1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xr 650 R mot.olej
pedal píše: c.j.> mě připadalo čtyřkilo jako nejlechči motorka na světě, pocitově z jizdy, hlavně užasně hodnej zatah motoru. nejlepčí hračka pro amatery. jinak po pěti hodinach f sedle superpohodlny cestovni motorky bych byl taky tuhej takže pokud si to přežil za řiditkama čtyřkila je to uspěch jak tvuj tak stroje od určiteho věku sebepohodlnější motorkařeni je strašna dřina
No strašně lehounká byla má bývalá XLR 250, když jsem ji utopil v bahně až po karbec, tak nebyl problém ji zvednout a odnést o kus dál na pevnou zem To už s XR400 nějak nejde.. Nejlehčí hračka pro amatéry bude asi typu EXC 200/250/300, ale EXC 300 mě nějak neučarovala, všude se píše že má spodek jako 4T, ale mě to přijde dole stejně ucukané jako jawa.. Takže za mě jen 4T. Než WR bych volil spíše EXC 400/450. Z okolí, co se týče spolehlivosti, jsou na tom EXC lépe než WR či Bergy FE. A svezení na EXC 450 je parádní, motorka je malá, nízká (oproti XR), prostě človek si připadá jako na 250, s XR se to nedá ani nijak srovnat. XR je prostě oproti EXC 450 do terénu zcela nevhodné.
S EXC bych se vlese natrápil mnohem méně, hlavně díky váze a díky startéru, takže by to bylo určitě pohodlnější (obzvláště vzhledem k mé absenci svalových hmot ), ale na druhou stranu zatím jsem s XR nenarazil na nic, co by nezvládla, jen se prostě více nadřu a dříve odpadnu
Ale byla by to nuda, kdyby měli všichni "stejnou barvu"