1 reakcí na tento příspěvek teplota + rychlost
Edit: Koukni jak je na tom vzduchový fitr
Naposledy editováno 26.07.2011 21:01:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teplota + rychlost
jakkri píše: Tak s tou teplotou je to fajn ale s tou rychlosti nevim kdyby to kolecko, tak se to bude pretacet hodne, ale takhle ne. Uz na ctyrku mi to nejde vytocit az na omezovac, ten je na 7000ot/min tesne pred... a kdyz tocim tak to k vyssim otackam ztraci vykon co je u dvacy divny kort, kdyz to ma vykon pri 9700ot/min xD nevite cim by to mohlo byt? Karbec ucpanej? Vzduchac jsem daval novej.
JA VÍM gn ko sem spravoval a ješte dlouho budu podle mě tam maš omezovač - na 5 petku nevytočiš plne otačky čim vyšši kvalt tam maš tim nižžšich otaček dosahneš a tim padem i nižši rychlosti .Takže to maš dotažene z německa nejspiše jo a ješte je možne že maš zmenšeny otvor v přirubě co je mezi karburatorem a hlavou . Je to tam tak o 1 cm zužene a mině smesi se ti dostane do valce ale tohle nemam odzkoušene jelikož kamošovi co to spravuju se urval vyfukovy ventil a ten udelal v motoru šilenou paseku. Jo ten omezovač de celkem jednoduše odstranit.1 reakcí na tento příspěvek teplota + rychlost
jakkri píše: Jo o tom jsem cetl, to se da na ruzovy kabel co jde do cdi odpor jestli 580ohm? A ukostri se, ne? Tu prirubu by mozna slo z neceho zbastli, jen vedet jak ma vypadat...
ANO ANO PŘESNE TAK no ta přuruba to je jednoduche sundej karburator a podivej se jestli přiruba licuje se sacím kanalem1 reakcí na tento příspěvek teplota + rychlost
jakkri píše: Tak jsme dneska jeli cca 15km. A jelo to uplne na pikacu. Kdyz jsem pridal trochu plyn treba do pul plynu, tak byla tendence se dusit a pri plnym kotli se to zlepsilo. Zvlastni, pres noc a o poznani horsi to je :-/ a prislo mi, ze jde olej od zatky na stelovani ventilu, tak to zkusim dotahnout (ted nejsem doma), jaky ventil je u karburatoru? Saci? Jinak diky za rady.
no samořjmně že u karburatoru je saci ventil jinak soušasti toho vička kama ti teče olej je okroužek tak to vičko sundej a pdovej se jestli neni poškozenej nebo jestli tam neni nejaky bordel. jinak bych videl zradu v nastaveni karburatoru asi špatna poloha jehly nevim to ti po netu asi nikdo neporadi možnosti je hodněTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 | coconut69 | 8 | 8.4.2024 v 22:35 Seka100 |
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |