Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Wrecker01 píše: jojo díky moc ... podle me je to taky karburatorem , uvazuju ze koupim nejakej lepsi treba mikuni jenze nevim jestli ho pak dokazu vyladit aby sel jak ma
Co to máš teď teda za pita ? A jakej tam máš karbec ?
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Wrecker01 píše: Champs 125 model myslim ze holiday, karbec je tam x-motos takze uplna sracka :D
No to karbec od x-moto by neměl být špatnej.. Spíš to bude chtít ho seřídit..
Jestli máš někde mezi kolenem netěsnost tak se by se ti měli na volnoběhu měnit otáčky. Po nastartování. Bude to kolísat a spíše budou vyšší..
Zkus tu jehlu a bohatost.. Heled dej si bohatost na 1 a půl otáček ..A když to nepomůže pohraj si s jehlou. posuň ji třeba nahoru nebo dolu to je fuk a uvidíš jak se to zachová, když to bude horší posuň ji naopak.
Jo mimochodem, než bych začal ladit karbec dal bych novou svíčku. Většinou to může být i taková prkotina jako svíčka.A podívej se jestli máš utažené koleno k hlavě...
jinak menší návod tady karbec
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Po pořízení prvního nového pita mi prodejce řikal vůle 0.05 sací a myslím, že 0.07 výfuk nebo tak nějak. Na závodech mi zkušenější borci poradili vule 0.1 a 0.1 volnější až 0.15. No potom to jelo ještě líp ....No to je, ale 140ccm.
Ale u 125ccm za to ruce do ohně nedám. Osobně nevyzkoušeno.
Naposledy editováno 31.10.2011 20:02:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Mokosak píše: Kovboy> Noo, nebudu tvrdit, že to vím na 100%, kecal bych. Ale co vím teda z praxe, tak to normal dáváme na 140ccm a kluci to dávaj i na 150-160ccm... Co se týče 125ccm tak s tím nemám zkušenost.
Po pořízení prvního nového pita mi prodejce řikal vůle 0.5 sací a myslím, že 0.7 výfuk nebo tak nějak. Na závodech mi zkušenější borci poradili vule 0.1 a 0.1 volnější až 0.15. No potom to jelo ještě líp ....No to je, ale 140ccm.
Ale u 125ccm za to ruce do ohně nedám. Osobně nevyzkoušeno.
0.5, 0.7 vzdyt to je uplne sileny, to fakt jelo? Nerikali 0.05 a 0.07 ? Stomp uvadi pro vsechny 0.15/0.15
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: jo, a když dám jehlu níž tak tam pujde mín benzinu že?
Bohužel máš mylnou informaci. Ve skutečnosti tam dojde k jiné akceleraci a bude se to chovat jinak při přidání plynem. Proč ještě nepootočíš šroubkem na bohatost? Nebo si myslíš, že každý karburátor musí mít 1,5 otočky a víc se to nesmí? Vše souvisí se vším a nastavení karburátoru je tak trošku o tom, že musíš znát funkci karburátorových součástí. A také to je o celkovém stavu. Když mám nějaký vzduch. filtr, musím mít k tomu trysku, podle toho nastavím jehlu a hladinu a bohatost doladím podle chodu motoru a také musím přihlédnou k faktu jaký mám výfuk a hlavně výfukový svod. Další velký faktor pro nastavení je počasí a tepelnost svíčky. Přeji hodně úspěchu v ladění.
Ještě menší detail. Dneska jsem řešil karburátor na hodně podobném motoru od Lifana. Pán měl úplně předpisově karburaci čistou a stejně ho to stále zlobilo. Zapomněl sundat vzduch. filtra vyčistit ho. Měl ho hodně zadělaný a tím se dostával bordel do vzduchového kanálku pro sycení bohatosti. Říkal že je zoufalý a karburátor rozšteloval až hrůza. Chtěl už kupovat nový karbec. Udělal jsem mu to a chodí na cvrnknutí bez nějakého prskání a vynechávání. Ufff jsem se nechtěl tak rozepsat, ale některé rady nerady tady na foru jsou .....
Kovboy píše: Bohužel máš mylnou informaci. Ve skutečnosti tam dojde k jiné akceleraci a bude se to chovat jinak při přidání plynem. Proč ještě nepootočíš šroubkem na bohatost? Nebo si myslíš, že každý karburátor musí mít 1,5 otočky a víc se to nesmí? Vše souvisí se vším a nastavení karburátoru je tak trošku o tom, že musíš znát funkci karburátorových součástí. A také to je o celkovém stavu. Když mám nějaký vzduch. filtr, musím mít k tomu trysku, podle toho nastavím jehlu a hladinu a bohatost doladím podle chodu motoru a také musím přihlédnou k faktu jaký mám výfuk a hlavně výfukový svod. Další velký faktor pro nastavení je počasí a tepelnost svíčky. Přeji hodně úspěchu v ladění.
Ještě menší detail. Dneska jsem řešil karburátor na hodně podobném motoru od Lifana. Pán měl úplně předpisově karburaci čistou a stejně ho to stále zlobilo. Zapomněl sundat vzduch. filtra vyčistit ho. Měl ho hodně zadělaný a tím se dostával bordel do vzduchového kanálku pro sycení bohatosti. Říkal že je zoufalý a karburátor rozšteloval až hrůza. Chtěl už kupovat nový karbec. Udělal jsem mu to a chodí na cvrnknutí bez nějakého prskání a vynechávání. Ufff jsem se nechtěl tak rozepsat, ale některé rady nerady tady na foru jsou .....
Jéje tak to mám asi taky mylné info.. Do teď jsem měl za to, že když se jehla pohybuje zároveň se šoupátkem tak se tím pádem zvětšuje, nebo zmenšuje průřez trysky,což má vliv na průtok paliva..
Tudíž vliv na poměr bohatosti směsi.
Jestli se mýlim, tak mě opravte.Rád se poučím od zkušenějších. . To, že když dám jinak jehlu se to bude při akceleraci chovat jinak (jak píšeš) to bych si právě vysvětli tím, že se změní bohatost,nebo ne?
Jinak se zbytkem souhlasím..
Naposledy editováno 01.11.2011 19:26:26