Po přestěhování do Vrbovky jsem se ale párkrát přesto do A-spiritu vydal, když už jsem např. vyčerpal všechny jiné možnosti, kde sehnat to, co potřebuju. Prostředí bylo sice příjemný a kupodivu i požadované díly se dodávaly relativně včas, ale měl jsem pocit, že vžycky trefím na člověka, kterej buď za a) mne už od pohledu totálně nesnáší (čemuž se nedivím, bo od narození vypadám jako debil ) , nebo za b) nesnáší svojí práci, a tudíž nenávidí všechny zákazníky..
Suma sumárum, tomuhle podniku jsem se ještě loni v podstatě vyhýbal, co to jen šlo.
Jenže něco se změnilo.
Letos už jsem byl v A-spiritu několikrát a to právě z toho důvodu, že za a) ve všem mi bylo vyhověno a většinu požadovaných věcí jsem sehnal ihned, ale hlavně b) noví lidé a s tím i totálně nový přístup k zákazníkovi - najednou jde všechno mnohem snáz a s úsměvem!! S klukama za pultem už se dá i normálně bavit, aníž by si člověk připadal, že je otravuje, a to i přes fakt, že si jdu koupit šroubky za 24,- Kč a né bajk za 314.000,-
ale proč to píšu - potřeboval jsem na bajku zkontrolovat diagnostiku a přepnout palivovou mapu. Po všech těch pozitivních zkušenostech s o 100% lepším přístupem k zákazníkovi jsem využil nabídky kamaráda, kterej byl na servis právě tady objednaný, ale časově mu to nevycházelo, a tak jsem se rozhodl, že po 4 letech opět svěřím svýho tučňáka do rukou autorizovanýho servisu..
A výsledek? Jasný, spousta z vás namítne, že jde přece jenom o obyčejný "napíchnutí bajku na komp a pár kliknutí myší", nicméně pro mne konečně zážitek, jakej spokojenej zákazník má mít.
Bajk jsem přivezl, přijímací technik se mi okamžitě a SE ZÁJMEM věnoval, do toho jsem si i přímo výborně poklábosil s člověkem, co diagnostiku PŘED MÝMA OČIMA prováděl atd. atd. atd. A ve finále jsem ještě zjitil, že se změnila i politika účtování, čili nyní se za práci v autorizovaným servise platí jednotná cena 600,- s dph/hod - bez ohledu na to, kde jste svýho itala koupili
Tolik moje aktuální zkušenost. Píšu to sem proto, že tady se toho za celý ty léta o servisech nakecalo šílený množství a konkrétně s tímto jediným a výhradním importérem a servisem značky Aprilia etc. nebyl spokojenej téměř nikdo - včetně mě. Jenže já po dnešku totálně měním názor. Pro mne je důležitý na prvním místě přístup k zákazníkovi, na druhém pak kvalita poskytovaných služeb. Jestli se jejich servis zlepšil či nikoli těžko po zásahu typu "přehrání palivových map" posoudím, ale minimálně osobním přístupem k zákazníkovi to u mne naprosto vyhráli.
Takže jestli někdo sháníte servis na aprilku, dal bych jim šanci evidentně se konečně něco změnilo - a to je dobře
p.s.: pro remcaly, jasně že za tenhle příspěvek mám slíbenou 80% slevu na Tuono V4, jinak bych to sem vůbec nepsal
ták, a teď do mne
Naposledy editováno 27.06.2011 16:29:27
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit - nová zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit - nová zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit - nová zkušenost
ale cajk, je dobrý slyšet že se konečně taky jednou něco mění k lepšímu
Naposledy editováno 27.06.2011 16:20:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit - nová zkušenost
mam to zjistit? uz se nebojim tam zavolat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit - nová zkušenost
FiZzeR píše: že by .f.o.x. blahé paměti splnil svoje sliby?
jestli fox byl ten velikej na dilech a servisu, tak ten "byl odejit"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit - nová zkušenost
Qbi-C píše: jestli fox byl ten velikej na dilech a servisu, tak ten "byl odejit"
třeba sliboval že se na to tady může vy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit - nová zkušenost
Stev píše: třeba sliboval že se na to tady může vy....
ne, sliboval že tragická situace s personálním obsazením aspiritu se obrátí k lepšímu. to jsem ještě nevěděl, že to vezme tak sebekriticky
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit - nová zkušenost
koupil Tuňáka (r. 2003) a posléze letos, když jsem přikoupil ještě RST1000 Futuru.
Musím potvrdit, že přístup, se kterým jsem se tam setkal, mne po špatných referencích z různých chatů mile překvapil. Vždy jsem se tam cítil jako motorkář mezi motorkáři a snaha a ochota vyjít vstříc byla vždy zjevná. I cenově je to myslím docela OK. Myslím proto, že je třeba jim dát šanci. Zaslouží si to.
Honzah1 píše: Já jsem začal využívat služeb servisu A-Spiritu v průběhu loňského roku, když jsem si
koupil Tuňáka (r. 2003) a posléze letos, když jsem přikoupil ještě RST1000 Futuru.
Musím potvrdit, že přístup, se kterým jsem se tam setkal, mne po špatných referencích z různých chatů mile překvapil. Vždy jsem se tam cítil jako motorkář mezi motorkáři a snaha a ochota vyjít vstříc byla vždy zjevná. I cenově je to myslím docela OK. Myslím proto, že je třeba jim dát šanci. Zaslouží si to.
300 Kč za hodinu je samozřejmě příjemná cena. Ale kdo ti takovou cenu může nabídnout? Nejspíše někdo, kdo to dělá doma v garáži, neplatí nájem za dílnu, účetnictví a nákup dílů mu dělá manželka a občas ani nepřihlásí příjmy ke zdanění. Pokud se jedná o velkou autorizovanou dílnu se všemi nákladovými položkami a daněmi, tak těžko můžeš tyhle výdaje pokrýt za 300 Kč za hodinu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |