Proti Transalpovi musim říct že je V-Strom na moje použití perfektní, až na to, že i se zadní pružinou na max jsme šli celkem často na dorazy ale HLAVNĚ!!! všude jsem dřel břichem!!! (krytem motoru nebo centrálnim stojanem). Jezdim brutálně naloženej a ve dvou, to je pravda, ale když škrtám i tam, kde to kámoš na Fazeru (byť sám, ale taky docela naloženej) v pohodě projede, tak mi to teda docela vadí. A nebavim se tu jen o albánské silnici ale i o zpomalovacích prazích u nás nebo maďarsku u Tesca a pod. Co silniční motorky v pohodě projedou, já jedu ani né krokem a čekám ránu...
Takže - co s tim?
1) progresivní pružinu na zadek
2) nějaká speci. táhla která zadek zvednou
3) kombinace 1 a 2
4) celej novej tlumič (touratech prodava ohlins za 13 tis.)
5) jiná motorka
Chápu že to je takové SUV a žádnej offroad, ale ať jsem na tom naloženej se světlou vejškou alespoň tak jako normální silniční motorka když né líp...
P.S.: jela s náma i dvojice na litrovym V-Smrkovi a měli stejnej problém jako my.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Meli píše: Janek> No teď jsem to řešil s klukama v Touratechu a prý u dost motorek řeší zadní pružinu. Tyhle motorky jsou stavěný na jednu až dvě osoby ne na zátěž ve dvou a bagáží přes 200 kg. Takže za patnáct litrů mi udělaj na míru centrální (servisovatelnou) zadní jednotku s odpovídající pružinou aby se dala nastavit tak, že zatížená motorka je v jedné třetině stlačení pružin. Jedinej problém je pak když chceš někdy jet sám bez zavazadel tak je to tvrdý.
Levnější varianta je jen tužší pružina ale ta zase dřív odrovná tlumič. Takže je o čem rozmýšlet...
Za výrazně menší peníze můžeš pořídit přední i zadní pružiny Hyperpro, které budou úplně jinak reagovat na zatížení. Já letos pořídil zadní ( přední mám z výroby ) a už tak dobrý tlumič se stal velmi dobrým . Pokud ti to nebude stačit, tak stejný výrobce dělá snižovací i zvyšovací sety. Třeba budou i na Stroma. Pokud ani to nebude to pravé, napiš mi do SZ. Dám ti odkaz na někoho, kdo ti bude schopen ten tlumič více poladit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Langsamrider píše: Kup si 1000
Ne, děkuji
- kámoš co ho má tak na tom byl na dovolené uplně stejně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Myslím, že Meli skončí u velkého GSa
Meli píše: Naloženej jako že 2 lidi 3 kufry, 4 l vody na bočních kufrech vzadu...
Nic méně i při vyjížďce na lehko jen ve dvou lidech s prázdnym topcase sem drhnul tam co kámoš na Fazeru (sám) v poho projel - ale to jsem měl malé předpětí na zadní pružině.
1 cm asi nic nevyřeší - potreboval bych min tři aspoň- si myslim...
Jestli on ten tlumič nebude v řiti.Kolik máš na něm najeto?Možná to bude chtít repas a novou(když už,tak progresivní)pružinu.
Jinak předpětí ti světlost nezvětší ani nepřidá na síle potřebné ke stlačeni tlumiče na doraz.Tím jen přidáš tvrdost,protože pružinu vlastně jenom zmáčkneš víc,než svoji vahou.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Ne...myslím,že to určitě musí jít vyřešit nějakým rozumným spůsobem.Pokud ne výměnou tlumiče(tlumičů),tak aspoň nějakým podložením.Četl jsem,že to dělalo pár lidí na Dakarovi.
Jinak u ohlinse je efekt zaručenej,protože když ho objednáváš,tak ti to přímo nastaví na typ motorky,váhu(jak tvojí,tak bagáže)popřípadě spolujezdce,styl jízdy atd.Berou v úvahu spoustu hledisek a nastaví ti to jak si přeješ.
Je to levnější než Ohlins řešení a myslím si, že bez problémů postačující
Naposledy editováno 24.06.2011 21:56:46
jen tužší pružina nestačí - musí se dát do tlumiče i odpovídající (hustší) olej - právě řeším....
K tužšímu zadku je dobré dát progres dopředu s hustším olejem (budu řešit hned po zadku)
kratší kosti o 5mm zvednou břicho o 1,5 - 2 cm a zadek motorky o 3 - 4 cm (zatím neřeším)
Kryt motoru SW motech snižuje světlost... souhlas a možná dojde na jeho úpravu - výměnu ale ne, protože se mi prostě líbí...
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
s tím klukem jsem mluvil a je ochotnej cena bude tak cca 500 - 800, bude to z nerezu, přemejšlim že udělám 130 a 135
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Zadni tlumic je u pana Prochazky v Cercanech http://www.prochymoto.cz
dava mi tam hustsi olej a bude vymena pruziny. Problem je, ze jsem doufal v pruzinu Ohlins, ale ta se na V-Stroma proste nedela... takze nakonec bude (snad o neco tuzsi nez originalni) progres Hyperpro
V patek uz asi bude vysledek. Doufam ze dostatecne dobrej, jinak zbyvaji z meho pohledu asi jen tri varianty
- kratsi kosti
- v pruzinarne nechat podle hyperpro udelat jeste tuzsi na zakazku
- protoze se mi nechce davat 20 tis za cely tlumic Ohlins jak pak uz jedine jina motorka
P.S.: na predek bude progres Wirth
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Takze jak jsem ted na tom
zadni tlumic repasovan (upraven na vetsi tuhost) + tuzsi pruzina Hyperpro
dnes jsem namontoval kratší kosti 135 mm (= -5 mm proti origo)
výsledek je takovej, že zadek se zvedl o 2 cm
a
SW-Motech kryt motoru od země:
vepředupřed: 15 cm - po: 15,2 = bez rozdílu
vzadu (cca 5 cm před centrálnim stojanem) před: 14,3 cm - po: 15 cm = o chlup lepší
(Měřeno za asistence manželky která moto držela ve svislé poloze = moto zatížena pouze vlastní vahou)
Popravdě jsem čekal rozdíl o něco větší, na druhou stranu na bočnim stojanu je o poznání víc nakloněna a je mi jasný, že budu mnohem víc řešit jak motorku kde postavim - ale pořád se dá bez úprav. Na centrál jde a rezerva pod zadnim kolem je ještě cca 2 cm.
v dilne vedle motorky dale cekaj na namontovani predni progres pruziny wirth (a k nim odpovidajici hustsi olej 10W)
Dalsi mozne kroky vidim v jeste kratsich kostech a nastavcich na vicka prednich vidli (Grave se mi porad nevyjadrili co by to stalo spolu s dalsima nutnejma upravama ktere to vede ruku v ruce - brzdove hadicky a uprava stojanku)...
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
Venduro-strom
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom je břichoplaz - co s tím?
odhadovaná cena za svod je okolo 8500 Kč. Tu bychom si upřesnili případně
ještě před zahájením výroby.
Karbonové koncovky začínají na ceně 5200 Kč. Lze udělat i provedení s
carbonovou folií, tak jako je na uvedené koncovce v odkazu a to by cena za
koncovku byla od 4000 Kč.
Pokud budete mít ještě jakékoliv další dotazy, jsem vám k dispozici.
S pozdravem / mit freundlichen Grüßen / best regards
Bc. Martin Salavec
Business & Marketing Director
upravoval vyfukove potrubie, prerabal hlavny stojan...
Strom - uprava podvozku
Naposledy editováno 30.07.2012 15:23:34
Když změním kosti a necham původní předek nerozhodí se geometrije když se zvedne jen zadek (tím mám namysli uhel řízení atd) aby se stím třeba hůře nezatáčelo? nebo to hůře drželo stopu?
Naposledy editováno 03.06.2013 17:14:59
Tak jsem natvořil stránku s výpisem doplňků
Jak to zvýšení bude opravdu fungovat budu vědět za měsíc - snad
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 15 | 4.10.2024 v 16:07 Metric |
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 23 | 2.10.2024 v 12:11 autocross |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |