavitelnej útlum i předpětí a to navíc hydraulicky kolečkem ze strany motorky. to asi na SV neni...
Asi nejjednodušší řešení je nějaký obrněný kryt pod motor, třeba z 3mm plechu. Takže budeš klouzat po břiše dál, ale bude ti to fuk.
Než překopávat motorku tak aby byla zvedlá, čímž získáš spustu problémů s geometrií, řetězem, ... to bych raději zvolil jiný stroj.
karf píše: Na Stromu je nastavitelnej útlum i předpětí a to navíc hydraulicky kolečkem ze strany motorky. to asi na SV neni...
To vím, ale to přece nemusí znamenat, že jsou parametry tlumiče podobné? Proto píšu, že by bylo vhodné změřit vzdálenost mezi šrouby.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Meli píše: Jezdim jenom takovej teren kterej jedou kluci na motorce typu Fazer. Kdyz pri tom skrtam a oni ne tak si rikam ze je neco v neporadku... Rikam ze skrtam i na 5 cm prahu u Tesca...
Těch 5 cm ti docela věřím. Když to jede v jednom a neneložený, tak s tím nepřejedeš ani koleje.
Nevím, jak dobře se bude shánět progresivní pružina na zadek, ale já si pružinu nechal dělat. Je o cca 25% silnější (podle požadavku) a stála asi 1500,-. Pokud nehoníš nějaký speciální nastavení, tak by to mohlo vyřešit část tvýho problému. Taky bych určitě upravil přepákování a celý zadek zvedl. Tady si musíš dát pozor, abys potom nedřel řetězem o vršek zadní vidle nebo nenarušil něco jinýho. Ideální je, když si moto podložíš, abys mohl povolit centrál a kolem hýbat nahoru /dolů a potom uvidíš, o kolik to můžeš zvednout a jak se chová řetěz. I kdybys to na táhlech (nebo nějakou kostkou na tlumiči) zvedl třeba o 2-4 cm a tvrdší nebo progresivní pružinou taky o něco málo, bude to výrazný +.
Na předek dát progresivní pružiny a pustit dolů v uchycení, jak psal Hugila nebo jiný vidle. To už by ale byla asi nesmyslná investice.
Zkus oslovit tohoto uživatele . Co říkal, tak s břichoplazem jel i na Erzbergu . V každým případě s ním jezdí offroad, tak ti třeba něco poradí.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Levnější varianta je jen tužší pružina ale ta zase dřív odrovná tlumič. Takže je o čem rozmýšlet...
Meli píše: Janek> ...Takže za patnáct litrů mi udělaj na míru centrální (servisovatelnou) zadní jednotku s odpovídající pružinou aby se dala nastavit tak, že zatížená motorka je v jedné třetině stlačení pružin. Jedinej problém je pak když chceš někdy jet sám bez zavazadel tak je to tvrdý.
Levnější varianta je jen tužší pružina ale ta zase dřív odrovná tlumič. Takže je o čem rozmýšlet...
Tak to už potom záleží, jak hluboko máš do kapsy. Já mám hluboko, tak jsem to vyřešil pružinou , až přijdou lepší časy, tak dám jiný centrál.
jinak k tomu zadnímu centrálu na míru......jediné co tam bude na míru, bude ta tvrdší pružina;) To si ten tlumič můžeš objednat sám a do objednávky připsat jakou chceš tvrdost pružiny, to je standartní věc:)
inspirace:)
Naposledy editováno 20.06.2011 18:12:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |