paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:17 | Nahoru | #1
jo, a když dám jehlu níž tak tam pujde mín benzinu že?

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:51 | Nahoru | #2
galOs> ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.11.2011 v 17:52 | Nahoru | #3

galOs píše: jo, a když dám jehlu níž tak tam pujde mín benzinu že?


Bohužel máš mylnou informaci. Ve skutečnosti tam dojde k jiné akceleraci a bude se to chovat jinak při přidání plynem. Proč ještě nepootočíš šroubkem na bohatost? Nebo si myslíš, že každý karburátor musí mít 1,5 otočky a víc se to nesmí? Vše souvisí se vším a nastavení karburátoru je tak trošku o tom, že musíš znát funkci karburátorových součástí. A také to je o celkovém stavu. Když mám nějaký vzduch. filtr, musím mít k tomu trysku, podle toho nastavím jehlu a hladinu a bohatost doladím podle chodu motoru a také musím přihlédnou k faktu jaký mám výfuk a hlavně výfukový svod. Další velký faktor pro nastavení je počasí a tepelnost svíčky. Přeji hodně úspěchu v ladění.
Ještě menší detail. Dneska jsem řešil karburátor na hodně podobném motoru od Lifana. Pán měl úplně předpisově karburaci čistou a stejně ho to stále zlobilo. Zapomněl sundat vzduch. filtra vyčistit ho. Měl ho hodně zadělaný a tím se dostával bordel do vzduchového kanálku pro sycení bohatosti. Říkal že je zoufalý a karburátor rozšteloval až hrůza. Chtěl už kupovat nový karbec. Udělal jsem mu to a chodí na cvrnknutí bez nějakého prskání a vynechávání. Ufff jsem se nechtěl tak rozepsat, ale některé rady nerady tady na foru jsou .....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist