před nedávnem jsem tu měl jedno téma, kde jsem hledal nějakou slušnou "dvácu".
Nakonec jsem se rozhodl jít do ostrýho 2T (Miťák nebo RSko)
A teď babo raď...co myslíte, že je z nich lepší? jak motorově, vzhledově tak i rychlostně??
Osobně se mi líbí obě motorky a v tom je ten háček, na obě motorky nemám :D
Díky za jakoukoli pozitivní radu!
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
Jinak, myslím, že to je víceméně jedno, srát se to bude obojí (dle zkušeností tady z okolí)
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
2 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
Teď s odstupem času a spoustou najetých kilometrů na všem možné od babety po 15tikilo vím co říkám. Jezdil sem na RS125 a nikdy bych to nechtěl. Jo jede to třeba 160 vypadá to pěkně, ale na normální cestu do provozu je to nepoužitelné, na žádné motorce se mě tak špatně ještě nejezdilo jak na tomhle! Pod 8000RPM než se ti otevře přívěra, je ten motor absolutně mrtvý, pak teda pocítíš výkonový kopanec, ale zase u 125ky spotřeba bezproblémů i 6l/100km to bych fakt nechtěl. Prostě do provozu je to uplně na hovno. Nedej bože s tím jezdit někde po městě, musíš spojčit jak zběsilý než se to vůbec na jedničku rozjede, pokud tam zařadíš kvalt o 4ky nahoru a motor nebude vytočený víc jak těch 8000 tak už to neroztáhneš na 6ku snad ani porovině Navíc jak už tu psal GuliR6 tak se ty motorky opravdu serou, mám stím vlastní zkušenosti.
Radši bych šel do nějaké 4T na tvém místě, např. CBR125 nebo YZF125, záleží kolik do toho hodláš investovat. Jo jasně jede to třeba "jen" 130 a ne 160, ale spotřeba je minimálně 2x menší a o provozních nákladech ani nemluvím, navíc ty motory jsou x krát spolehlivější než u těch 2T, stačí jednou za rok vyměnit ten litřík oleje co je v motoru, což te vyjde na pár korun a po určitých likometrech seřídit ventilové vůle, což je zadara, protože tam je jen šroubek a kontramatka ne podložky jak u větších moto. A to je asi tak všecko, jen liješ benzín a jezdíš s minimální spotřebou
No ale chápu, v tém věku pro mě taky znamenalo všechno jen kolik to jede Tak hodně štěstí při výběru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý 2T silnička (Miťák nebo RSko) ???
gladiatus96 píše: Jarda172> :)) Mě se nechce čekat další roky, abych dělal další papíry :P 125 mi prozatím bude stačit, v plnoletosti osedlám nějaké starší žihadlo (600ccm) a potom, až budou finance, tak si pořídím svůj sen Yamaha r6/ Suzuku Gsxr 600! )
Joj, teď jsem koukal na tvůj věk, co jsem předtím napsal, tak zapomeň (250/ 500 -2T). Mito EV jsem neměl, spolehlivost nemohu posoudit, ale co jsem slyšel, tak 40 000km od repase motoru do repase vydrží a spolehlivost celkem v normě. A s A-RS vypadaj jako motorky :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2903 | 14.10.2024 v 22:11 Ariete |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 | Tesin | 1 | 23.5.2023 v 20:19 kokoška. |
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 | Jawák81 | 19 | 6.5.2023 v 14:27 Jawák81 |
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 | kokoška. | 19 | 6.12.2022 v 11:30 mito7 |