1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
Ale výkon mi přijde brutální, já bych si na tom na těžší enduro asi netroufl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
c.j. píše: podle uživatelských recenzí má XR650R těsně pod 140kg s plnou nádrží. Tedy o 10kg více než XR400.
Ale výkon mi přijde brutální, já bych si na tom na těžší enduro asi netroufl
XR650R má 146kg plná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
...a máš prosím tě zváženou i pohotovostní CRF? Docela by mě ten údaj zajímal.
Díky za info, F-T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
FilipTenere píše: prackarr>
...a máš prosím tě zváženou i pohotovostní CRF? Docela by mě ten údaj zajímal.
Díky za info, F-T
Rko má plné 108kg,jestli dobře pamatuju,Xko 124. Má 9,6l nádrž!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
Tak né, že by tě WR 450 neodvezla kam je potřeba, ale je to především sportovní moto. Takže výměna oleje častá (mth), min cest. komfort atd. Ale kde je vůle, je i cesta:)
Jó, strojů do nepohody moc není. V kategorii cest.endur-dual sport zůstalo jen pár mohykánů, XR4, XR650, DRZ4, TTR6, LC4, ...
Velice si považuju TTR. Italové v Belgardě udělali z "prdu bič". Není to teda žádnej MX-šampión, ale je nenáročná a nabízí hodně od terénu až po silnici. Dobrej univerzál
F-T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
Díky za odpověď. Nikdy jsme to reálně nevážili, ale tušil jsem, že 450 (enduro) jde přes 120kg a některý i ke 130kg.
Těch 146kg nevyznívá pro XR tak špatně, řekl bych. Já se tehdá jen nedovedl popasovat s tím motorem. V tý době jsem neměl dost jezd.zkušeností, abych se na tom v terénu pěkně svezl. Když to ale člověk umí třeba tak, jako pánové na tom videu, dá se s tím jet opravdu střelba. XR je dimenzováná dostatečně.
F-T
FilipTenere píše: prackarr>
Díky za odpověď. Nikdy jsme to reálně nevážili, ale tušil jsem, že 450 (enduro) jde přes 120kg a některý i ke 130kg.
Těch 146kg nevyznívá pro XR tak špatně, řekl bych. Já se tehdá jen nedovedl popasovat s tím motorem. V tý době jsem neměl dost jezd.zkušeností, abych se na tom v terénu pěkně svezl. Když to ale člověk umí třeba tak, jako pánové na tom videu, dá se s tím jet opravdu střelba. XR je dimenzováná dostatečně.
F-T
Přes 120kg kvicht mají prakticky všechna 450 endura.
1 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
sem se dočet že je vaha 277.0 pounds = 125.645086 kilograms a xr 400 116.5 nikde netvrdim že udaje z netu sou přesne, 650 sem v životě neviděl. mimochodem o jakych hmotach motoru mluviš, to sem dost nepochopil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
pedal píše: OldDog>
sem se dočet že je vaha 277.0 pounds = 125.645086 kilograms a xr 400 116.5 nikde netvrdim že udaje z netu sou přesne
Jo, to odpovídá.. Je to suchá, takže pohotovostní má 400ka 130 a XR 650 má 140kg..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
c.j. píše: Jo, to odpovídá.. Je to suchá, takže pohotovostní má 400ka 130 a XR 650 má 140kg..
XR650 má 146kg. 140 má XR6001 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
Navážil jsem 146,5kg u XR650R v "STK verzi" (tzn. zrcátka, blinkry, homolog.vejfuck, držák s SPZ), takže budeme-li brát v potaz Pračkou zvážené XR400 se 130kg, je reálnej rozdíl 16kg.
Asi jsem byl v době, kdy jsem na 650 jezdil v terénu, v nějaké enormně dobré kondici.
Hmotama motorů jsem myslel hmotnosti.
A jen tak mimochodem: XR650R má o 4,5kg lehčí suchej motor než XR600R! Asi hrajou roli chybějící žebra a to, že 650 nemá litinovou vložku válce, ale nikasil.
Jo a ještě k těm pocitům při jízdě na 650: nemá tak strmé řízení, jako 400 - takže mezi stromy to s ním jde trochu hůř. Zase ale ve vyjetých kolejích, kde na 400 lítám jako hadr na holi, jede 650 jako tank.
Tady je ten rozdíl v "položení vidlí" patrnej:
XRka
Naposledy editováno 20.06.2011 19:19:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
pedal píše: c.j.> mě připadalo čtyřkilo jako nejlechči motorka na světě, pocitově z jizdy, hlavně užasně hodnej zatah motoru. nejlepčí hračka pro amatery. jinak po pěti hodinach f sedle superpohodlny cestovni motorky bych byl taky tuhej takže pokud si to přežil za řiditkama čtyřkila je to uspěch jak tvuj tak stroje od určiteho věku sebepohodlnější motorkařeni je strašna dřina
No strašně lehounká byla má bývalá XLR 250, když jsem ji utopil v bahně až po karbec, tak nebyl problém ji zvednout a odnést o kus dál na pevnou zem To už s XR400 nějak nejde.. Nejlehčí hračka pro amatéry bude asi typu EXC 200/250/300, ale EXC 300 mě nějak neučarovala, všude se píše že má spodek jako 4T, ale mě to přijde dole stejně ucukané jako jawa.. Takže za mě jen 4T. Než WR bych volil spíše EXC 400/450. Z okolí, co se týče spolehlivosti, jsou na tom EXC lépe než WR či Bergy FE. A svezení na EXC 450 je parádní, motorka je malá, nízká (oproti XR), prostě človek si připadá jako na 250, s XR se to nedá ani nijak srovnat. XR je prostě oproti EXC 450 do terénu zcela nevhodné.
S EXC bych se vlese natrápil mnohem méně, hlavně díky váze a díky startéru, takže by to bylo určitě pohodlnější (obzvláště vzhledem k mé absenci svalových hmot ), ale na druhou stranu zatím jsem s XR nenarazil na nic, co by nezvládla, jen se prostě více nadřu a dříve odpadnu
Ale byla by to nuda, kdyby měli všichni "stejnou barvu"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
pedal píše: c.j.> no nemožu si pomoc ale na těch fotkach je nejheščí ta červena to ostatni ně šecko připadne jak vergl, ukaš ně kateemku z roku např 97 ve slušnem stavu s puvodnima dilama. neukažeš ale ikserek čtyřkil sou mraky mraku jasně že nemužem srovnavat starší koncepci motorky oproti novejm technickejm pokrokum, ale na druhou stranu je třeba si všimnout nadčasovosti stroju xr, i dnes stačí pokulhavat za nejnovější konkurencí, to se o jinejch motorkach řic neda. ty už nekulhaj pač nejezděj
to neni ale o motorkách nýbrž o rukách kolikrát jsem na závodech předjel "zavodniky" na KTM 450 apod1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
pedal píše: .. ukaš ně kateemku z roku např 97 ve slušnem stavu s puvodnima dilama. neukažeš ale ikserek čtyřkil sou mraky mraku
jj, přesně tak Sám bych si nekoupil starší KTM než z roku 03. Stav trhu to i pěkně odráží, KTM novější než XR se prodává levněji.. Kámoš teď koupil zachovalou 03ku EXC450 za 55tis. Já měl problém sehnat ještě starší XR za 60tis
Z KTM bych se momentálně asi zbláznil a už uvažoval o repasu motoru XR mám 7 měsíců a najeto 85MTH a to ještě pořádně nezačla sezóna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
a koukej nahrat nějaky nový videjo, pač tohle už je ohrany jak vodráčkový hyty
Naposledy editováno 21.06.2011 23:54:05
2 reakcí na tento příspěvek Honda xr 650 R mot.olej
A to na XR gumu jen ojedu, nějaké utrhané špalky u těch 30ti koní nehrozí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
pedal píše: roberto.cz> to je jasny špageťaku že se najde ovar keryho natřeš aj na slapčí motorce ale věčinou ti to nandaj pač ty šplhaš po stromech misto aby si jezdil po zemi
a koukej nahrat nějaky nový videjo, pač tohle už je ohrany jak vodráčkový hyty